12 Haziran günü telefonumu İzmir Balçova Ata Caddesi'ndeki Turkcell TİM şubesine götürdüm. 21 gün içerisinde telefonumu alabileceğimi söylediler. Buna ilaveten telefonumu Konak Çankaya'daki servise göndereceklerini de ilave ettiler. 15 Haziran günü telefonuma Teknik Servisten mesaj geldi telefonumun teslim alındığına dair. Fakat herhangi bir gönderi takip numarası yoktu. 21 Haziran günü Samsung'u aradım. Onlar telefonumun İzmir Üçkuyular'daki serviste olduğunu söylediler. Servisi aradım "telefon bizde yok! " dedi. Bunun üzerine TİM Şubesi'ne gittim, bir gün içerisinde bana döneceklerini söylediler, lakin dönmediler. Bugün Samsung'u yeniden aradım. Üçkuyular'daki servisten bir arkadaş TİM'i aradığını, telefonun kargoya Üçkuyular'daki serviste tamir için yeni gönderildiğini söyledi. TİM ise hayır yok öyle bir şey dedi. Telefonum ortada yok. samsung suçu turkcell'e atıyor, turkcell hem kargoya, hem de servise. kısacası ben mağdur oldum, ne yapabilirim bu durumda arkadaşlar? Ne gibi haklarım var?