Şimdi Ara

Türkiyede Audi Neden Tutmuyor ? Fiyatlarıda Uygun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
5.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşım Audi A5 1.4tfsi almış cam tavan ısıtmalı koltuk vs hepsi var
    210.000 liraya almış

    C200d amg 250 liste fiyatı var
    3.20d keza öyle

    Audi A5 bi kere yanlarında çok daha lüks ve pahalı duruyor araç uzun kemikli
    neden tutmuyor ? audi çok iyi bir marka konfor sportiflik bir arada


    Sizce c200d amg mi lüks duruyor a5 mi ?

    gelip 1.4 motora laf atmayın 150hp fazlasıyla güç sağlıyor 0-100 8 küsür saniye bu boyutta arabada daha ne olacaktı ?

    siz c serisi mi alırdınız a5 mi



  • Bmw merso varken süslü vosvos diyip kimse almıyor. A6 da durum değişir ama.
  • Arkadan itiş değil.
    Ruhsuz gibi yada karaktersiz.
    VW'den bozma bir algı var toplumda.
  • Çünkü Süslü vosvos 😀
    Şaka bir yana o paraya önden çeker araba almam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi endoplazmik bir kulum -- 30 Ağustos 2017; 0:27:12 >
  • Audi quattro değilse eğer önden tahrikli pahalı bir oyuncaktır.

    Diğerleri ise arkadan tahrikli birer makina.
  • Audi skoda vw hepsinin tasarımı aynı hatlardan oluşuyor. Beğenen alıyor. Ben bmw nin tasarımını beğenirim bmw alırım. Fiyat diğerlerinr göre iyi olabilir ama insan bakıyor bu araba vw nin bir tık iyisi. Ama bmw merso hiçbirşeyin iyisi veya kötüsü değil onlar arabaya araba diyorsak bmw ve mercedes sayesinde diyoruz. Audi sayesinde değil.
  • 4 serisi kadar sportif, c Coupe kadar klas durmuyor.
    O kadar paraya ben de öndençeker araç almazdım.
  • Kelsen kaslıysan siyah takım elbise giyorsan ve mesleğin taşımaksa alınabilir
  • FreudeAmFahren kullanıcısına yanıt
    tr de 4x4 değilse önden çekiş daha iyi arkadan itişle kar yağdığında ne yapmayı düşünüyorsun ?
  • Audinin tutulmadığını nerden çıkardın, hangi müşteri liste fiyatını pazarlıksız veriyor, ayrıca aracın tutulup tutulmadığını sıfır aldığında anlamazsın, ikinci el satarken anlarsın, kalitesini yerlere düşürmüş mersedesin hele hele c serisinin neyi varmış, ergen arkadaşlar bi anlatsınlarda görelim.
  • bigboss99 kullanıcısına yanıt
    İlk önce arkadan itiş karda gitmez diye bişey yok önden cekere göre biraz daha dikkat ister sadece. Ayrıca ülkemizde bir yılın 1 ayı bile karlı geçmiyor en fazla 10-15 gün toplamda. Bir arkadan itiş makinenin zevkini binmeyen asla anlamaz ve her zaman sizin verdiğiniz örneği vererek önden çekeri savunur
  • rewolwer_ kullanıcısına yanıt
    bmw mercoyu can damarından vurdu e serisi g30 un karşısında ezildi güvenlik testlerinde merconun adı geçmiyo



    c serisi aslında sınıfına göre çok çok iyide o çin malı tablet reno havası veriyor ve en önemlisi c serisinde o kadar sert süspansiyon olmayacaktı sonuçta bi mercedessin passattan konforlu olman şart
  • Audi A5,en büyük rakibi BMW 4'ten fazla satıyor zaten,her ay 2 katından fazla denilebilir...Mercedes'in 4 kapılı D coupe arabası zaten yok;ama 1.6dizel otomatik sayesinde mercedes C Passat'ın ardından geliyor zaten D segmentinde...BMW 3'ün 1.6 170 hp motoru bittiğinden 2.0diZel otomatik 150hp 318d'yi fiyat düşürdüğünde satabiliyor ancak,tabi yeni 3 geldiğinde çok şey değişecektir...



