Şimdi Ara

Türkcell sms gönderme hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
13.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türkcell operatörden mesaj gönderemiyorum. '' Turkcell ile mesaj gönderilemiyor hata kodu 38 '' şeklinde hata veriyor. Bu hata ile karşılaşıp çözüm bulabilen var mı? Canlı desteğe bağlanmak veya MH ulaşmak zaten başlıbaşına bir dert. Adamlar canlı destek vermemek için elinden geleni yapıyorlar.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türkcell SMS Gönderme Hatası: Hata Kodu 38

    Türkcell kullanırken SMS göndermeye çalıştığında "Hata Kodu 38" ile karşılaşabilirsin. Bu hata kodu genellikle ağ sorunları veya cihaz ayarlarından kaynaklanır.

    Hata Kodu 38'in Nedenleri

    • Ağ kesintileri
    • Cihaz ayarlarındaki yanlışlıklar
    • Paycell ile Turkcell arasında mesajlaşmada sorunlar
    • Cihazın SIM kartının arızalı olması

    Hata Kodu 38'i Giderme

    Hata kodunu gidermek için aşağıdaki adımları izleyebilirsin:

    • Ağ bağlantını kontrol et.
    • Cihazını yeniden başlat.
    • SIM kartını çıkarıp yeniden tak.
    • Cihazının yazılımını güncelle.
    • Paycell ayarlarını kontrol et ve gerekirse sıfırla.

    Hala Mesaj Gönderemiyor Musun?

    Yukarıdaki adımları uyguladıktan sonra hala mesaj gönderemiyorsan, Türkcell müşteri hizmetlerine başvurabilirsin. Onlar sorunu çözmene yardımcı olabilir veya daha fazla bilgi sağlayabilir.

    Özet

    Turkcell ile SMS gönderirken hata kodu 38 ile karşılaşılması, ağ sorunları veya cihaz ayarlarındaki yanlışlıklardan kaynaklanabilir. Bu hatayı gidermek için ağ bağlantısını kontrol etmeyi, cihazı yeniden başlatmayı ve SIM kartını kontrol etmeyi dene. Sorun devam ederse, Türkcell müşteri hizmetlerine başvurman önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Genelde simkart değişikliği felan yapınca olabiliyor bu problem mesaj merkez numarası (SMSC) silinmiş olabilir telefonun mesajlar bölümünde ki ayarların içinde bir yerdedir genel olarak şu şekilde yapılır

    Turkcell için
    Mesaj ayarlarınızı yapmak için, telefonunuzun “Mesajlar” menüsünden “Mesaj Merkezi Numarası” bölümüne girip, bu bölüme: Faturalı hatlar için: +905329010000 Hazır Kartlar için: +905359010000 yazın. Ardından yine aynı menüden Mesaj Tipini “standart” ya da ”yazı” ve Mesaj Geçerliliğini; “maksimum” olarak belirleyin.

    Vodafone için faturalı faturasız farketmeden
    +905429800033

    TTelekom hakkında bir fikrim yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL3lMA -- 19 Şubat 2020; 20:5:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    Maksimum mesaj geçerliliğinde süre ne kadar?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Ben öyle birşeye denk gelmedim boşsa boş kalması gerekli muhtemelen yada benzer bir telefondan bakıp aynısını yapmak gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    Yok hocam şunu merak ettim. Mesaj geçerlilik süresini maksimum yaptığımızda bu kaç güne tekabul ediyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hiç bir fikrim yok o konuda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Mesaj Gönderme Sorunu.
    9 yıl önce açıldı
    Özel Mesaj Gönderme Sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    Hahaha. Biraz garip soru oldu biliyorum, kusura bakmayın lütfen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    48 saat yada 24 saattir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    AL3lMA kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.