Şimdi Ara

Turkcell 1 yıldır şebeke problemimi çözemiyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, 1 yıl önce bu zamanlar numaramı turkcell’e taşıdım. Ancak hattım açıldığından beri evimde şebeke problemi yaşıyorum. Telefon görüşmelerim hiçbir şekilde karşılıklı olarak anlaşılır durumda değil ve genellik görüşme tünele girmişçesine “arama hatası” verip sonlanıyor. Telefonda konuşabilmek için evde şekilden şekle giriyorum. İnternet kullanımından bahsetmiyorum bile. İzmir’in en kalabalık ilçelerinden birinin tam göbeğinde oturuyorum. Konuyla ilgili defalarca turkcellin şebeke problemi hattıyla görüştüm ve bana şebeke ayarları sıfırlama işlemleri de yaptırdılar yine de problemim çözülmedi. Telefonumda herhangi bir problem yok. Eski operatörümde de bu telefonu kullanıyordum ve karşımdaki binanın bodrum katında bile çekiyordu. Müşteri hizmetleriyle yaptığım son 2 görüşmede bulunduğum bölgede baz istasyonu problemi olduğunu, mülküm varsa baz istasyonu kurubileceklerini söylüyorlar. Böyle bir mülküm yok ve olsa da parasını ödediğim bir hizmeti almak için böyle bir şart sağlama zorunluluğum yok. Telefonda görüştüğüm müşteri hizmetleri çalışanlarının da üzerine gidemiyorum, onların da söyleyebildiği tek çözüm yolu bu ve ellerinden daha fazlası gelmediği için artık onları da tekrar aramayı düşünmüyorum. Faturalarımı günü gününde ödeyip resmen 2018 yılında telefon görüşmesi hizmeti alamıyorum. Böyle bir konumda iletişim hizmeti sağlamak zorundalar diye düşünüyorum. Kalitelisini geçtim en azından telefon görüşmesi yapabileyim. Söz konusu firmanın bana karşı olan yasal yükümlülükleri neler? Tüketici olarak ne gibi bi yaptırım uygulayabilirim? Muhtemelen satın aldığım hizmeti sağlayamadıkları için taahhütü bozma hakkım vardır ancak ev dışında aldığım hizmetten memnun olduğum için hattımı başka operatöre taşımak istemiyorum. Problemin çözülebilmesi adına bu konuyu açıyorum. Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi girtem -- 12 Mart 2018; 21:47:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Problemini Türkcell çözmemiş buradakiler ne yapsın



    Mahalledekileti topla gaza getir herkes şikayet etsin o zaman yaparlar



    1 sene katlandığını göre az buz evde işini görüyor demek ki



    Hattını taşıman tek çare diğer operatörler çekiyorsa geç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evinizde sabit İnternet varsa telefonunuza Bip yükleyin. WiFi ağına bağlanıp telefonunuzdan Bip ile her yöne arama yaparak kapsama sıkıntısı ile uğraşmadan görüşme yaparsınız. Bölgede muhtemelen baz istasyonu konum bulma sıkıntısı var ki size yer sormuşlar. Bu durumda çok çabuk çözülecek bir şey değil bence, çünkü adamların ihtiyacı imza değil istasyon kuracak yer gibi duruyor. Hattınızı diğer daha iyi çeken operatörlere taşımayı düşünün derim.
  • Hattınızı taşıyın o zaman buradakiler ne yapabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom 4.5G sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.