Şimdi Ara

Turkcell Cayma Bedeli Hk. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
3.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • CodyTravers kullanıcısına yanıt
    Burada bir hata var

    İnternet bittiyse sizden son ayın tam ücretini alması gerekir

    Son ayı sizden tamamen alır yani

    Btk'ya talep açın

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Nasıl yani? Son ayı zaten tam alıyor hocam? Üstüne ek paketlerin ücretini de alıyor zaten?
    Onların üstüne bir de cayma bedeli iteliyor.
    Biraz daha açarmısınız rica etsem?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CodyTravers kullanıcısına yanıt
    Hocam siz paket ücretinizi ödemeyi taahhüt etmişsiniz Turkcell'e, 12 ay boyunca.

    Size son ay cayma bedeli var dese bile, siz zaten son ayın paket ücretinin eksiksiz ödemesini yapmışsınız.

    Alması haksız bu durumda. Dediğim gibi Btk'ya talep açın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Biglilendirme için teşekkürler bende sizin gibi düşünüyorum.
    Bu durumu direk btk ya mı bildireyim yoksa aynı zamanda tüketici hakem heyetine de bildirebiliyor muyum? Thh bu tür konulara da bakıyordu değil mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CodyTravers kullanıcısına yanıt
    Btk'ya bildir hocam faturadan düşeceklerdir büyük ihtimalle detaylı anlat

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • '' Sayın Mert Suat Korkmaz, BTK tarafından Şirketimize iletilen başvurunuzda ücretlendirmeye ilişkin şikayetiniz ulaşmıştır. Yapılan incelemede hattınızla 14.11.2020 tarihinde yıllık katlama kampanyasına katıldığınız, kampanyanın bitiş tarihinin 24.08.2021 olduğu tespit edilmiştir. Hattınızı 23.08.2021 tarihinde diğer operatöre taşıdığınızı belirtmek isteriz. Son fatura kesim tarihinden numara taşıma işlemi yapılan tarihe kadar olan dönemdeki kullanımlar için fatura kesilmektedir. Kesilen faturaya tarifenin aktif olduğu gün sayısına veya kullanım miktarına göre paket ücreti yansır. Ek olarak kullanılan servis ücretleri, varsa erken iptal bedeli ve vergi ücretleri yansır. Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği’nin 16. maddesine göre, taahhütlü aboneliklerde tüketicinin süresinden önce taahhütlü aboneliğini sonlandırması halinde, satıcı veya sağlayıcının talep edeceği bedel, tüketicinin taahhüdüne son verdiği tarihe kadar tüketiciye sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı ile sınırlı olacak şekilde; ancak, tüketiciden taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen bedellerin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamının, bu tutardan düşük olması halinde sınır değeri olarak tüketici lehine olan tutar esas alınacak şekilde hesaplanmaktadır. Bu kapsamda Ağustos 2021 dönemi faturanıza 107,09 TL erken iptal bedeli yansımasında hata bulunmadığını bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ ''


    BTK üzerinden açtığım talebe verilen cevap bu.

    Sizce haklılar mı, yoksa kıvırıyorlar mı? Konumu inceleyen ve ilgili maddeler hakkında bilgi olan kişiler yardımcı olursa sevinirim..


    @EvolT @krkmz1666 @nostalji16








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CodyTravers -- 31 Ağustos 2021; 21:26:13 >




  • CodyTravers kullanıcısına yanıt
    Bu cevaba yanıt olarak BTK tarafından son ay cayma bedeli alınmadığını, aksi takdirde THH başvuracağınızı söyleyen bir cevap gönderin.

