Şimdi Ara

TURKCELL TARAFINDAN MAGDUR EDİLDİM GELİN LUTFEN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar. Dün saat öglen 1 gibi hattım kapandı. Sebebi şu kimlik bilgisi eksikligi. Bana hiçbirşey sorulmadan 4 ay önce görmedigim bir mesajdan dolayı hattımı kapattılar. Mesajda kimlik bilgilerinizi güncelleyin vs diyormus. Her neyse çok güzel(!) bir mail attım bunlara ardından 4 saat sonra hattım açıldı. Turkcell iletişim merkezine gittim o sırada ordada güncellettim bilgileri. AMA ASIL SORUN BU DEĞİL! Turkcell CÜZDAN uygulamasına maça gidecegim için 250 lira para yatırmıştım. Hattım geri geldiğinde bu para yoktu. Çıldırdım turkcell iletişim merkezine gittim bakırköy capacitydeki bir şeyden haberleri yoktu. Başka bir time gittim. Kadın baya uğraştı nasıl olur diye. Oda musteri hizmetlerini aradı , bilgiler güncellensin geri gelir falan tarzı birşeyler söyledi. Son olarak garanti bankasına gitmem gerektigini söyledi. Ordakilerde turkcell iletşim merkezine gitmemi söylüyor.
    Neyse ben iyice çıldırdım eve geldim tüketici hakları falan şikayetimvara falan yazıcaktım ki 532 den aradı bir bayan. Ve bana şunu SÖYLEDİ: KAPANAN HATTA TURKCELL CUZDANDA GERİ PARA İADESİ YAPILAMAZ. Ben tabiri caize bildigin deliye döndüm. Ne diyorsunuz siz 4 saatligine bana sorulmadan sacma bir sebepten dolayı 4 ay önce gelen mesajı göstererek hiçbir uyarı yapılmadan kapayıp açtığınız hattımdaki , uygulamadaki parayı ne demek geri veremiyorsunuz dedim. Bu yaptığınız resmen soygundur. İtibarınız şuan yerlerde dedim. Bu işin peşini bırakmam bunu her yerde yazarım her yere başvururm dedim. Sizede bir sey demiyorum orda emir kulusunuz , sadece bu kaydı gerekli yerlere dinletin Turkcellin şuan yaptığınız SOYGUNDUR! dedim. Kadında paso haklısınız haklısınız ama maalesef iade yapılmıyor diyor. Çıldırdım gittikçe Sanki 3-4 ay kontor yuklememekten hattıma kapanmış muamelesi yapıyorsunuz madem kapandı neden 4 saat sonra açtınız hattımı dedim. 4 saat için benim yatırdıgım 250 lirayı ne demek geri iade edemiyorsunuz bu para nereye gidiyor dedim. 7 senedir turkcelldeyim ayda yeri geldi 100 lira bile ödediğim oldu bu nasıl bir muamele dedim. Ben her şekilde paramı alırım ama siz bu itibarı kurtaramazsınız. Kurumsal yapınıza yazıklar olsun dedim. Kadınında orda bir günahı yok. tamam 2 gün ben arastırcam geri iade için formullere bakıcam araştırcam dedi. Hatta hemen birşey buldu orda geri hat açılırsa banka referansıyla veriliyor ama emin degilim falan dedi. Neyse sonuç olarak şuan turkcelle güvenmenin cezasını çekiyorum gereken her yere basvurucam. 250 degilde 1500 lira yatırsam ne olcaktı kim bilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hfatih15 -- 12 Mart 2014; 18:47:41 >







  • Geçmiş olsun hocam hakkınızı sonuna kadar arayın ama anlamadığım siz 250 lirayı nereye yatırdınız onu pek çözemedim
  • 4 ay önce uyarmış adamlar ona laf edemezsiniz
    ama ü 250 lira nasıl gider orada muamma
    siz turkcell cüzdan esaslarını bi okuyun gerçekte böyle bi saçmalık varmı ? Yoksa hakkınızı arayın her türlü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dilbilen

    Geçmiş olsun hocam hakkınızı sonuna kadar arayın ama anlamadığım siz 250 lirayı nereye yatırdınız onu pek çözemedim

