Şimdi Ara

TurkNet 8. Kez Hat Arızası BIKTIM!( Toplam Kesinti Süresi Ortalama 25 Gün) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mrnoc M kullanıcısına yanıt
    Dava açmak ve hak aramak demişsiniz. İfade özgürlüğü diye bir hak var anayasamızda biliyorsunuz. Bu sebepten ötürü bu konuda istediğim kadar yazma hakkına sahibim.Buna siz karar vermiyorsunuz. Siz de "kabalık" etmezseniz sevinirim. Mesajlarımı görmek istemiyorsanız beni bloklama hakkına sahipsiniz. İyi geceler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 29 Ocak 2020; 23:51:14 >
  • CRAZY Hero kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Bunun en büyük sebebi, alternatif işletmeciler telekom ile sözleşme imzaladıklarında bu yalnızca altyapıyı kullanabilme hakkı demek oluyor. Yani altyapı üzerinde hiçbir müdahalede bulunamazlar. Telekom kendi saha ekipleri ve santral ekipleriyle bu tarz işlemleri yürütüyor. Alternatif işletmecilerin arızası olduğunda bunu telekoma iletiyor ve telekom saha ekipleri iş emri sıralamasına göre arızalara müdahale ediyor ve yeniden alternatif işletmecilere bilgi veriyor. Ancak teoride saha ekipleri alternatif işletmecilerin arızalarına da müdahale ederken pratikte bu böyle olmuyor. Çünkü örnek verelim altyapının kaldırmaması sonucu alternatif işletmecinin yüksek tanımladığı hızı telekom düşürüyor ve bağlantı sağlanıyor. Bu kez alternatif işletmeciden hizmet alan kişi, işletmecisine "hızım düşürüldü" diyor ve yeniden aynı süreçler döngü halinde devam ediyor. Bu tarz problemlerin tek çözümü fiberin her eve girmesi olarak görülse de, zannediyorum ki uzaktan uzağa hizmet sağlamaya çalışan işletmecilerin işi yine zor çünkü sahada teknik personelleri yok veya altyapıya müdahale yetkileri yok. Bu yüzden arıza süreçleri uzadıkça uzuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba.

    Bunun en büyük sebebi, alternatif işletmeciler telekom ile sözleşme imzaladıklarında bu yalnızca altyapıyı kullanabilme hakkı demek oluyor. Yani altyapı üzerinde hiçbir müdahalede bulunamazlar. Telekom kendi saha ekipleri ve santral ekipleriyle bu tarz işlemleri yürütüyor. Alternatif işletmecilerin arızası olduğunda bunu telekoma iletiyor ve telekom saha ekipleri iş emri sıralamasına göre arızalara müdahale ediyor ve yeniden alternatif işletmecilere bilgi veriyor. Ancak teoride saha ekipleri alternatif işletmecilerin arızalarına da müdahale ederken pratikte bu böyle olmuyor. Çünkü örnek verelim altyapının kaldırmaması sonucu alternatif işletmecinin yüksek tanımladığı hızı telekom düşürüyor ve bağlantı sağlanıyor. Bu kez alternatif işletmeciden hizmet alan kişi, işletmecisine "hızım düşürüldü" diyor ve yeniden aynı süreçler döngü halinde devam ediyor. Bu tarz problemlerin tek çözümü fiberin her eve girmesi olarak görülse de, zannediyorum ki uzaktan uzağa hizmet sağlamaya çalışan işletmecilerin işi yine zor çünkü sahada teknik personelleri yok veya altyapıya müdahale yetkileri yok. Bu yüzden arıza süreçleri uzadıkça uzuyor.
    Evet, açıkcası işleri zor. Ancak arada biz de mağdur oluyoruz. Tabi adamlar "ne olacak belli değil sen istersen iptal et" de diyemiyorlar. Ben açıkcası sudan çıkmış balığa döndüm. Ttnet hizmet veriyorsa bunlar ne veriyor anlamış değilim. Eşek şakası bu bence. Bir de çok rahatsız olduğum bir olay oldu. Pazartesi kuruluma gelen eleman posta kutusuna (sadece benim posta kutumda vardı) kablonet broşürü bırakmış. Böyle profesyonellik olmaz. İnterneti bağlamaya gelen bir insan rakip firmanın broşürünü nasıl bırakır. Herhalde hepsi aynı elemanla çalışıyorlar. Merdiven altı şirket gibi bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CRAZY Hero kullanıcısına yanıt
    Aslında kuruluma gelen taşeronun taşeronu

    Benim telefon/santral ve diafon işi yapam arkadaşıma da turknet adına kurulum yapması için teklif geldi fakat herkes kendini sağlama almış iş sahaya çıkan elemanda patlıyor neredeyse.

