|
Türkiye'de üretilen elektrikli Ford E-Transit banttan indi
-
-
Reklamları yapılırken 350 km den bahsediliyordu ki o bile azdı. 315 demişler, onun gerçeği 280 filandır yüke yokuşa herşeye bağlı düşer de yükselmez. Ciddi alıcısıydım , şimdi alan hayrını görsün diyorum.
-
İstanbul içinde akşamı görür mü bilemedim. Yük taşıyacak sonuçta bu araç. Aslında yer sıkıntısı yok keşke değiştirilebilir batarya bölümü olsaydı. Şarjör değiştirir gibi batarya değiştirilseydi iş görürdü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr20mouse -- 7 Nisan 2022; 20:32:02 >
-
şundan fabrika çıkışlı üzerinde güneş panellerinden şarj edebilme imkanı olan bir model çıkaracaklar yok satarlar. Türkiyede değil tabiki D
17m3 ve 500km menzil hayalım sonuçta 17m3 olunca pillerin yerleştirileceği alanda baya aratacaktır.
-
mazotlu 170 hp düz vites 350L transite devam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 7 Nisan 2022; 20:57:10 > -
Bunu kullanan tasimacilik sirketleri devamli anadolu-avrupa yakalari arasinda mekik dokumuyor ki. İlce basina en az 1 arac var. Ring hatti seklinde dagitimi yapip sonra usse geri donecekler orada sarj olacaklar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yess bee işte bu hadii
lan gerçi 1.1 milyondan aşağı olmayacak :( insan sevinmek istiyor ama bu ülkede ne mümkün aAAAAA
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stableRevulation -- 7 Nisan 2022; 23:33:14 > -
ben verilen menzil eğer avrupa/amerika standartlarındaysa direkt 3/4 ile çarparım, gerçek garanti menzil çıkar ama karasal iklimdeki soğukların olmadığı yerlerde; marmara, ege, akdeniz, karadeniz, güneydoğu..
236 km eder, pek çok işyerine yetecektir. mesela bi bakkal bu menzille hâl, rami veya işte su fabrikasına gidip gelebilir. büyük firmaların şehirlerarası 400 kmden fazla mesafelerdeki işleri için bu şarj altyapısıyla yetmez gibi duruyor şimdilik
-
Gecen youtubeda denk geldim amerikada bir turk satin almis bundan. Az uretildigi icin bayide yokmus ve aldigi fiyatin oldukca ustune satabildigini soyledi. Demek ki oralarda talep var/olacak
Hatta yazarken bulup izledim 50bin dolara almis, 68bin dolara musteri cikmis :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sürekli hızlı şarj olursa o piller 5 sene bile dayanmaz. Üsse dönmek demek günde kaç kez şarj demek. Bu yüzden değiştirilebilir batarya olsaydı yavaş şarjla bataryaları uzun süre kullanabilirler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben ürettiğim malı 115 yahut 170 km uzağa ( istanbula ) götürüp satıyorum ayın 10 günü. Neredeyse her gün kapasitesine çıkmayı planlıyorum bu da bana boru gibi yakıt olarak dönecek. Güneş enerjisi paneli vs duvar şarjıyla parasını çıkarır diye hayaller hayaller….
istanbula giderim de dönemem. Orada hızlı şarj edip döneceğim yer ara , gitmeden önce randevu al vesaire vesaire.
hayınsın otosan, bizimle diyılsın..
-
yahu petrol çıkartmıyoruz en azından dışa bağımlılığı azaltmak için şu elektrikli araçlar için bir kolaylık sağlasalar keşke. Ayrıca nükleer santrallerle elektrik üretimini destekliyorum diğer ülkeler yıllardır yapıyor abd 100 tane santral var bu adamlar salak değil herhalde bir bildikleri var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
elektrikli araçlar iyi güzel ama çok çabuk hızlanıp kazalara sebep veriyor ani hızlanmaların önüne geçilmeli sessizler normal araçları zar zor duyuyoruz bu devirde,ayrıca devlet teşvik etse ne olucak petrol pahalı ama elektirk li araç sayısı fazla olunca elektrik üretimi artıcak buda ister istemez elektriğe zam çünkü talep çok olacak elektrik üretmek içinde yine petrol gaz yakman gerek buda bir maliyet.hibrit araçlara öncelik verirlerse daha iyi olur.ileride nükller tesisimiz faaliyete geçerse elektrik ucuzlarsa o zaman olur ama onun iiçinde en az 3 tane nükleer tesis lazım.nükleer bende karşıyım ama en azından dışarı bağımlılığı azaltıcak.
-
pilli otomobilleri çok iyi birşeymiş gibi pazarlamaya çalışıyorlar.
5 yıl sonra aracın sıfır parası kadar yeni pil parası ödeyeceksiniz.
10 yıl sonra pilli araçlar çöp olacak.
73 model impala hala yola çıkabilir durumdayken her yer pilli araç çöplüğü olacak.
yakın gelecekte elektrikli araçların batarya teknolojileri ilerlemeyecek.
küçük küçük nükleer reaktörler icat edilip otomobillere takılacak.
yılda bir araçlarımıza uranyum dolduracağız.
-
2019 yılı Eylül ayı sonu itibarıyla kurulu gücümüzün kaynaklara göre dağılımı; yüzde 31,4’ü hidrolik enerji, yüzde 28,6’sı doğal gaz, yüzde 22,4’ü kömür, yüzde 8,1’i rüzgâr, yüzde 6,2’si güneş, yüzde 1,6’sı jeotermal ve yüzde 1,7’si ise diğer kaynaklar şeklindedir.
kaynak: enerji.gov.tr
doğalgaz ve kömür ile elektrik üretimimizin %50'si dışa bağımlı.
-
Yolcu servisleri bile günde 100-150 km yapmıyor çoğu fena değil 300 km
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstanbul'da ortalama ford transit kullanıcısı günlük 100 km mi yapıyormuş yani? Git gel 50 km uzağa gidiyor öyle mi?
Ayrıca bu araçlar yüke geldiğinde, istanbul gibi bayırı yokuşu çok olan yerde tek şarj ile 300 km'yi görme ihtimali çok zayıf. Bu testleri şeffaf bir şekilde göstersinler inanalım.
-
akkuyu nükleer santrali faaliyete geçtiğinde yılda 120 ton nükleer atık olacak. 244.000 yıl radyasyon yayacak plutonyum da var bunlarda. nereye gömmeyi düşünüyorsun bunları, hiç düşündün mü. Almanya çevre bakanı bile 3 kuşak nükleer enerji kullandık ama bedelini 33 kuşak ödeyecek diyor, atıkları ne yapacaklarını bilemiyor. bu adamlar salak değil. salak oğlu salaklar. hele ki iş kazalarında avrupa şampiyonu türkiyede, 45 yıllık işletmenin nasıl olacağını düşünemiyorum. chernobyl dizini izlemeni tavsiye ederim.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Reklamları yapılırken 350 km den bahsediliyordu ki o bile azdı. 315 demişler, onun gerçeği 280 filandır yüke yokuşa herşeye bağlı düşer de yükselmez. Ciddi alıcısıydım , şimdi alan hayrını görsün diyorum.
|
Bunu kullanan tasimacilik sirketleri devamli anadolu-avrupa yakalari arasinda mekik dokumuyor ki. İlce basina en az 1 arac var. Ring hatti seklinde dagitimi yapip sonra usse geri donecekler orada sarj olacaklar. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X