    Sizi korkutmaya çalışıyorlar böyle. Sizin demenizle kıvırtıyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • son faturayi tam olarak odedigine emin misin (veya odedikten once mi bu bedel cikti)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selim1122 S kullanıcısına yanıt
    Son faturayı henüz ödemedim. Son faturamın içine bu cayma bedelini yansıtmışlar, konu da detayları mevcut.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aynı fikirdeyiz hocam, yazdım tekrar.
    THH ne de başvuru da bulundum. Şayet haklıysam yasal olarak, sonuna kadar gidicem.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Taahüt bitimine 2 gün kala taşındı hattım, bana 46 lira cayma bedeli yansıttılar. Şikayetvar a yazdım, turkcell i aradım, btk ya şikayet ettim, hiçbir sonuç alamadım, Haram zıkkım olsun deyip ödedim
    Vatandaşı söğüşleyecek bir sistem yapmışlar ve bu soygun sadece Turkcell de var, TT ve VF yapmıyor bunu
    Yazıklar olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk ay fayda Net Katlama v.s olan paketlerde Taahüt son ayın son gününe son dakkasına kadar oluyor malesef. Her paketin Taahüt detayları yani sözleşmeleri sürekli değişmektedir. Bunu defalarca yazdım konularda. Bişey çıkacağını sanmıyorum ama istersen bi şansını dene yinede. keşke taşımadan önce son sayfaları bi okusaydın.

  • muratoto kullanıcısına yanıt
    Hocam sözleşmeler değişse bile Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği maddeleri bu konuda bağlayıcı kanun görevi görmüyor mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CodyTravers kullanıcısına yanıt

    zaten bu ve bunun gibi nedenlerden dolayı değiştiriyorlar. Sana ilk ay hediye verilen internet var sanırım ona istinaden bu bedel yansıtılmıştır diye düşünüyorum. Yüksek faturalar ödemişsin diye düşünüyorum net yetmediği için. Biraz konuları takip etseydin senden fazla net kullanıp senin faturalarından çok daha düşük fatura ödeyen arkadaşlarımız var. Bişey çıkacağını sanmıyorum hiç uğraşma bence.

  • Konuya up getiriyorum. Detay vermek için.

    Annemin hattı, ayın 10'unda taahhüt bitiyordu. Yani yaklaşık 2 gün sonra.

    Türk Telekom'a taşıma başvurusunda bulundum, taahhüt bitmesine 2 gün var.

    Tasidiktan 10 dakika sonda bu mesajlar geldi. Mesajda 09.10.2021 tarihinden önce ayrılmam durumunda cayma bedeli çıkacağı yönündeydi.

    532'yi aradım, sordum. Ayrılmanız durumunda 76tllik 1 aylık paket ücreti cayma bedeli çıkacağı söylendi. Detay verilmedi.

    Ardından çeşitli bilgiler buldum.

    Bu hattın fatura kesimi 25'inde basladi. Ardından ben fatura kesim tarihini 10'una çektim. Ve 7-8 ay boyunca ayın 10'unda kesildi faturalar.

    Böyle olduğu için Turkcell cayma bedeli çıkarmış yani. 26 Ekim 2020'de başlattığım taahhütü, 10 Ekim 2021 tarihinde bitirdiğimden dolayı cayma bedeli çıkmış.

    Ben taşıma talebini 07.10.2021 tarihinde akşam saatlerinde ilettim.

    08.10.2021 tarihinde hat açılış mesajı gelecektir büyük ihtimalle.

    10.10.2021 gecesi hattın diğer operatörde açılmasını bekliyorum. Böylece taahhüt cayma bedeli olmadan ayrılmış olacağım. Ancak 09.10.2021 tarihinde ayrilsaydim 1 fatura ücreti ve ilk ay verilen 30gb'ın fiyatını alacaklardı.

    Bakalım umarım hat 10.10.2021 tarihinde açılır, gelişme oldugunda yazacağım. Turkcell Cayma Bedeli Hk.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Turk Telekom'dan mesaj geldi. 09/10/2021 sabahı açılacak.

    Turkcell cayma bedeli yansıyacağını söylemekte. BTK şikayet oluşturacağım yarın açılınca.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bana çıkacakmı bakalım 24/11/2021 taahhüt bitiş tarihi twitterdan müşterimhizmetleri ile yazıştık cayma bedelim ne kadar dedim 0 tl dedi bende telekoma talıdımmgece açılacak hat bakalım ne ücret çıkacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hat açıldı. Çıkacak faturayı bekliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.