    Neredeyse mesafe gözetmeksizin verilen kurulum ücreti, ikinci bir seferde gidilmesi gerektiğinde verilmeyen servis ücreti
    Hal böyle olunca sahadaki adam kimden çok pirim geliyorsa onun reklamını yapıyor haklı olarak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • qbilay Q kullanıcısına yanıt
    Ben açıkcası çok doğru bulmadım. Saha çalışanının şartları nedir bilemem. Bu ülkede birçok insan hak etmediği şartlarda çalışıyor, ancak insanları aptal yerine koyup güvenilmez bir hava vermek hiç hoş değildi. Gelen elemanın elinde son model lüks bir telefon vardı. İyi giyimli ve benden iyi haldeydi açıkcası. İş ahlakı diye bir şey var. Şartlar iyi değilse o şirketle çalışmazsın. Bir şirket için kurulum yapmaya gelip, "sen zaten bundan hizmet alamazsın" dercesine başka firmanın broşürünü koymak ne demek. Belki de dolaptaki girişi sabote etti, ben nasıl güveneceğim.
  • CRAZY Hero kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz, tüketici olarak elimizde çok az seçenek var.
    https://sikayet.btk.gov.tr/
    www.turkiye.gov.tr
    Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Dava açmak ve hak aramak demişsiniz. İfade özgürlüğü diye bir hak var anayasamızda biliyorsunuz. Bu sebepten ötürü bu konuda istediğim kadar yazma hakkına sahibim.Buna siz karar vermiyorsunuz. Siz de "kabalık" etmezseniz sevinirim. Mesajlarımı görmek istemiyorsanız beni bloklama hakkına sahipsiniz. İyi geceler dilerim.
    Merhaba,

    İfade özgürlüğünüz var elbette. Fakt, dediğim gibi daha fazla bu konuyu arıza kaydı için açılan bir konuda dile getirmemenizi rica etmiştim. Kabalık benim ne konuşma tarzım olabilir ne de davranış olarak.

    Birbirimizi kırmadan forumu paylaşabiliyorsak ne mutlu bize :)

    Saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CRAZY Hero

    Valla açık konuşayım. Bu özgür internet, inovasyon işlerini geçiniz. Bir firma öncelikle temel görevini yapmalı ve hizmet vermelidir. Ben de ttnet'in taahhüt ve yüksek fiyat dayatmalarından hiç memnun değilim. Fakar ortada çok daha profesyonel bir hizmet var. Ben 3 gündür internet bekliyorum ama ortada bir tarih bile yok. Ne zaman olacak belli bile değil. Ben mevcut binamda 7 yıl kesintisiz internet kullandım ttnet ile. Sorun olmadı yahu, sorun! Bunlar daha aktivasyonda çakıldı. Aktivasyon olmadan arıza kaydı açıldı. Adamların iş halledecek personeli yok. Abonelik tamamlanana kadar her şey çok güzel, adamlar interneti - telefonu binanıza kadar getirdik diyor. Ancak bu koca bir yalan. Düşünün sözleşme imzalıyorsunuz. Ancak hizmet alıp almayacağınız, alabilirseniz de bunun kaliteli olup olmayacağı tamamıyla şans. Yani lafın özü, önce hizmet vereceksin ve ne yaptığınla ilgili şeffaf olacaksın. Abone olmadan önce ve abone olduktan sonra iki farklı firma görüntüsü veriyor.

    mrnoc sana gelince, ister dava aç ister açma. Kaldı ki, bunlarla bir internet yüzünden kimse dava açıp uğraşmak istemez. Benim gördüğüme göre senin de düşüncen bu yönde. Zaten dava konusundaki ciddiyetini 2 güne görürüz en geç.
    Düşünceleriniz için teşekkür etmek isterim.
    Bana gelince :)