    Kaynak: Odd model bazında satışları:

    http://www.odd.org.tr/folders/2837/categorial1docs/1918/Model%20Dokumu%20Temmuz'2017.pdf




  • audi a3 rakibi bmw 1 ve mercedes a dan açık ara daha çok satan bir araç, her yan a3 kaynıyor, a5 yine aynı şekilde bmw 4 ten çok daha fazla satan bir araç, mercedes te rakibi bir model mevcut değil, e segmentinde bmw bu ara biraz öne geçmesine rağmen genelde a6 satışlarda önde giderdi

    bir tek a4 çok geride denebilir o da biraz da a3 sedanın o ihtiyacı karşılamasından kaynaklı geride kaldı

    yani çok da tutulmuyor denemez, ayrıca bu arkadan çekiş muhabbeti de bir garip, bmw 3 serisi araçlar bile 1.5 turboya dönmüş, duyan da zannederki herkes 250 beygir araçlarla yan yan dolaşıyor, üstelik işin içine dört çeker girerse de quattro bmw ve mercedes teki rakip sistemlere göre açık ara daha iyi olduğu kanıtlanmış bir dört çeker sistemi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan Kılıç

    audi a3 rakibi bmw 1 ve mercedes a dan açık ara daha çok satan bir araç, her yan a3 kaynıyor, a5 yine aynı şekilde bmw 4 ten çok daha fazla satan bir araç, mercedes te rakibi bir model mevcut değil, e segmentinde bmw bu ara biraz öne geçmesine rağmen genelde a6 satışlarda önde giderdi

    bir tek a4 çok geride denebilir o da biraz da a3 sedanın o ihtiyacı karşılamasından kaynaklı geride kaldı

    yani çok da tutulmuyor denemez, ayrıca bu arkadan çekiş muhabbeti de bir garip, bmw 3 serisi araçlar bile 1.5 turboya dönmüş, duyan da zannederki herkes 250 beygir araçlarla yan yan dolaşıyor, üstelik işin içine dört çeker girerse de quattro bmw ve mercedes teki rakip sistemlere göre açık ara daha iyi olduğu kanıtlanmış bir dört çeker sistemi

    Doğru valla 220nm ile cok keyifli yanliyorlar herhal.




  • Bir kere, kıyasladığınız araçların biri benzinli, diğerleri dizel. Bu segmentte dizel araçlarda baya fiyat farkı var. Aynı segment sayılmazlar ama madem a5 ile 320d yi karşılaştırdınız, siz kaşındınız. Audi a5 2.0 tdi 358 bin. BMW 320d nin en dolusu 288 bin. Bir de böyle bakın bakalım ?

    İkincisi, Mercedes'in dci motor kullanması işi bozuyor ama 320d , motor ve şanzıman olarak a5 1.4 tfsi'ı kusura bakmayın ama sekizle çarpar. DSG yi kucağa alma derdi yok, gayet hızlı ve konforlu, az yakan ve 1.4 tfsi dan daha iyi giden bir araç.

    BMW 320d 0-100 7.2 saniye. Audi a5 1.4 tfsi 8.9 saniye.
    BMW çok rahat ortalama 5-5.5 litre ortalama ile dolaşır (dizel) , Audi , hele biraz performans seviyorsa temiz 8-8.5 benzin.
    Sürekli yanlamak istemeyebilir ama isterse bmw arkadan itiş, audi değil.

    Kusura bakmayın da bu karşılaştırmada a5 tabi kale alınmaz. A5'in 2.0 tfsi quattrosu var. Alınca yağ kutusunu bagaja standart olarak koymak gerekiyor.

