Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM YURT DIŞI ÜCRETLENDİRME YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese selam,
    26 Ağustos-2 Eylül tarihleri arasında yapmış olduğum İtalya gezisi maalesef zehir oldu.
    Almış olduğum 1 gb yurt dışı internet paketinin sonlarına doğru "tarifem yurt dışında" tarifesine geçtim.
    Bu tarifeye göre günde 15 TL ye yurt içindeki tarifeni yurt dışında da kullanabiliyorsunuz. Yurt dışındaki tarifem 8 gb olduğu için bana gelen "tarifem yurt dışında paketine hoş geldiniz" mesajından sonra biraz internette gezinti yaptım. Yaklaşık olarak yarım saat veya bir saat kullandım bu kullanımım sırasında herhangi bir aşım mesajı vs de gelmedi. Sabah kalktığımda faturamın 1300 TL yi aştığını gördüm ve aşım mesajı 02.56'da gelmiş . Sakinliğimi korumaya çalıştım sonuçta eşimle beraber gittiğim ilk yurt dışı seyahatimdi kötü geçmesini istemedim. Yurda döndüğümde Türk Telekom çalışanları ile yapmış olduğum görüşmelerde fatura kesim tarihinden sonra şikayetimin değerlendireleceğini söylediler. Fatura kesiminden sonra aradılar ve "tarifem yurt dışında" tarifesine geçmeden önce 110 mb lık bir kullanım yapmışım yani ilk aldığım 1 gb lık paketi aşmışım. Buda 1000 TL yi geçtiğini söylediler. Bu konuda birşey yapamayacaklarını faturayı taksitlendirmek için müşteri hizmetleri ile görüşmem gerektiğini bildirdi. Ben bana bilgilendirme mesajının çok geç geldiğini uyuduktan sonra olduğunu bildirdim bu bizimle alakalı değil yurt dışındaki mobil şebekenin sorunu dedi.
    Şimdi arkadaşlar araştırmalarıma göre ekran fotoğrafını bulduğum BTK nın şirketlerin tüketicileri bilgilendirmeleri için yükümlülüklerini okudum. Madde 8 2. kısım dikkatimi çekti. Abonelerin geç bilgilendirilmesi durumunda aboneler sorumlu tutulamaz şeklinde (benim anladığım bu şekilde) bir ifade var. Bu ifadeye dayanarak hareket edebilir miyim ?
    Hangi kanallara başvurmalıyım?
    Yardımcı olursanız teşekkür ederim.
    Edit: Yazım yanlışları ve anlatım bozuklukları için şimdiden özür dilerim.
    TÜRK TELEKOM YURT DIŞI ÜCRETLENDİRME YARDIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerfi -- 4 Ekim 2017; 18:0:33 >







  • Geçmiş olsun hocam, lehinize kullanabileceginiz her şeyi toplayın, gelen smslerin in saatleriyle birlikte ekran görüntüsünü alın, anlaşılır bir şekilde izah ederek e-devlet üzerinden thh ye başvurun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.