    Dava açmak bir lüks değildir. Mesela eski bir anımı hatırlatayım.
    O zamanlar ttnet müşterisiyim, TurkNet'e yeni geçeceğim. Churn belgesini imzalayıp gönderdim. Eski firmamdaki hizmetin iptalini sağlıyor ayrıca bu belge.
    Her neyse. Aradan aylar geçti. Bir baktım ki hizmeti aktif konumda tutmaya devam etmiişler ve 160-210 artık ne tutarda fatura oluşturabiliyorlarsa oluşturuyorlar.
    Daha sonra durumu THH'ye taşıdım. 2 ay içinde 3 aylık ücretim geri ödendi.
    Dava süreci başlatmaktan kastım buna yakındır. Belkide açmayabilirim. Uğraşmamak adına.

    Ayrıca dediğiniz olaylara katılıyorum. Bugün için Netspeed'den randevu aldım. Bakalım altyapı sorgusu felan yapacağız. Uygun gelirse direkt geçiş sağlayacağım.

    Kaydadeğer yorumunuz için teşekkür ederim.
    Saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Peki ben netspeed müşteri hizmetlerini arıyorum modemde tanımlı hız değerim düşmüş diyorum.

    Müşteri hizmetleri de evet kopmalar çok olduğu için stabil Bir değere getirdik diyorlar. Bende diyorum ki eski değere getirin kopmalar benim için sıkıntı değil kopmadigi Zaman hız lazım bana.

    Müşteri hizmetleri 5 dk içinde önlerindeki ekrandan hız değerimi eski hâline getiriyor.

    Bu hatta müdahale sayılmıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakyAli-1986

    Peki ben netspeed müşteri hizmetlerini arıyorum modemde tanımlı hız değerim düşmüş diyorum.

    Müşteri hizmetleri de evet kopmalar çok olduğu için stabil Bir değere getirdik diyorlar. Bende diyorum ki eski değere getirin kopmalar benim için sıkıntı değil kopmadigi Zaman hız lazım bana.

    Müşteri hizmetleri 5 dk içinde önlerindeki ekrandan hız değerimi eski hâline getiriyor.

    Bu hatta müdahale sayılmıyor mu?
    Oradaki müdahalenin amacı, bağlantı stabilesinin sağlanmasının yüksek hıza olan önceliğidir. Daha yüksek hız yerine, stabil en yüksek hız değerine getirilir hep.

    Sen zaten söylemişsin düzeltmiş. Orada bir art niyet yok. Kopan bağlantı arıza olarak değerlendirilir.
  • CRAZY Hero kullanıcısına yanıt
    Ben art niyet demedim müdahale etme şansı yok diyor da müşteri hizmetleri hızlara müdahale edebiliyor demek istedim.
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    Benim bir önceki mesajımı okuduysanız, orada şundan bahsettim. Alternatif işletmeciler yüksek hız tanımlıyor ve bu yüksek hızları altyapı kaldırmadığı durumlarda ya alternatif işletmecilerin sistemleri ya da telekomun kendi sistemi hızı stabil konuma alıyor. Zaten şunu da ifade etmek gerekir ki, telekom sistemi alternatif işletmecilere hız ayarlama yetkisini sunuyor. Ancak hat kopmalara başlayınca sistem ya otomatik stabil değere alıyor ya da siz arıza kaydı bırakınca bunu telekom yapıyor, ya da alternatif işletmecinin çağrı merkezi/yetkilileri.

    Buradaki müdahale dediğimiz şey altyapısal işlemleri kastediyor. Yani hız ayarlamak değil, o yazılımsal bir fonksiyon zaten. Hız tanımlarını değiştirmeyi kastediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 30 Ocak 2020; 15:31:27 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    istegim açıklamayı yapmışsıniz teşekürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah rica ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İptal işlemleri için dilekçe gönderildi.
    Gerekli diğer işlemler devam ediyor.
    1 yıllık TurkNet macerasıda burda sona erdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrnoc M kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı olsun diyelim. Umarım kısa sürede hizmet alabileceğiniz bir işletmeci bulursunuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.