Şimdi Ara

Turkcell'in Şişirme Faturaları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Turkcell Faturalı hat kullanıcısıyım ve tarifemde Bizbize Kampus. Sık sık Turkcell'in Online Islem Merkezi kullanarak, güncel fatura tutarımı ve ücretsiz kullanımlarımı takip ediyorum.
    Kampuscell tarifesinde günde 5 ücretli SMS'ten sonra atılan SMS'ler ücretsiz. Hergün bu kampanya dahilinde SMS atıyorum. Online Islem Merkezine göre bu kampanyanın süresi 13 Mart'a kadar görünüyordu.
    11 Mart 2009 tarihinde Online Islem Merkezinden güncel fatura tutarıma baktım ve 32 TL diye görünüyordu.
    11 Mart 2009 günü boyunca sadece SMS attım, ne bir telefon görüşmesi yaptım ne de herhangi bir servisten yararlandım. 12 Mart 2009 günü ise tekrardan Online Islem Merkezine girdim ve güncel konuşma tutarıma baktım. Ucretsiz SMS dışında telefonu hiç kullanmama rağmen ve daha 24 saat olmadan güncel faturam 57 TL'ye çıkmıştı. 12 Mart 2009 günü ise SMS bile atmadım.
    Müşteri hizmetlerini aradım ancak güncel kullanım hakkında bilgi veremeyeceklerini söylediler. Altyapıyı taşıyıp, geliştiriyorlarmış.
    Ay sonunda, Turkcellden 25TL'lik bir hizmet almadan, kendi cebimden bu parayı mı ödeyeceğim şimdi?


    Daha bugün sikayetvar.com'a yazdım bunu. Benim gibi bu olay başkalarınında başına geliyor anlaşılan....

    http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full-turkcell-0-0-0--415928-.html
    http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full-turkcell-0-0-0--415442-.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xzer -- 12 Mart 2009; 17:57:32 >







  • İlginç doğrusu, adı üstünde güncel tutar o. Sorguladığın zaman son 48 içerisinde değildir. Faturan kesildiğinde hangi tarihte hangi saatte hangi numarayı aradın yada msj attın hepsini kontrol edebilirsin. Yani o günlerde sen hiçbir işlem yapmadan sen o günde şu numarayı aradın diyemez kimse :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dyleck

    İlginç doğrusu, adı üstünde güncel tutar o. Sorguladığın zaman son 48 içerisinde değildir. Faturan kesildiğinde hangi tarihte hangi saatte hangi numarayı aradın yada msj attın hepsini kontrol edebilirsin. Yani o günlerde sen hiçbir işlem yapmadan sen o günde şu numarayı aradın diyemez kimse :)


    Dökümlü fatura geldiğinde tabikide inceliyeceğim ama hiç bir arama veya kullanım yapmadan bir gün içinde 25TL'lik artış ilgimi çekti. Müşteri Hizmetlerini arayıp dünkü kullanım bilgilerimi istediğimde ise sistem altyapısını geliştirdiklerini ve yardımcı olamayacaklarını söylediler. Benim gibi mağdur olanların çıkmasıda ayrı bir ilginçlik. Turkcell bunu hep mi yapıyor yoksa




  • Faturanız kesilmeden fatura detayları görülemiyor. Faturanız kesildikten 3-4 gün sonra oim den fatura detaylarına bakın eğer sorun var diyorsanız itiraz edin. Gerekli düzeltmeler yapıldıktan sonra fatura tutarınız tekrar belirlenir. Eğer itirazınızda haklıysanız tabii.

    Bu nedenle faturanız kesilmeden önce herhangi bir şikayette bulunmanızın yararı olmaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: izmirdenbirisi

    Faturanız kesilmeden fatura detayları görülemiyor. Faturanız kesildikten 3-4 gün sonra oim den fatura detaylarına bakın eğer sorun var diyorsanız itiraz edin. Gerekli düzeltmeler yapıldıktan sonra fatura tutarınız tekrar belirlenir. Eğer itirazınızda haklıysanız tabii.

    Bu nedenle faturanız kesilmeden önce herhangi bir şikayette bulunmanızın yararı olmaz.