    Teşekkürler. Turkcell cuzdan diye bir uygulama var. Banka kartı gibi bir sey içine istedigin miktarı atıyorsun internetten birsey satın alacakken kullanabiliyorsun yada atmden çekebiliyorsun. Kredi kartı kullanmamak için bunu sectim ama çok pişman oldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    4 ay önce uyarmış adamlar ona laf edemezsiniz
    ama ü 250 lira nasıl gider orada muamma
    siz turkcell cüzdan esaslarını bi okuyun gerçekte böyle bi saçmalık varmı ? Yoksa hakkınızı arayın her türlü

    4 ay önce hatırlamadığım bir mesaj atacaklarına beni aramaları daha dogru olmaz mı ? Bir anda hattımı iptal edeceklerine önceden arayıp bilgi güncellemeleri yapmaları yada haber vermeleri dogru degil mi ? Fatura vs gibi bir durum olunca her dakika aramıyorlar mı ? Ayrıca madem çok önemli bir durumdu neden bir mail atmamla 3 saat sonra hattımı geri açıyorlar. Bu kadar basit mi ? Olan içindeki paraya oldu yoksa hat açılır kapanır sorun degil zaten degistirecekti operatörü. Turkcell cüzdan uygulamasında böyle bir saçmalık yazmıyor. Aynen hakkımı arayacagım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hfatih15

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    4 ay önce uyarmış adamlar ona laf edemezsiniz
    ama ü 250 lira nasıl gider orada muamma
    siz turkcell cüzdan esaslarını bi okuyun gerçekte böyle bi saçmalık varmı ? Yoksa hakkınızı arayın her türlü

    4 ay önce hatırlamadığım bir mesaj atacaklarına beni aramaları daha dogru olmaz mı ? Bir anda hattımı iptal edeceklerine önceden arayıp bilgi güncellemeleri yapmaları yada haber vermeleri dogru degil mi ? Fatura vs gibi bir durum olunca her dakika aramıyorlar mı ? Ayrıca madem çok önemli bir durumdu neden bir mail atmamla 3 saat sonra hattımı geri açıyorlar. Bu kadar basit mi ? Olan içindeki paraya oldu yoksa hat açılır kapanır sorun degil zaten degistirecekti operatörü. Turkcell cüzdan uygulamasında böyle bir saçmalık yazmıyor. Aynen hakkımı arayacagım.

    Btk kararıyla geri iadeler kısmından bi bak belki orda sistem iade çıkmıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    quote:

    Orijinalden alıntı: hfatih15

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    4 ay önce uyarmış adamlar ona laf edemezsiniz
    ama ü 250 lira nasıl gider orada muamma
    siz turkcell cüzdan esaslarını bi okuyun gerçekte böyle bi saçmalık varmı ? Yoksa hakkınızı arayın her türlü

    4 ay önce hatırlamadığım bir mesaj atacaklarına beni aramaları daha dogru olmaz mı ? Bir anda hattımı iptal edeceklerine önceden arayıp bilgi güncellemeleri yapmaları yada haber vermeleri dogru degil mi ? Fatura vs gibi bir durum olunca her dakika aramıyorlar mı ? Ayrıca madem çok önemli bir durumdu neden bir mail atmamla 3 saat sonra hattımı geri açıyorlar. Bu kadar basit mi ? Olan içindeki paraya oldu yoksa hat açılır kapanır sorun degil zaten degistirecekti operatörü. Turkcell cüzdan uygulamasında böyle bir saçmalık yazmıyor. Aynen hakkımı arayacagım.

    Btk kararıyla geri iadeler kısmından bi bak belki orda sistem iade çıkmıştır

    Alıntıları Göster
    Haklısın ama heyecana gerek yok. Müşteri hizmetleri 48 saat dediyse de sana 24 saat sonra dönecek bir çözüm bulamazsa 24 saat daha isteyecektir. Sonuçta hat kapatılmış olsa bile senin yatırdığın nakit parayı kimse iç edemez.
    48 saat sonunda çözüm bulunamazsa BTK kanalıyla şikayet kaydı açarsın.

    Ayrıca 4 ay önce gelen mesajı görmedim de bir bahane değil.
    Bu tip konularda genelde gevşek bir millet olduğumuz için zamanında işi halletmek zor geliyor.
    Ancak başımıza problem çıkınca celallenmeyide çok iyi biliyoruz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kardeşim bence sen üstünden bi soğuk su iç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Haklısın ama heyecana gerek yok. Müşteri hizmetleri 48 saat dediyse de sana 24 saat sonra dönecek bir çözüm bulamazsa 24 saat daha isteyecektir. Sonuçta hat kapatılmış olsa bile senin yatırdığın nakit parayı kimse iç edemez.
    48 saat sonunda çözüm bulunamazsa BTK kanalıyla şikayet kaydı açarsın.

