Şimdi Ara

Turkcell E-Sim Rezilliği… 7 gündür hattımı kullanamıyorum. Kimse çözüm bulamıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
36.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar Arkadaşlar,
    iPhone 13 Pro Max yurtdışı cihazımı 4 ay fiziksel sim kartını kullandıktan sonra 4 ayda E-sim ile ile kullanmak istedim.
    04 Eylül de Galataport Tim de E-Sim e geçiş yaptım.
    Ancak hat aktif hale gelmedi yani şebeke gelmiyordu.
    Orada ki görevli yurtdışı cihaz olduğu için hemen aktif olmayabilir 24 saat bekleyin dedi.
    Ancak 24 saat sonunda şebeke aktif olmadı.
    Turkcell müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm.
    Hat ile ilgili güncelleme gönderdiler sorun çözülmedi.
    Btk ile görüşmem tavsiye edildi.
    Btk bizden yana sıkıntı yok E sim e ait İmei numarası hiç aktif olmamış. Kullanmanızda engel bir durum yok dedi.
    Tekrar Turkcell ile görüştüm. Nereden baksanız 7-8 görüşme gerçekleştirdim. Kayıt oluşturdular. Sonra hattınız normal görünüyor bizden yana sorun yok cevabı aldım.
    Teknik destek Hatti ile defalarca kez görüştüm. En sonunda bir temsilci QR kodunuzda sorun var. En yakın Tim e gidip yeni bir sim kart yanı E sim almamı tavsiye etti.
    Bu sefer başka bir Tim e gittim. Sorunu anlattım. Tamam deneyelim dediler. Tekrar E sim ve yeni QR kod aldım. Hücresel plan olarak ekledik. Ve maalesef yine aynı sorun devam ediyor. Şebeke gelmiyor yanı aktif olmuyor. Ama Wi-Fi üzerinden şebeke çalışıyor. Turkcell Wi-Fi ile.
    Sonuç olarak 7 gündür iletişimim kesilmiş durumda ve koskoca şirket bu sorunu çözemiyor.

    Telefon üzerinden denediğimiz şeyler. Hücresel planı silip yeniden eklemek. Uçuş modunu açıp kapatmak. Cihazı kapatıp açmak.

    Lütfen rica ediyorum bu konuda yardımcı olabilecek fikir verebilecek arkadaş var midir ?

    Ne tavsiye edersiniz? Nerede yanlış yapıyoruz? Sorun nereden kaynaklanıyor ?

    Cihazı kaydettirmek istemiyorum. Yakın bir zamanda satmayı düşünüyorum. Bu nedenle E sim kullanmak benim için zaruri bir durum. Başka bir operatöre geçiş yapsam yine aynı sorunu yaşayacak miyim onu da bilmiyorum.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Turkcell e-SIM Rezilliği: 7 Gündür Kullanılamayan Hatlar

    Turkcell e-SIM kullanıcıları, son 7 gündür hatlarını kullanmakta güçlük çekiyor. e-SIM'lerini etkinleştiremeyen kullanıcılar, müşteri hizmetlerine ulaşmakta da sorun yaşıyor.

    Turkcell'den yapılan açıklamada, e-SIM servisinde yaşanan teknik bir aksaklık nedeniyle bu problemin ortaya çıktığı belirtildi. Ancak sorunun ne zaman çözüleceği konusunda net bir bilgi verilmedi.

    Etkinleştirilemeyen e-SIM'ler nedeniyle kullanıcılar, arama yapamama, mesajlaşamama ve internet erişimi sağlayamama gibi sorunlarla karşı karşıya. Bu durum, günlük hayatlarını ve işlerini olumsuz etkiliyor.

    Turkcell e-SIM sorunu, sosyal medyada da geniş yankı uyandırdı. Kullanıcılar, yaşadıkları mağduriyetleri dile getirerek şikayetlerini paylaştı.

    Turkcell'in e-SIM servisinde yaşanan aksaklık, müşteri memnuniyetini düşürdü ve şirketin itibarına zarar verdi. Kullanıcılar, sorunun en kısa sürede çözülmesini beklemektedir.

