Şimdi Ara

Türkiye`nin ilk Golf 7'si ve ilk izlenimleri - Röportaj (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
227
Cevap
4
Favori
10.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    80.000TL =

    Bağımsız süspansiyon .............YOK !
    Anahtarsız giriş & çalıştırma .....YOK !
    Katlanır ayna ........................YOK !
    Güçlü bi motor ......................YOK !
    Kendi kendine park ................YOK !
    Led stop/sinyal ......................YOK !

    ne var, bu aq 80000 liralık arabada ???

    arkadaşın uyarısı üzerine aşağıdaki donanım listeden çıkarıldı,

    Şerit takip / Ş.içi Güvenlik.......YOK !

    Bunlarda eklersek arada tahminimce 120.000 lirayı bulur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bide focusa kiziyodu insanlar hic degilse katlanir ayna anahtarsiz calistirma led stop bagimsiz suspansiyon kendi kendine park güçlü dizel motor:) hepsi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysyselimy -- 16 Kasım 2012; 17:20:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 77.000 lira nasıl oluyor en fulu 68 lira cam tavan metalik boyamı 9 binlira tutuyor 3.500 liralık şeyler
  • 77000 tl den bahsediyoz ve motor bilmem kaç yıldan beri kullanılan bi motor. Bi güncelleme yok. 109 hp lik dizel bluemotion var.
    dsg hakkında bişey demeyeyim kullananlar desin.
    180 den aşağı düşmedim mi dedi, Mersin İstanbul yolunu bilmeyenler inansın buna da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golf_R


    quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    80.000TL =

    Bağımsız süspansiyon .............YOK !
    Anahtarsız giriş & çalıştırma .....YOK !
    Katlanır ayna ........................YOK !
    Güçlü bi motor ......................YOK !
    Kendi kendine park ................YOK !
    Led stop/sinyal ......................YOK !

    ne var, bu aq 80000 liralık arabada ???

    arkadaşın uyarısı üzerine aşağıdaki donanım listeden çıkarıldı,

    Şerit takip / Ş.içi Güvenlik.......YOK !

    Bunlarda eklersek arada tahminimce 120.000 lirayı bulur

    Bağımsız süspansiyon ve güçlü motor hariç diğer donanımlar golf 6 parça fiyatları uzerinden hesap edilirse max 6 bin tl. Ancak güçlü dizel motor için 2.0 yani bir üst vergi dilimi olursa liste fiyati 99.600 tl cik. . Bence bu donanımlari almak ve ilk sorunlarla karşılaşmamak için en az 18 ay beklenmesi lazım. Benin görüşüm ise bir golf6 değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Şimdi bu adam, 105 ps arabaya 77.000 veren, Doğuşun ilk çikolatalı keki mi oluyor?

    sesli güldüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    77000 tl den bahsediyoz ve motor bilmem kaç yıldan beri kullanılan bi motor. Bi güncelleme yok. 109 hp lik dizel bluemotion var.
    dsg hakkında bişey demeyeyim kullananlar desin.
    180 den aşağı düşmedim mi dedi, Mersin İstanbul yolunu bilmeyenler inansın buna da.



    hocam videoyu dikkatli izlediyseniz adam ankara istanbul arasi ozelikle o hizlarda gittigini belirtiyor.otobandan dolayi.. ayrica ankara konya arasida gayet duz ve uygun bir yoldur. mersin icin ayni seyi diyemem ama. konya ankara istanbul cevrimini istedikten sonra 180 180 gidersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    80.000TL =

    Bağımsız süspansiyon .............YOK !
    Anahtarsız giriş & çalıştırma .....YOK !
    Katlanır ayna ........................YOK !
    Güçlü bi motor ......................YOK !
    Kendi kendine park ................YOK !
    Led stop/sinyal ......................YOK !

    ne var, bu aq 80000 liralık arabada ???

    arkadaşın uyarısı üzerine aşağıdaki donanım listeden çıkarıldı,

    Şerit takip / Ş.içi Güvenlik.......YOK !