    Ayrıca 4 ay önce gelen mesajı görmedim de bir bahane değil.
    Bu tip konularda genelde gevşek bir millet olduğumuz için zamanında işi halletmek zor geliyor.
    Ancak başımıza problem çıkınca celallenmeyide çok iyi biliyoruz.

    Saolasin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selamfilmi28

    Kardeşim bence sen üstünden bi soğuk su iç

    Umarim basina gelmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de deneme maksatlı turkcell cüzdan uygulamasını indirmiştim. Kart ekle bölümünde sadece akbank ve garanti olduğu için yararlanamamıştım. Şimdi benim anlamadığım bu parayı tanımladığınız kendi banka kartınıza yüklemediniz mi? Para nasıl buharlaştı anlamadım. Turkcell bankacılık lisansı aldı da haberimiz mi olmadı...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    Ben de deneme maksatlı turkcell cüzdan uygulamasını indirmiştim. Kart ekle bölümünde sadece akbank ve garanti olduğu için yararlanamamıştım. Şimdi benim anlamadığım bu parayı tanımladığınız kendi banka kartınıza yüklemediniz mi? Para nasıl buharlaştı anlamadım. Turkcell bankacılık lisansı aldı da haberimiz mi olmadı...

    Nakit para yukledim. Garantiparam adi altinda geciyor. Hos gorduk garantiyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    Ben de deneme maksatlı turkcell cüzdan uygulamasını indirmiştim. Kart ekle bölümünde sadece akbank ve garanti olduğu için yararlanamamıştım. Şimdi benim anlamadığım bu parayı tanımladığınız kendi banka kartınıza yüklemediniz mi? Para nasıl buharlaştı anlamadım. Turkcell bankacılık lisansı aldı da haberimiz mi olmadı...

    Kredi kartın olmadan da para yükleyebiliyorsun.Yani illa Akbank ya da Garanti gerekli değil ama ben kredi kartı tanımlayacağım diyorsan o zaman sadece Akbank ve Garanti var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hfatih15


    quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    Ben de deneme maksatlı turkcell cüzdan uygulamasını indirmiştim. Kart ekle bölümünde sadece akbank ve garanti olduğu için yararlanamamıştım. Şimdi benim anlamadığım bu parayı tanımladığınız kendi banka kartınıza yüklemediniz mi? Para nasıl buharlaştı anlamadım. Turkcell bankacılık lisansı aldı da haberimiz mi olmadı...

    Nakit para yukledim. Garantiparam adi altinda geciyor. Hos gorduk garantiyi.

    Para garanti hesabında olmalı. Bence 4440333 ü ara durumu bildir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@


    quote:

    Orijinalden alıntı: hfatih15


    quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    Ben de deneme maksatlı turkcell cüzdan uygulamasını indirmiştim. Kart ekle bölümünde sadece akbank ve garanti olduğu için yararlanamamıştım. Şimdi benim anlamadığım bu parayı tanımladığınız kendi banka kartınıza yüklemediniz mi? Para nasıl buharlaştı anlamadım. Turkcell bankacılık lisansı aldı da haberimiz mi olmadı...

    Nakit para yukledim. Garantiparam adi altinda geciyor. Hos gorduk garantiyi.

    Para garanti hesabında olmalı. Bence 4440333 ü ara durumu bildir.

    Aynen oyle yapicam zaten. Tesekkyr ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hfatih15

    quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@


    quote:

    Orijinalden alıntı: hfatih15


    quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    Ben de deneme maksatlı turkcell cüzdan uygulamasını indirmiştim. Kart ekle bölümünde sadece akbank ve garanti olduğu için yararlanamamıştım. Şimdi benim anlamadığım bu parayı tanımladığınız kendi banka kartınıza yüklemediniz mi? Para nasıl buharlaştı anlamadım. Turkcell bankacılık lisansı aldı da haberimiz mi olmadı...

    Nakit para yukledim. Garantiparam adi altinda geciyor. Hos gorduk garantiyi.

    Para garanti hesabında olmalı. Bence 4440333 ü ara durumu bildir.

