7 eylül den itibaren internetim sık sık kopmaya başlaması arıza kaydı açmam ve bu zamana kadar 4 kere açtığım arıza kaydında yapılan veya yapıldığı söylenen işlemlerin sonucu kocaman bir sıfır !!! hatta rezilliğin ağababası sürekli aynı cevaplar aynı yazışmalar kısır döngü içerisindeyiz. Evime iç tesisat kontrolü için ekip adı altında 2 kişi geldi tek bildikleri abi kullanıcı adı şifreni kontrol edelim abi modeminde sorun olabilir gibi komik diyaloglardan sonra iç tesisatta sorun olmadığı için port değişimine kadar verdiler. Eylül ayından itibaren internet hattımı ne hale getirdiklerini utanç tablosu adını verdiğim ss ile sizlere göstermek istedim. Alınan crc hataları ise ayrı bir konu Turknet almayın aldırtmayın. Türk telekom 35 mbit kullandığım zaman ki hat değerlerim 14.11.2020 saat 00.00 güncel hat değerleri < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustang102030 -- 14 Kasım 2020; 0:7:27 > |
Turknet 1 aydır kopma sorununu çözemiyor veya çözmek istemiyor !!!
-
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Aynısı bana da yapıldı tam 2 aydır 133 mbps max downstream aldığım , 100 mbps downloadu 22 snr de aldığım hattı şu resimdeki hale getirdiler. Aynı şeyleri tekrar tekrar yazıp duruyorlar. Defalarca dedim portumla oynadılar ya da saha dolabından hız kısıtlaması yaptılar düzelttirin bunu diye abuk subuk aynı şeyleri yazıp duruyorlar. İllallah ettirdiler resmen. Daha telekom ekiplerine sözleri geçmiyor.
Çıldırmamak elde değil adamın birisi geliyor senin normal çalışan internet hattınını ortasına ediyor, hiç tanımadığın bir avanak yüzünden 2 ay boyunca oturduğun yerde stres oluyorsun. Bir de utanmadan kendi direklerinden direk modeme KENDİ KABLOLARI ile çektikleri hat için kullanıcı hatası diyorlar. Aynen direğinizi yerinden söktüm, saha dolabınızın yanında dinamit patlattım hatalıyım. Dünyanın her yerinde bütün kar amaçlı şirketler verdikleri hizmeti sürekli daha iyi hale getirmeye çalışırlar ki para kazanabilsinler. Bizdekilerin yaptıkları da hem hizmetin içine edip hem bir de utanmadan dalga geçmek.
Haa bak bir de sana ekip falan gelmiş. Sen çok şanslısın iki aydır her destek kaydımda ekip yolluyorlar. Ben ne ekip gördüm, ne birşey gördüm. Ne ara nereyi kontrol ediyorlar bir bilgim de yok. Bildiğin ti ye alıyorlari, dalga geçiyorlar. Ya bu hızı yükseltecekler eski haline ya da internet falan kullanmayacam artık bezdirdiler yeter.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi katarsis222 -- 17 Kasım 2020; 16:15:41 >
-
hocam sen yenisin galiba
https://forum.donanimhaber.com/temmuzdan-beridir-cozulemeyen-kopma-sorunu--144987202
-
Konuyu okudum benim sorun da benzer bir sorun. Bir kısır döngü içerisinde dolanıp duruyorlar. Sürekli aynı şeyler, aynı cevaplar, aynı destek talebi kapatmalar, aynı sorununuz çözüldü hikayeleri. MAdem telekom ekiplerine bir hükmünüz yok neden telekom sistemleri üzerinden satış yapıyorsunuz. Siz bu adamlara para veriyorsanız, o zaman söliceksiniz bu adamlara sizin sattığınız 100 mbps yi seve seveee gelip verecekler. Yok öyle telekomun sürekli yaptığı yaşlı başlı adamlara 16 mbps adsl yi 90 tl den iteleyip onu da 4 mbps sabitleyip tüymek. Bizi de bunlara yem edecekseniz biz neden turknet alalım o zaman.
-
Merhaba, hattınızın tekrar kontrol edilmesi için bilgi verdim. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Hızımı 50 mbit sabitlettirdim.Arıza kaydı sorunumun çözülüp çözülmediği onayını bekliyor yarın bu saatlerde her şey belli olur ya da yarına bile gerek kalmadan kopmaya başlayabilir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustang102030 -- 17 Kasım 2020; 19:3:30 >
-
Merhaba, hizmetiniz 7 saat 32 dakika online durumdadır. Şu an sorun yaşıyor musunuz? -
Gece boyunca 3 kere bağlantım kopmuş lakin kullanım süremde kopma olmadı. Üstüne basa basa söylüyorum snr değeri 26 dan 22 düşmüş aslında sorun çözülmemiş hız düşümü nedeni ile snr değeri 11 iken 26 ya çıktı. Hızımı tekrar 88 mbit yükseltirsek snr değeri 18 veya 19 olması gerekirken 12 oluyor biraz zaman geçince anlık 8 in altına düşüyor (-4 e kadar düştüğünü gördüm) ve bağlantı kopuyor. Sürekli aynı sorun tekrar ediyor bağlantı geri geldiğinde 48 saniyede 14737 crc hatası alıyorum. Sayın turknet yetkilisi bu sorunu nasıl çözeceğiz 100mbit tarifem var lakin 50 mbit üstü kopmalara sebep oluyor. Hattımın maksimum ulaşabileceği hız ilk mesajda görüldüğü gibi 142 mbit e kadar ne hikmetse turknete geçtim 1 ay 88 mbit normal kullanımdan sonra hat değerlerim berbat bir hal aldı ve bu süreç yaşanmaya başladı.
-
Merhaba, arızanız ile ilgili yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide sorunun müşteri sorumluluğunda olduğu bilgisi verilerek sonlandırılmıştır. Sorun devam ediyorsa tekrar www.turk.net/oim sayfamızdan kaydınızı aktif edebilir misiniz?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X