Şimdi Ara

Türkiyede Audi Neden Tutmuyor ? Fiyatlarıda Uygun (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
5.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Onden cekis olabilir. Yoksa dis ve ic tasarimi harika. VW tasarim olarakda alakasi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Ben yazdığım mesajı Audi daha iyi demek için yazmadım...hangi arabanın daha iyi olduğunun cevabını burada aramak gereksiz,göreceli bir konu zaten;isteyen beğendiğini alıyor...hiçbirinin sahibi de babamız değil,Allah sağlık versin,bugün bmw alırız-yarın audi,mercedes vs vs...Şahsen farklı marka kullanmayı-denemeyi seviyorum...



    "Audi ülkemizde tutulmuyor" konulu başlık enteresan geldiğinden girip yorum yaptım,odd'yi kaynak verdim...Bakın örneğin,2017 toplam otomobil satış adetleri-temmuz dahil;



    Audi 9943 adet

    BMW 8820 adet

    Mercedes-Benz 12817 adet



    Hangisi daha iyi sorusunun cevabı değil bu rakamlar,ama "Ülkemizde Audi tutulmuyor" yanlış bir ifade,hani Mazda-Subaru-Rover-Alfa Romeo vs denilse anlarım da...Ortalık Audi kaynıyor-çok pahalı olmasına rağmen...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki aracıda test eden biri olarak A5 1.4tfsi ve 418i araçların performansı neredeyse aynı gibi ama audi yok passatın süslüsü yapıştırması tamamen kedi ciğer muhabbeti bu araçlar bence zevkine hitap ederek alınacak araçlar para senin hangisini istersen onu alırsın parası olmayan insanlar ancak yazıp dururlar eminim çoğuda yolcu koltuğuna dahi oturmadıkları araçları karalayıp dururlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Hangi aracın daha iyi olduğu tabiki başka bir konu, ayrıca tartışılır. Ancak bu arkadan itiş, arkadaş itiş diyen tayfa 2.0 dizel yada daha komiği 1.6 dizel araçları gösterip ama bunlar arkadan itiş demesin. Altında 250hp+ benzinli bir makina olup da arkadan itişe biniyorum, zevkimi alıyorum diyen adama saygım sonsuz ama 2L az yakacam diye dizel alıp arkadan itişe biniyorum diyen adama da ben saygı duymuyorum. Kimse kendini kandırmasın 200hp altında arkadan itişin pek bir olayı yok anca kavşakta yan verirsiniz. 3.28i alırsın, 4.28i alırsın arkadan itişli makinaya biniyorum dersin eyvallah ama 3.20d alıp, 3.18i alıp arkadan itişe biniyorum demek...

    190hp 400nm + zf şanzıman 320d gayet yeterli oluyor sen merak etme. Türkiye'de 136hp dizele binip gaza gelenler var.

    320d'ye güçsüz veya yavaş demek saçmalıktan başka bir şey değildir.

    Arkadan itişin keyfini sonuna kadar veriyor 320d

    Bahsettiğiniz 400nm tork birşey ifade etmiyor. F30'da kullanılan ZF8 şanzımanın vites oranlarına baktığımda 6. vitesin oranının 1 olduğunu gördüm. Aktarma kayıpları, lastik ebadı gibi parametreleri devre dışı bırakırsak eğer, araç sadece 6. viteste ve 1750-2750 devir arası yola 400nm aktarıyor. TEKRAR SÖYLÜYORUM aktarma kayıpları, lastik ebadı gibi parametreleri hesaba katmadım. Uzun lafın kısası söylediğiniz 400nm tork değerinin hiçbir hükmü yok. Satış elemanları dizelci tayfasının gözünü tork değeriyle boyayarak araç satıyor. Bir aracı tork değil beygir yürütür. Beygir hesaplanırken de motorun X devirde ürettiği Y tork değeri bir katsayı ile çarpılır. Yani ne kadar tork ve devir o kadar beygir. Dizelde tork var eyvallah ama devir nerede?

    Ayrıca 3.20d'ye güçsüz veya yavaş demedim. Arkadan itişin keyfini alacaksanız bu iş 3.20d ile c200d ile olmaz dedim. Yoksa iş yeterlilik kısmına gelirse günlük kullanımda 3.18i bile gayet yeterli ve tatminkar bir performans sunuyor. Yazdıklarımı anlamadan gözünüzü karartıp yazmışsınız. Günlük kullanım için 100hp üzeri bir motor çoğu insana fazla fazla yetiyor.

    Arkadan itişin keyfini de 190hp güç üreten ve 5.000 devirde vites atmak zorunda kalan bir dizel motordan alıyorsanız zaten arkadan itişli bir arabadan beklediklerimiz farklı şeyler. Yok kavşaklarda yan vereyim, caddeye yan çıkayım derseniz 3.20d gayet yeterli ama sonrası yok. Sonrası için de 3.28i veya daha güçlüsünü tercih etmeniz gerekiyor...

    Ben de BMW fanıyım, yazımda BMW'ye veya Merc'e herhangi bir şekilde laf söylemedim, sonuçta her millet hakettiği gibi yönetilir. Değil 3.35i, 3.28i'nin bile insanlara çok görüldüğü bir ülkede milletin 190hp değerini duyunca aşırı tepki vermesi normal ama 190hp dizel arabayı da önümüze performans aracı, arkadan itişli "makina" diye çıkartmayın.




  • @Duellist

    Arkadan itiş keyfini 320d gayet güzel çıkarıyor işte. C200d ile kıyaslaman saçma. C200 dediğin arabada 1.6 hacim var.

    320d 200km hıza kadar soluksuz çıkan ve 240-250km hızları gören bir araç. C200d 160-170km'den sonra şişiyor çok hantallaşıyor.

    ZF8 şanzımanın amacı zaten öncelik olarak performans değil, tüketim. Ancak yine de aşırı eğlenceli bir şanzıman.

    Arkadan itişin keyfi, 316i, 318i gibi modeller de çıkmıyor deseniz anlarım ancak hatta bana göre 320iED bile gayet keyifli. 320d'den çok aşağı kalır yanı yok zaten, benzin avantajıyla farkı kapatıyor.

    Herkes biliyor 340i veya M3-M4 gibi arabalara binmeyi, Türkiye'de bu arabalardan 1 kendine 4 akp'ye alıyorsun, bilmem farkında mısın?

    320d 2014 yılında fiyat/performans arabasıydı 125.000TL'ye sıfır km alınıyordu. Artık günümüzde o hükmü kalmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigboss99

    tr de 4x4 değilse önden çekiş daha iyi arkadan itişle kar yağdığında ne yapmayı düşünüyorsun ?

    Arkadan itişteki ön tekerlerin güce maruz kalmayan serbestliği, sağladığı konfor ve manevra kabiliyetini, yanlatmasını vs. kar dezavantajına ragmen tercih edenler var demek ki. Ayrıca çeşitli önlemler alındığında arkadan itişli araç da karda kullanilabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben audiyi severim ve ülkemizde tutulmadığını düşünmüyorum. arkadaş yukarıda satış rakamlarını vermiş. ben a5'i alırım :)
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.