    Aynen oyle yapicam zaten. Tesekkyr ederim.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 11 mart salı günü benim de hattım kapandı. ancak bana mesajlar üst üste geldi. çok saçma ve salakça mesajlardı. ilki 9gibi geldi bilgilerimi güncellemezsem 30 mayısta hattınız kapanacaktır dedi. ardından bir mesaj daha geldi. o mesajda da bilgilerinizi güncellemezseniz 20 nisanda kapanacak yazıyordu. sonra bir kez daha mesaj geldi. son gelen mesajda ise uyarılara rağmen bilgilerinizi güncellemediğiniz görülmüştür 3 gün içerisinde iletişim merkezine gelip bilgilerinizi güncellemezseniz 4 nisanda hattınız kapanacaktır yazmıslardı. işin garip tarafı bu mesajla beraber hattımın kapanmasıydı. bir yeri aramaya çalıştığımda 0532 757 2222 yi arayın diyordu. o numarayı aradığımda hiç bir yetkili ile görüşemiyordum. sadece bant kaydı konusuyor. yetkili yok o numarada . müşteri hizmetleri falan da aranmıyor. neyse online işleme girdim bilgileri güncelledim. hattım yine açılmadı. numaramı taşımaya karar verdim. ertesi gün gidip aveaya taşıyacaktım . sabah bi uyandım baktım ki hattım açılmış. günlük 30 sms de hediye yollamışlar . hiç bir açıklama yapmadan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: propesyonel

    arkadaşlar 11 mart salı günü benim de hattım kapandı. ancak bana mesajlar üst üste geldi. çok saçma ve salakça mesajlardı. ilki 9gibi geldi bilgilerimi güncellemezsem 30 mayısta hattınız kapanacaktır dedi. ardından bir mesaj daha geldi. o mesajda da bilgilerinizi güncellemezseniz 20 nisanda kapanacak yazıyordu. sonra bir kez daha mesaj geldi. son gelen mesajda ise uyarılara rağmen bilgilerinizi güncellemediğiniz görülmüştür 3 gün içerisinde iletişim merkezine gelip bilgilerinizi güncellemezseniz 4 nisanda hattınız kapanacaktır yazmıslardı. işin garip tarafı bu mesajla beraber hattımın kapanmasıydı. bir yeri aramaya çalıştığımda 0532 757 2222 yi arayın diyordu. o numarayı aradığımda hiç bir yetkili ile görüşemiyordum. sadece bant kaydı konusuyor. yetkili yok o numarada . müşteri hizmetleri falan da aranmıyor. neyse online işleme girdim bilgileri güncelledim. hattım yine açılmadı. numaramı taşımaya karar verdim. ertesi gün gidip aveaya taşıyacaktım . sabah bi uyandım baktım ki hattım açılmış. günlük 30 sms de hediye yollamışlar . hiç bir açıklama yapmadan

    Alıntıları Göster
    Yerinizde olsam BTK'ya şikayet ederdim. Önceden Avea ile problemim olmuştu ve şikayet bırakmıştım. BTK ne desem operatörleri biraz öttürüyor mu desem uygun olur bilmiyorum ama cidden çok etkililer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eqecakmak

    Yerinizde olsam BTK'ya şikayet ederdim. Önceden Avea ile problemim olmuştu ve şikayet bırakmıştım. BTK ne desem operatörleri biraz öttürüyor mu desem uygun olur bilmiyorum ama cidden çok etkililer.

    Alıntıları Göster
    tcl bu soygunculuğun öteki adı geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9008

    tcl bu soygunculuğun öteki adı geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    Konu belki sapıcak ama bende bilgi eksikliği var dediler, tim çalıştığım yere çok yakın gittim tekrar belgelerimi götürdüm fakat ne hikmetse hattım yine açılmadı. Taki 3 defa işlemi yaptıracak kadar. Platinium abonesiyim, fatura ödemem en aşağı 130 tl olmasına rağmen 5 gün boyunca mağdur edildim. Saatlerce telefonda bekletildim, hiçbir şey farketmedi.. Yeni hat alacak arkadaşları baştan uyarayım istedim.
  • Arkadaslar tesekkur ederim. Parayi cektim ancak ben boyle birsey gormedim. Musteri temsilcisi bayan arastircam demisti hala mesaj geliyor arastirmalarimiz suruyor diye sanki neyi arastiriyorsun. Bankayla hallettim sorunu. Yalniz turcelle kalsa para iadesi yapilmiyordu. Sonra mesaj attilar bankayla halledin diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.