evet 30 küsür tl ücreti var https://www.turkcell.com.tr/yardim/4-5g/4-5g/sim-kart-degisikligi-ucretli-midir platinumlara ücretsizmiş < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sculpneo -- 8 Ocak 2021; 13:53:22 > |
Turkcell eSIM 4 Ocak 2021 Tarihinde Mağazalarda (4. sayfa)
-
-
e*sim ile fiziksel sim kart deneyimine göre şebeke çekme yada internet bağlantıları nasıl hocam. aynı ortamda hem fiziksel hem e*sim aynı anda internet baglantı hızı nedir?
-
telefonun şebeke ve internet bağlantı farkı var mı?
birisi e*simle daha az şebeke olduğunu söyledi.
-
Şuan sadece esim kullanıyorum şebeke çekimi bir tık daha iyi. iPhone’da iki simde lte son hızı desteklediğinden hiç bir fark yok hız olarak hocam. -
Özdilekpark’taki turkcell 45₺ istedi, müşteri hizmetleriyle görüştüm fiyatımız tüm bayilerde sabit deyip şikayet oluşturdular. Kanyon avm’deki Turkcell’de ekranların henüz çalışmadığını fiyatının 31,25₺ olduğunu söylediler. -
Esimin çekime yönelik bir farkı yoktur... -
Var olduğunu düşünüyorum hocam çünkü lte tek diş olup 3G ye düşme yaşadığım yerlerde daha kararlı olup tek diş ltede çekmeye devam ediyor -
bir 5-10 seneye e-sim li telefon alabilsek kullanırız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erco35coast -- 8 Ocak 2021; 17:52:33 > -
Garip bir durum sözkonusu. eSIM’e geçtikten sonra telefonun bluetooth menzili arttı. Arada bir ilişki olma ihtimali var mı? -
-
bende vodafone e-sim 'i sildim sadece Turkcell kaldı şarj tüketimi azaldı zaten voda çekmiyordu sim kartsız sadece e-sim kullanıyorum
-
Telefonlarda veya akıllı cihazlarda yer sorunu olduğu için. 10 sene içinde telefonların çoğunda sim connector olmayacak.
-
bu yapmış olduğunuz gözlem ile vodafone daki bu sorunun sim kart kaynaklı değil şebeke kaynaklı olduğu tescillenmiş oluyor, hiç bir teknik mantığı olmamasına rağmen bazıları 64kb simlerde sorun olduğu 128 kb sim bulursan (ki bulunmuyor) sorunun çözüleceğine dair masallar anlatıyordu, zaten dediğim gibi sim kartın böyle birşey yapması teknik olarak mümkün değildi...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ozan357923 Haziran 2020’den önce alınan Apple marka eSIM uyumlu cihazlarınızda, eSIM'inizi etkinleştirmek için aşağıdaki adımları izleyin. Bu adımlar aygıtı silmenizi gerektirdiğinden işleme başlamadan önce aygıtınızı yedekleyin.
eSIM'inizi etkinleştirin
1. Öncelikle aygıtınızı yedekleyin.
2. Ayarlar > Genel > Sıfırla'ya dokunun.
3. Tüm İçerikleri ve Ayarları Sil'e dokunun.
4. İstenirse parolanızı veya Apple Kimliği parolanızı girin. Ardından, aygıtınızı silmek istediğinizi onaylayın.
5. Silme işlemi tamamlandıktan sonra aygıtınızı ayarlayın. Artık iPhone'unuzda veya iPad'inizde eSIM'i ayarlayabilirsiniz.
Hocam merhaba.
Cihazım 20 Haziran 2020 den önce alınma, iphone 11. iPhone 11 cihazlara sıfırlama işlemi yapılması gerektiğini bir kaç yerde daha okumuştum. Şimdi 20 Hazirandan önce alınan cihazlara sıfırlama yapılması gerekli demişsiniz. Ben 20 Hazirandan bu yana en az 2 kere itunes üzerinden temiz kurulum yaparak sürüm yükseltmesi yapmışımdır. Yine de sıfırlamak gerekli midir?
Bu gün hattımı Turkcell e taşıdım ve e-sim talep ettim. Henüz aktif olmadı. Bana bir kağıda QR kod yazdırıp verdiler. Geçiş işlemi hafta sonuna denk gelirse ve kod sorunlu çıkarsa müşteri hizmetleri aracılığı ile mail adresime yeni kod gönderilme vs. olayları mümkün olur mu acaba?
Bu arada taşıma işlemini Antalya nın Alanya ilçesinde ki bir Turkcell bayisinde gerçekleştirdim. Herhangi bir ücret ödemedim. Hattını taşımayı düşünen varsa belki bu bilgi yardımcı olabilir.
-
Benim de merak ettiğim bir konu var. Telefonum yurtdışı kayıtlı ve kayıtlı olduğu numaramı esim’e taşıyacağım. Fiziksel olan kısma herhangi bir hat
taktığımda durum ne olacak? Deneyen yada tecrübe eden oldu mu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kantek -- 20 Ocak 2021; 14:5:0 > -
kod gecersiz olursa yeniden bayiden yapılacak zaten görmen lazım menüde e-sim ile ilgili yeri
-
Esimli telefonların iki imeisi vardır ikisini birden kayıt ettiyseniz hersey normal olacak esim için imeisi kayıtlı değilse bir sure sonra kapanacak -
Enteresan bir olay yaşadım. Numara taşıma ile Turkcell e-sim aldım.
Hat açılınca PIN kodu inaktif geliyor. Yani siz belirleyinceye kadar direk açılıyor. Pin kodu belirleyeyim dedim. Belirlemedi 3 kere denedim bu kez PUK kodu istedi (doğal olarak) . Bana e-sim (karekod) ile birlikte verilen PUK kodunu denedim. Onu da kabul etmedi. Sonra müşteri hizmetlerini aradım. Oradan bana başka bir PUK kodu söylediler. Onunla deneyince PIN belirleyebildim.
E-Sim ile birlikte verilen PUK kodu neden çalışmadı anlayabilmiş değilim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: maaart
Esimli telefonların iki imeisi vardır ikisini birden kayıt ettiyseniz hersey normal olacak esim için imeisi kayıtlı değilse bir sure sonra kapanacakDemek istediğim her iki imei numaram da aynı hat ile kayıt altına alındı. Yani ben kayıtlı hattımı esim'de kullanıp, fiziksele başka bir hat taktığımda kullanamama durumu olacak mı onu merak ediyorum?
-
Bugün esim geçişi için Tukcell bayisine gittim. Kare kod vs gibi işlemler tamamlandı fakat bir türlü hat sinyali gelmedi ve servis yok uyarısında kaldı. Bayideki arkadaş işin içinden çıkamayınca işlemi geri alıp, fiziksel sim kullanmaya devam ettim.
Aklıma gelen tek şey 23 Haziran öncesinde cihazı aldığım için aygıtı silme işlemi yapmamıştım. Böyle bir durum ile karşılaşan oldu mu? Bir de bu aygıtı silme olayı neden gerekli mantığı ne hiç anlam veremiyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X