Şimdi Ara

Turkcell müşteri hizmetlerine kredi kartı numaramı verdim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese hayırlı forumlar. Özet geçeyim hemen. Dün turkcell'in mobil uygulamasından hattıma tl yükledim ama işleminizi gerçekleştiremiyoruz hatası ile karşılaştım. Ben de tekrar denedim ama bu sefer 2 defa yüklenmiş oldu. 2. Yüklemeyi iptal etmek için yine mobil uygulamadan iade talebi yaptım. Dekont istiyorlardı ancak dekont yoktu. O yüzden bugün müşteri hizmetlerinden arayıp 16 haneli kredi kartı numaramı istediler kontrol etmek için dekont yok diye. Ben de verdim. Bi sıkıntı olur mu acaba? Sonuçta cvc numarasını ve kartın son kullanma talimatını istemediler. Beni arayan numara da turkcell'e ait ama işkillendim yine de. Siz ne diyorsunuz acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İnternetten alışverişte her zaman sanal kart kullanıp limiti kontrol altında tutmak ve asıl kartı internet alışverişlerine kapamak böyle endişelerden kurtarır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matterdome -- 21 Temmuz 2020; 17:37:18 >
  • bir şey olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ses kaydı alınmıştır o yüzden bir şey olmaz.

    @AnteriorMaxmill sanal kart kullanışlı ama mobil uygulamalardan limit tanımı yapılmıyor. neden bilmiyorum ama çok saçma. mobil uygulamadan para transferi, ödemeler filan yapılıyor ama niyeyse sanal kart limit işlemi eklemiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Holy Templar -- 21 Temmuz 2020; 23:51:30 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.