Şimdi Ara

Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turkcell müşteri memnuniyetine önem verdiğini ve yeri geldiğinde müşterisinden özür dilediğini bir kere daha gösterdi. Diğer operatörlere göre pahalı olup en çok müşteriye sahip olmasının sırrı aslında şimdi yazacağımız haberde bulabilirsiniz.


    Nededik.com editörlerinden teknoloji biriminde çalışan bir arkadaşımız faturalı Turkcell hat kullanıyor. Geçtiğimiz gün bir sıkıntı yaşıyor ve müşteri hizmetlerini arıyor. Müşteri hizmetlerinin yoğunluğundan dolayı müşteri hizmetleri temsilcisine geç bağlanıyor. Temsilciye sıkıntısını söylüyor sorunu çözüme kavuşuyor ve telefonu kapatıyorlar. Temsilciye neden bu kadar geç bağlandım gibi sözler söylemiyor. Bugün editörümüze durduk yere Turkcell’den böyle bir mesaj geldi.

     Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti

    Aslında bu konuyu haberleştirmemizin sebebi diğer operatör temsilcileri okur da örnek alır. Evet Turkcell diğer operatörlere göre pahalı kabul ediyorum. Ama diğer operatörlerinde hem ucuz kullanıyorsun hem şikayet ediyorsun tavırlarını sindiremiyorum. Burada önemli olan 1 GB internet değil. 1 GB internet verse nolur vermese nolur? Ama müşterisini düşündüğünü göstermesi gerçekten takdire şayan.

    Bir ülkede en pahalı operatör olup en fazla müşteriye sahip olmanın püf noktasını galiba anladınız.




     Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Guzel seyler bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyle şeyler sadece turkcell de olur


    Diğerleri nerede gorecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone özre gerek olmadan internet hediye ediyor zaten örnek olarak 2 aylık 6 gb internet hediye etti 2 hafta önce ayrıca ben hiçbir zaman geç bağlanmadım müşteri hizmetlerine turkcellde nasıl bu durum olur ilginç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bblokee -- 1 Ekim 2016; 15:42:47 >
  • Türk Telekom uzun süre bekletmez hediye verme gereği de duymaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bblokee B kullanıcısına yanıt
    Mesele 1 veya 5 gb hediye vermesi değil,
    Mesele Turkcellin,müşterisinin MH'ne bağlanırken yaşadığı sıkıntının farkında olmasıdır.
    Turkcellin bu kadar detaylı farkındalığını ayrıca takdir ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizde tersini düşünüyoruz şahsenhttps://forum.donanimhaber.com/m_119934732/tm.htm
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşlar hepimiz biliyoruz ki firmanın amacı karlılıktır. Bu amaçta olanlar gerçekte müşterisini düşünmezler. Ne yapsalar ne geri dönüş alırlar, olsa olsa bunu düşünürler.

    Nitekim 20 yılı geçmiş firma hep müşterisini düşünüyordu ve biz bunu anlamadık da, şu örnekle mi bu durum açıklığa kavuştu? Şimdi de böyle bir yöntem geliştirmişler ve sonucunda olumlu etki bekliyorlar demek ki.

    Turkcell, müşteri hizmetini epey süredir, standart işlem yardımına dönüştürmüş durumda. Karmaşık bir durumla karşılaşsanız, topu hep başka yerlere atıp dururlar ve MH yardımı kapsamında çözülemez o konu.
  • 2 hafta önce Turkcelli 2 saat içinde 12 kez aramama rağmen müşteri temsilcisine bağlanamadım.
    Sürekli " bütün müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerle ilgileniyor " diyen telesekreteri dinledim.
    Bende mail attım
    Yok neymiş yoğunluk varmış…

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de bu hediyeyi aldım bugün. Bana özel sanıyordum
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamix

    Turkcell müşteri memnuniyetine önem verdiğini ve yeri geldiğinde müşterisinden özür dilediğini bir kere daha gösterdi. Diğer operatörlere göre pahalı olup en çok müşteriye sahip olmasının sırrı aslında şimdi yazacağımız haberde bulabilirsiniz.


    Nededik.com editörlerinden teknoloji biriminde çalışan bir arkadaşımız faturalı Turkcell hat kullanıyor. Geçtiğimiz gün bir sıkıntı yaşıyor ve müşteri hizmetlerini arıyor. Müşteri hizmetlerinin yoğunluğundan dolayı müşteri hizmetleri temsilcisine geç bağlanıyor. Temsilciye sıkıntısını söylüyor sorunu çözüme kavuşuyor ve telefonu kapatıyorlar. Temsilciye neden bu kadar geç bağlandım gibi sözler söylemiyor. Bugün editörümüze durduk yere Turkcell’den böyle bir mesaj geldi.

     Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti

    Aslında bu konuyu haberleştirmemizin sebebi diğer operatör temsilcileri okur da örnek alır. Evet Turkcell diğer operatörlere göre pahalı kabul ediyorum. Ama diğer operatörlerinde hem ucuz kullanıyorsun hem şikayet ediyorsun tavırlarını sindiremiyorum. Burada önemli olan 1 GB internet değil. 1 GB internet verse nolur vermese nolur? Ama müşterisini düşündüğünü göstermesi gerçekten takdire şayan.

    Bir ülkede en pahalı operatör olup en fazla müşteriye sahip olmanın püf noktasını galiba anladınız.




     Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti

    turkcell'İn yaptığı uyanıklıklarıda görüyoruz ne yazık ki adına yakışmayan şeyler yapıyor

    https://forum.turkcell.com.tr/t5/diger-kampanyalar-ve-firsatlar/turkcell-ozel-8gb-interneti-4-liraya-vermedi-musteri/td-p/52025




  • HOCAM HAKLISIN BEN 17 YIILLIK TELSİM VODAFONE ABONESİYİM SON 2 YILDA MÜŞTERİ HİZMETLERİ OLMASA DAHA İYİ HİZMET ALIRDIM BİLGİ NEZAKET ÇÖZÜM VB HEPSİ SIFIR 5 GÜN ÖNCE CANIM YANDI Kİ SORMAYIN VERDİM AYARI KADIN BENİ KONUŞTURMUYOR KALAYI BASINCA ÖYLE BİR ÇÖZÜM BULDU Kİ KLASİK İNGİLİZ MANTIĞI VAR BU FİRMADA YOL YOL KAZIZ YA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamix

    Turkcell müşteri memnuniyetine önem verdiğini ve yeri geldiğinde müşterisinden özür dilediğini bir kere daha gösterdi. Diğer operatörlere göre pahalı olup en çok müşteriye sahip olmasının sırrı aslında şimdi yazacağımız haberde bulabilirsiniz.


    Nededik.com editörlerinden teknoloji biriminde çalışan bir arkadaşımız faturalı Turkcell hat kullanıyor. Geçtiğimiz gün bir sıkıntı yaşıyor ve müşteri hizmetlerini arıyor. Müşteri hizmetlerinin yoğunluğundan dolayı müşteri hizmetleri temsilcisine geç bağlanıyor. Temsilciye sıkıntısını söylüyor sorunu çözüme kavuşuyor ve telefonu kapatıyorlar. Temsilciye neden bu kadar geç bağlandım gibi sözler söylemiyor. Bugün editörümüze durduk yere Turkcell’den böyle bir mesaj geldi.

     Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti

    Aslında bu konuyu haberleştirmemizin sebebi diğer operatör temsilcileri okur da örnek alır. Evet Turkcell diğer operatörlere göre pahalı kabul ediyorum. Ama diğer operatörlerinde hem ucuz kullanıyorsun hem şikayet ediyorsun tavırlarını sindiremiyorum. Burada önemli olan 1 GB internet değil. 1 GB internet verse nolur vermese nolur? Ama müşterisini düşündüğünü göstermesi gerçekten takdire şayan.

    Bir ülkede en pahalı operatör olup en fazla müşteriye sahip olmanın püf noktasını galiba anladınız.




     Turkcell’in Müşteri Memnuniyeti

    turkcell'İn yaptığı uyanıklıklarıda görüyoruz ne yazık ki adına yakışmayan şeyler yapıyor

    https://forum.turkcell.com.tr/t5/diger-kampanyalar-ve-firsatlar/turkcell-ozel-8gb-interneti-4-liraya-vermedi-musteri/td-p/52025

    Git bide vodafone,turk Telekom dene hocam.. Bak bakalım en uyanığı hangisiymiş =)

    Denilen şey şu 3 operatör de kullanıcı dostu değil ama içlerinden en kullanıcı dostunu seçecek isek bu Turkcell olur.. Bu kadar açık ve net..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cagri merkezini aramak sart oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı jest bana da geldi. 1 dk. bekleme süresi demişti 3,5 dakika bekledim. ve ertesi sabah bu mesajın aynısı geldi. (platinum abonesiyim) platinuma özel mi acaba diye düşünmüştüm bende. Senelerdir devasa bütçelerle yapılan yatırımların kaymağını yiyor Turkcell. Sistem gerçekten başarılı.
  • Hoş bi davranış bence,olması gereken bu zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle saykoluklarla uğraşmaya gerek yok.Bir problem mi var direk online işlemler yada facebook üzeri problem neyse yazıp yolluyorum.Dönüş yapıp çözüyorlar.Turkcell çekim gücü ve müşteri hizmetleri iyi ama adam akıllı paket yok dolayısıyla sırf bir nedenden kazıklanmanın da manası yok.Şimdilik telekom akar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12 sene boyunca sağolsunlar hep beni düşünüp bezdirdiler.
  • dikkat edin fişlenmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mobidik


    Arkadaşlar hepimiz biliyoruz ki firmanın amacı karlılıktır. Bu amaçta olanlar gerçekte müşterisini düşünmezler. Ne yapsalar ne geri dönüş alırlar, olsa olsa bunu düşünürler.

    Nitekim 20 yılı geçmiş firma hep müşterisini düşünüyordu ve biz bunu anlamadık da, şu örnekle mi bu durum açıklığa kavuştu? Şimdi de böyle bir yöntem geliştirmişler ve sonucunda olumlu etki bekliyorlar demek ki.

    Turkcell, müşteri hizmetini epey süredir, standart işlem yardımına dönüştürmüş durumda. Karmaşık bir durumla karşılaşsanız, topu hep başka yerlere atıp dururlar ve MH yardımı kapsamında çözülemez o konu.

    En mantıklı yorum, jest yapmış vs. hikaye, bizim millet de hemen etkilenir bundan, eğer yoğunluk yasadiysa musteri çözümü bir dahaki sefer yasatmamaktir 1 gb hediye bunun karşılığı değil. Turkcell in insanları böyle kıytırık işlerle etkilemesine hayranim, adam belki yüz liraya yakın para veriyor her ay ona rağmen musteri hizmetlerine erken baglanamiyor bekliyor ve sonra verilen 1 gb hoşuna gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.