  • paraya yazık
  • Gülmek istiyorum.
  • Konsol çok güzel duruyor, aydınlatma renkler falan iyi. Alan arkadaş kazasız belasız biner inşallah, 77 çok ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • full donanim ds4 alırım o paraya tamam golfte güzel ama
  • Seyrantepe den tem e baglanılan virajda 170 ile nasıl dönülüyor biri bana anlatabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araçlarda rodaj olayı yok araçlar fabrikada zorlanıyor hepsi adama atıp tutuyorsunuz ama araç gerçekten güzel ... ama fiyat nedir yahuu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eylülnisaeyvaz -- 16 Kasım 2012; 18:53:52 >
  • Bmw 3.20d ile 160 'la girdiği viraja , torsiyonlu golf ile 170'le girmiş , çok çok az bi fark varmış. Lan kalk get derim adama.

    Adamın tarafsız tek bi yorumu yok.
  • Önce adamın boş boş yorumlarına sinirlendim.Sonra acıdım vallahi, kendi fark etmese de bu adam baya baya mağdur. Adam nasıl da inanmış bu aracın bu parayı edeceğine.O kadar inanmış ki bağımsız süspansiyonun yokluğunu bile çok rahat anlatıyor.Sanki çakmaklıktan bahsediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Seyrantepe den tem e baglanılan virajda 170 ile nasıl dönülüyor biri bana anlatabilir mi ?

    Bende onu merak ediyorum maslaktan tem e bağlanırken benim insignia 90 ile dönerken esp yakıyor ya da dediği yol seyrantepe'den aşağıya inen yokuşu söylüyor ama orada da viraj nerede anlamadım? kaldı ki Bmw'nin yol tutuşu bu araçtan bariz üstündür. Adam resmen verdiği parayı haklı çıkartmaya çalışmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Seyrantepe den tem e baglanılan virajda 170 ile nasıl dönülüyor biri bana anlatabilir mi ?

    Bende onu merak ediyorum maslaktan tem e bağlanırken benim insignia 90 ile dönerken esp yakıyor ya da dediği yol seyrantepe'den aşağıya inen yokuşu söylüyor ama orada da viraj nerede anlamadım? kaldı ki Bmw'nin yol tutuşu bu araçtan bariz üstündür. Adam resmen verdiği parayı haklı çıkartmaya çalışmış

    adam 70.000 tl'den fazla vermiş muharrem napacak kötüleyecek mi ?

    90'la dönerken esp yakıyor diyorsun ki , insignia yol tutuşunda iyi bi araç. Adam golf ile o virajı 170'le dönmüş ya şaka gibi.




  • 170 ile döndüğü virajı merak ettim.Hakan'dan (Hakandal) rica ettim, sağolsun yandex'ten buldu.

     Türkiye`nin ilk Golf 7'si ve ilk izlenimleri - Röportaj




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Seyrantepe den tem e baglanılan virajda 170 ile nasıl dönülüyor biri bana anlatabilir mi ?

    Bende onu merak ediyorum maslaktan tem e bağlanırken benim insignia 90 ile dönerken esp yakıyor ya da dediği yol seyrantepe'den aşağıya inen yokuşu söylüyor ama orada da viraj nerede anlamadım? kaldı ki Bmw'nin yol tutuşu bu araçtan bariz üstündür. Adam resmen verdiği parayı haklı çıkartmaya çalışmış

    adam 70.000 tl'den fazla vermiş muharrem napacak kötüleyecek mi ?

    90'la dönerken esp yakıyor diyorsun ki , insignia yol tutuşunda iyi bi araç. Adam golf ile o virajı 170'le dönmüş ya şaka gibi.


    Şaka gibi resmen, adam show yapmış. Bak burasıda o yol, kubilay eklemiş, benim dediğim yol bu yol değildi ama imkanı yok 170 ile gitmenin o araç bariyerlere vurarak yerden kalkar taklaya gelir her türlü


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    170 ile döndüğü virajı merak ettim.Hakan'dan (Hakandal) rica ettim, sağolsun yandex'ten buldu.

     Türkiye`nin ilk Golf 7'si ve ilk izlenimleri - Röportaj







    Kubilay dışarıdan almaya çalış, ortala geç en fazla 120 ile girilir o bile deli cesareti abi




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.