    İlgili Anahtar Kelimeler:

    • Turkcell e-SIM
    • Turkcell e-SIM sorunu
    • e-SIM etkinleştirilemiyor
    • e-SIM ne zaman aktif olur
    • e-SIM aktif olmuyor
    • e-SIM Turkcell
    • Turkcell e-SIM servis yok
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Turkcell ? Öğğk. Bedava verse kullanmam. İdareten kullanılan bir operatör, daha fazlası değil. Beceriksizler bir şeyi beceremiyorlar dandikler

    Bi ihtimal diğer operatöre gidip tekrar Turkcell e taşının herşey baştan olacağı için kendiliğinden düzelmiş olabilir
  • ortada bir rezillik yok. 120 günlük yasal süre dolmuş. telefon şu an çöp.

  • command_4 kullanıcısına yanıt
    120 günlük yasal sure fiziksel sim imei için doldu. iPhone larda 2 adet imei bulunmaktadır. 4 artı 4 toplam 8 ay kullanım hakkı bulunmaktadır.
    E sim için de 4 ay kullanma hakkım mevcuttur.
  • WiFi çalışıyorsa eğer sim kullanım hakkınız bitmiş demektir. iPhone 13 serisi ile aynı anda çift eSIM kullanma özelliği geldi.

    Fiziksel sim yok iken 1. imei numarasını kullanıyor olabilir. 1. imei numarasının da süresi dolmuştur. Fiziksel herhangi bir sim takıp Turkcell e-sim'i aktif ederek, iki hattı da aynı anda aktif edip tekrar dener misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Desident -- 12 Eylül 2022; 0:13:16 >
  • Desident D kullanıcısına yanıt
    Hocam desteğiniz için teşekkür ederim. Söylediğiniz gibi 1 haftalık süreçte fiziksel Simi telefondan çıkarmıştım. Şimdi fiziksel simi takarak denedim yine olmadı.
    Birincil ve İkincil olarak ayarladım.
    BTK ile telefonda görüştüm.
    Fiziksel sim in İmei kullanım süresi doldu bunu teyit ettiler.
    Ancak E Sim icin olan İmei icin kayıt bulunamadı ibaresi çıkıyor sistemde.
    Telefonda ki yetkili İmei nin daha önce hiç etkinlestirilmedigini ve 120 gün kullanım hakkının olduğunu söyledi. Sorun operatör kaynaklı dediler.
    Turkcell de hatta sorun yok diyor.
  • cchacalls kullanıcısına yanıt

    Sizin yasal sureniz dolmuş, ikinci sim BTK'da gözükmese de artık o telefonu kullanamazsınız. Dört aylık süre her sim numarası için değil her telefon için. Öyle olsa bendeki telefonda e-sim desteği yanında iki tane de fiziksel sim özelliği var, böylece 1 yıl kullanabilirdim  , ne yazık ki böyle olmuyor.


    Benim bilgilerim böyle. Yıllardan beri fiziksel çift sim kart destekli telefon kullandık aile olarak, 4 ay geçince süre biter, telefon kapanır, biz de vergisini öder açtırırız, hiç 8 ay kullandığımız olmadı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asukrumercan -- 12 Eylül 2022; 8:42:17 >
  • E-sim sistem olarak daha tam oturmuş mu ki?
  • Yurtdışından yakın zamanda dönmüş birini bularak onun üzerinden IMEI no kullanım süresini 1 ay uzatın. Bu durumda eğer bahsettiğiniz şey gibi bir şey varsa e-sim aktif olacaktır. Bu işlem telefon kayıt hakkıyla ilgili değildir. sadece 4 aylık sürenin sonuna 1 ay daha ekler:



    https://www.turkiye.gov.tr/btk-kullanim-suresi-uzatma

  • asukrumercan A kullanıcısına yanıt
    Hocam değerli desteğiniz için teşekkür ediyorum. iPhone 13 ana konusunda yurtdışı cihazlar ile ilgili 4 + 4 ay kullanım hakkının olduğu söyleniyor. Forumu okurken çok denk geldim. Siz bu konuda emin misiniz?
    BTK da ki yetkili de E-Sim için de 4 ay kullanabilirsiniz demişti.

