Şimdi Ara

Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vista1


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamix

    Turkcell müşteri memnuniyetine önem verdiğini ve yeri geldiğinde müşterisinden özür dilediğini bir kere daha gösterdi. Diğer operatörlere göre pahalı olup en çok müşteriye sahip olmasının sırrı aslında şimdi yazacağımız haberde bulabilirsiniz.


    Nededik.com editörlerinden teknoloji biriminde çalışan bir arkadaşımız faturalı Turkcell hat kullanıyor. Geçtiğimiz gün bir sıkıntı yaşıyor ve müşteri hizmetlerini arıyor. Müşteri hizmetlerinin yoğunluğundan dolayı müşteri hizmetleri temsilcisine geç bağlanıyor. Temsilciye sıkıntısını söylüyor sorunu çözüme kavuşuyor ve telefonu kapatıyorlar. Temsilciye neden bu kadar geç bağlandım gibi sözler söylemiyor. Bugün editörümüze durduk yere Turkcell’den böyle bir mesaj geldi.

     Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti

    Aslında bu konuyu haberleştirmemizin sebebi diğer operatör temsilcileri okur da örnek alır. Evet Turkcell diğer operatörlere göre pahalı kabul ediyorum. Ama diğer operatörlerinde hem ucuz kullanıyorsun hem şikayet ediyorsun tavırlarını sindiremiyorum. Burada önemli olan 1 GB internet değil. 1 GB internet verse nolur vermese nolur? Ama müşterisini düşündüğünü göstermesi gerçekten takdire şayan.

    Bir ülkede en pahalı operatör olup en fazla müşteriye sahip olmanın püf noktasını galiba anladınız.




     Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti

    turkcell'İn yaptığı uyanıklıklarıda görüyoruz ne yazık ki adına yakışmayan şeyler yapıyor

    https://forum.turkcell.com.tr/t5/diger-kampanyalar-ve-firsatlar/turkcell-ozel-8gb-interneti-4-liraya-vermedi-musteri/td-p/52025

    Git bide vodafone,turk Telekom dene hocam.. Bak bakalım en uyanığı hangisiymiş =)

    Denilen şey şu 3 operatör de kullanıcı dostu değil ama içlerinden en kullanıcı dostunu seçecek isek bu Turkcell olur.. Bu kadar açık ve net..

    Yav he he.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turkcell MH gercekten kaliteli bilmiyorum bana mi denk geliyor Telesekreter sizi musteri temsilcisine aktariyorum demesiyle baglanmasi arasinda 10saniye gecmiyor direk baglaniyor musteri temsilcisine insanin gercekten hosuna gidiyor. Temsilcinin konusma uslubu sorunu çözum odakli olmalarida gercekten guzel kaliteyi hissettiriyorlar.

    Vodafone ve VodafoneNet te abartisiz 28 dakika bekledigimi bilirim cogu kez dayanamayip kapatmisligimda cabasi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.