    Benim en çok karşılaştığım ve güldüğüm model Audi a3 1.6 tdi 110 hp. Audiye biniyorum diye onu bunu geçerim zannedip selektör kolunu zorluyorlar hep, sonra millet gaza basınca peşinden gidemiyorlar. O kadar para veriyor bir de. Yazık. Geçen gün böyle bir bayan uzun yolda ford fiestanın arkasına gelip en az 6-7 kere seri selektör yaptı. Fiesta 1.6 benzinli tabi haberi yok. Fiesta yol verdi, bunun arkasına geçti. Peşlerinden gittiğim için görüyorum. Fiesta tam 2 kilometre boyunca tak tak tak selektör yaptı audiye. Audi basıyor ama kaçamıyor. Mecburen yol verdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 30 Ağustos 2017; 13:32:24 >




  • Hangi aracın daha iyi olduğu tabiki başka bir konu, ayrıca tartışılır. Ancak bu arkadan itiş, arkadaş itiş diyen tayfa 2.0 dizel yada daha komiği 1.6 dizel araçları gösterip ama bunlar arkadan itiş demesin. Altında 250hp+ benzinli bir makina olup da arkadan itişe biniyorum, zevkimi alıyorum diyen adama saygım sonsuz ama 2L az yakacam diye dizel alıp arkadan itişe biniyorum diyen adama da ben saygı duymuyorum. Kimse kendini kandırmasın 200hp altında arkadan itişin pek bir olayı yok anca kavşakta yan verirsiniz. 3.28i alırsın, 4.28i alırsın arkadan itişli makinaya biniyorum dersin eyvallah ama 3.20d alıp, 3.18i alıp arkadan itişe biniyorum demek...
  • 1.4 audi ve 320d karşılaştıran zeki arkadaşlar var



    2.0 tdi yemiyor tabi
  • Audi VW kalitesine gerileyen, tasarım yoksunu bir marka oldu son 5-6 yıl içinde.

    A6'da bile rezil olmaya başladılar, sıfır yalıtım, rezalet yalıtım. Motorları zaten kötü. TDI motor traktör gibi çalışıyor, güçlü değil. İç tasarımlar vasatı aşamıyor, bir de oyuncak gibi tamamen dijital gösterge paneli koyarak iyice batırdılar.

    Mercedes ve BMW'ye karşı durabilecekleri iki modelleri var, A7 ve A8, onu da yine kimse almıyor çünkü rakipleri yine çok sağlam.

    Günümüzde ancak A3 ve A3 sedan satabilir, öyle de oluyor işte. Onu da zaten filocular alıyor.

    A5'i bile beyaz yaka takımına veriyorlar satışları yüksek görünsün diye İstanbul'da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Hangi aracın daha iyi olduğu tabiki başka bir konu, ayrıca tartışılır. Ancak bu arkadan itiş, arkadaş itiş diyen tayfa 2.0 dizel yada daha komiği 1.6 dizel araçları gösterip ama bunlar arkadan itiş demesin. Altında 250hp+ benzinli bir makina olup da arkadan itişe biniyorum, zevkimi alıyorum diyen adama saygım sonsuz ama 2L az yakacam diye dizel alıp arkadan itişe biniyorum diyen adama da ben saygı duymuyorum. Kimse kendini kandırmasın 200hp altında arkadan itişin pek bir olayı yok anca kavşakta yan verirsiniz. 3.28i alırsın, 4.28i alırsın arkadan itişli makinaya biniyorum dersin eyvallah ama 3.20d alıp, 3.18i alıp arkadan itişe biniyorum demek...

    190hp 400nm + zf şanzıman 320d gayet yeterli oluyor sen merak etme. Türkiye'de 136hp dizele binip gaza gelenler var.

    320d'ye güçsüz veya yavaş demek saçmalıktan başka bir şey değildir.

    Arkadan itişin keyfini sonuna kadar veriyor 320d




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.