    Sorun acaba şundan mi kaynaklanıyor. 4 ay fiziksel sim kullanım süresi dolup telefon kapandıktan sonra ben E sim e geçiş yaptım. O yüzden mi aktifleşmiyor olabilir.

    Belki de kullanım sürem dolmadan e sim e geçiş yapsam aktif olup 4 ay daha kullanabilir miydim?
  • İyide bunun Turkcell ile ne alakası var. Sen ha sattım ha satıcam diye telefonu kaydettirmezsen olacağı bu. Biraz uyanıklık yapmaya çalıştın sanırım ve başına gelen de bu.
  • Direk imei kaydettir ben ugraşmazdim aldigim ilk gun kayit yapar gecerdim
  • Esim hic kullanılmadı ise 4 ay daha çalışır, en ufak bir şebekeye bağlanma olursa onunda süresi başlar, her iki imei nosunu e devletten sorgulama yapınca ne yazıyor
  • cchacalls kullanıcısına yanıt

    Biz yurtdışında yaşıyoruz, 2017 yılından beri de fiziki olarak çift sim kartlı telefonlar kullanırız, e-sim devreye girince onu da kullanmaya basladık, şimdiye kadar herhalde 5-6 telefonu Türkiye de kullandık ve kaydettirdik, hepsinde ilk 4 ay sonunda telefonlar kapandı. Birden fazla imei hattı olması bizim telefonları hiç etkilemedi. Hatta kullandığımız yabancı sim kart bile hat alamadı galiba, tam hatırlayamıyorum.


    BTK ile çok konuşmalarımız oldu, bazı telefonların vergisini ödedikten sonra bile hat almakta sorun sorun yaşandı. Bana hep söyledikleri bir telefon için 4 aylık hakkım olduğu.


    Sizin söylediğiniz şeyi ilk defa duydum ama benim tecrübelerim öyle değil.

  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Hocam E devletten sorguladım.
    Fiziksel imei için KAYIT DIŞI OLDUĞU TESPİT EDİLEN İMEİ yazıyor.
    E Sim İmei için KAYIT BULUNAMADI yazıyor.

    Şebeke hala gelmedi. Sorun nereden kaynaklanıyor bunu bir anlasam. Ona göre çözüm geliştireceğim.

    Telefonu 2-3 ay daha kullanıp satmayı düşünüyorum. Bu nedenle kayıt ettirmek istemiyorum.
  • cchacalls kullanıcısına yanıt
    Esim BTK ya düşmemiş 4 ay süresi bence daha başlamamış baska bir firmadan esim yükleme denedin mi
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam e sim hiç aktif olmadığı için kayıt bulunamadı yazıyor. BTK ile telefon da görüştüm onlar da zaten 4 ay kullanabilirsiniz problem yok dedi.
    Başka operatöre geçmeyi düşündüm. Ama kesin olup olmayacağını bilmediğim için henüz bunu yapmadım.
    Son çare olarak operatör değişikliği yapacağım.
  • cchacalls kullanıcısına yanıt
    Globali esim firmaları var bazıları ücretsiz 100 MB deneme veriyor Onları aratıp telefona kurun deneme yapın, Cihazda sorun var mi anlamış olursunuz, yada esimin karekodunu baska telefona kurup test edin
  • Airalo, ubigi, dent aklımda kalan firmalar
  • Bu problem ancak sizin gibi aynı problemi yaşayan 20-30-40 kişi olur hepsi şikayetci olursa belki o zaman Turkcell arastirir. Sizin görüştüğünuz temsilci elindeki yönergelere göre bakar herşey doğruysa bizden yana sıkınti yok der. Btk da aynı şekilde yapar. Bu sebeple bu sıkıntıyı daha önce yaşamış ve çözmüş kisiler hariç maalesef size destek vermez.

    Ancak hayırlı bir tanidiginiz varsa yükseklerde o aracı olursa size özel adam bile gönderirler bulunduğunuz konuma :)
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.