    Hmm o zaman ay sonunu bekleyeceğiz. Teşekkürler...
  • Peki sustum :)
    quote:

    Orjinalden alıntı: xzer


    quote:

    Orjinalden alıntı: dyleck

    İlginç doğrusu, adı üstünde güncel tutar o. Sorguladığın zaman son 48 içerisinde değildir. Faturan kesildiğinde hangi tarihte hangi saatte hangi numarayı aradın yada msj attın hepsini kontrol edebilirsin. Yani o günlerde sen hiçbir işlem yapmadan sen o günde şu numarayı aradın diyemez kimse :)


    Dökümlü fatura geldiğinde tabikide inceliyeceğim ama hiç bir arama veya kullanım yapmadan bir gün içinde 25TL'lik artış ilgimi çekti. Müşteri Hizmetlerini arayıp dünkü kullanım bilgilerimi istediğimde ise sistem altyapısını geliştirdiklerini ve yardımcı olamayacaklarını söylediler. Benim gibi mağdur olanların çıkmasıda ayrı bir ilginçlik. Turkcell bunu hep mi yapıyor yoksa




  • Teknik bir hatadır diye umuyorum, fatura gelince hesaplaşırsınız artık Turkcell ile, tebrik ederim ama hakkaten durumu iyi yakalamışsınız.

    Ben alıştım artık şişme faturalara, hiç bakamıyorum bile
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • benim yeni aldığım hatta da 0,04 tl görünüyor.
    halbuki hiç görüşme yapmadım.
    daha doğrusu, çok konuştumda hep bedavalardan konuştum.

    mahkemeye versem ne derler bana.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muptela

    Teknik bir hatadır diye umuyorum, fatura gelince hesaplaşırsınız artık Turkcell ile, tebrik ederim ama hakkaten durumu iyi yakalamışsınız.

    Ben alıştım artık şişme faturalara, hiç bakamıyorum bile


    Bende teknik hata diye düşünüyorum, ama bana çıkarda böyle böyle bi kullanımınız olmuş derlerse o zaman bozuşuruz Turkcell'le Hergün kontrol eder oldum şimdi, paranoyak oldum
  • tepki verilediği sürece daha çok yaparlar böyle şeyler
  • Ben de geçen ay gelen faturayı online işlem merkezinden ayrıntılı inceledim. Tukcellim aboneliği altında 8 küsur + vergi kadar bir kalem gördüm. Telefon açtım, önce sistemimiz çalışmıyor sonra arayın falan dediler. Tekrar aradım. Aylar önce iptal ettirdiğim iki adet abonelik için hala ücret kestiklerini gördüm. Tuhaf olan OİM'de aboneliğim gözükmüyor, fakat sistemde var. Neyse sonunda iptal ettirdim. Bu ayki faturayı bekliyorum. Bakalım yine sürpriz yapacak mı Tcell .
  • bu turkcell bunu sıksıkayapıyor.benı bıktırdıdur deyecek yok bu adamalra.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Turkcell geçen sene faturamda yanlışlık yapmıştı. Ödemedim, itiraz ettim. Son ödeme tarihi geçti, gecikme faizi işledi. Son ödeme tarihinden 2 gün sonra aradılar, inceledik, hata olmuş, faturanızı iptal ettik dediler. (Fatura tutarı da 12 lira gibi bir şeydi.)

    Gecikme faizi ne olacak dedim, hesapladılar, 2-3 kuruş gibi bir gecikme faizi var, bunu da iptal ediyoruz dediler.

    Yani merak etmeyin. Arkadaşlar da söylemiş, şu an ne sizin ne onların yapacakları hiç bir şey yok. Boşuna aramayın, boş yere sinirlenmeyin. Benim başıma geldiği gibi, fatura kesimini bekleyip, hata varsa itiraz edin, gerekeni muhakkak yapacaklardır. Müşteriyi mağdur etmez turkcell.



    İtirazı Müşteri Hizmetlerinden mi yaptınız?
  • Güzelmiş :) Değer vermeleri ve ilgilenmeleri hoşuma gitti doğrusu
    quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Evet, fatura kesiminden sonra itiraz ettim. 2-3 gün içinde geri dönüp hallettiler.


    quote:

    Orjinalden alıntı: xzer


    quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Turkcell geçen sene faturamda yanlışlık yapmıştı. Ödemedim, itiraz ettim. Son ödeme tarihi geçti, gecikme faizi işledi. Son ödeme tarihinden 2 gün sonra aradılar, inceledik, hata olmuş, faturanızı iptal ettik dediler. (Fatura tutarı da 12 lira gibi bir şeydi.)

    Gecikme faizi ne olacak dedim, hesapladılar, 2-3 kuruş gibi bir gecikme faizi var, bunu da iptal ediyoruz dediler.

    Yani merak etmeyin. Arkadaşlar da söylemiş, şu an ne sizin ne onların yapacakları hiç bir şey yok. Boşuna aramayın, boş yere sinirlenmeyin. Benim başıma geldiği gibi, fatura kesimini bekleyip, hata varsa itiraz edin, gerekeni muhakkak yapacaklardır. Müşteriyi mağdur etmez turkcell.



    İtirazı Müşteri Hizmetlerinden mi yaptınız?






  • Bizbize Kampus, 5 mesajdan sonra bedava kampanyası bitti mi?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.