Şimdi Ara

TurkNet 8. Kez Hat Arızası BIKTIM!( Toplam Kesinti Süresi Ortalama 25 Gün)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    20 Ocak'ta öğlen saatlerinde birden internet ve telefon bağlantım koptu. 2 gündür yazışmalar sonucunda tarafıma iç tesisatınızda problem var dendi. 20 Ocak'ta birden hat gidecek, ve tesisatta problem olacak. Pek ihtimal dahilinde değil ama bana 90 TL karşılığında tesisatın kontrol edilebileceğini, iç tesisatta arıza varsa bir sonraki dönem faturaya yansıtılacağınj, yoksa yansıtılmayacağanı belirttiler.
    Bende işlem süresi uzamasın diye elektrikçi getirip, tesisatı kontrol ettirdim ama problem gözükmedi.
    Bu durumu TurkNet'e anlatarak tarafıma tesisat ekibinin gönderilmesini, bir de onların bakmasını talep ettim.

    Bana problemin port cihazından, bağlı olduğum hattın bağlantısı çıkarılmış olacağı yönünde gibi geliyor.
    TurkNetDestek'ede sorunumy ilettim. Bu hafta sonuç alamazsam, gerekli işlemleri ivedilikle başlatacağım.
    Paramızla rezil oluyoruz maalesef.

    Bilgilerinize sunarım.
    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrnoc -- 22 Ocak 2020; 23:51:38 >







  • Merhaba, iç tesisat kontrolü için 90 TL'ye ekip gönderiyoruz. Ekibimiz iç tesisatı kontrol ettiğinde sorun görmemesi durumunda ücret almıyoruz. Ve ardından bu durumun kontrolü için saha ekipleri ile iletişim halinde oluyoruz. İç tesisatınızı ekiplerimiz kontrol etsin. Kontrol sonucunda sorun devam ederse konuyu ayrıca takip ederek sorunu çözümlemek için elimden geleni yapacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, iç tesisat kontrolü için 90 TL'ye ekip gönderiyoruz. Ekibimiz iç tesisatı kontrol ettiğinde sorun görmemesi durumunda ücret almıyoruz. Ve ardından bu durumun kontrolü için saha ekipleri ile iletişim halinde oluyoruz. İç tesisatınızı ekiplerimiz kontrol etsin. Kontrol sonucunda sorun devam ederse konuyu ayrıca takip ederek sorunu çözümlemek için elimden geleni yapacağım.
    DM bakacak mısınız?
  • Benim de çözülemeyen 17 gündür devam eden destek talebim vardı. Çözümü buldum ttnet e geri dönüyorum :)
  • Sorunum halen giderilmedi. Ekip halen gelmedi.
  • mrnoc M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı incelediğimde ekiplerimiz bugün sizinle iletişime geçerek yarına randevu oluşturmuştur. Yarın adresinize ekiplerimiz gelerek kontrol edecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanızı incelediğimde ekiplerimiz bugün sizinle iletişime geçerek yarına randevu oluşturmuştur. Yarın adresinize ekiplerimiz gelerek kontrol edecektir.
    Merhaba,
    Bugün yerinde destek ekibi gelerek sorunun iç tesisatta olmadığını belirtti.
    Bundan sonraki süreci sizin hızlandırmanız gerekiyor.
    Sizlerden ivedilikle bilgi bekliyorum.
    Sorunumu yarın saat 16:00 a kadar halletmezseniz iptal işlemlerine başlayacağım.

    İyi çalışmalar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arıza onarım süresi 48 saat normal süreçte. Bu arada;
    @Turknetdestek

    Saha kontrol ekibiniz hangi firma acaba?
    bireysel.turktelekom.com.tr
    Elit (Evde İnternet) Hizmeti > Bireysel > Türk Telekom
    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/destek/internet/sayfalar/elitt-hizmet.aspx


    Türk Telekom'un sunduğu bina içi eliTT hizmeti 40tl iken sizin ekibinizin fiyatı neden 90tl? Aradaki fark neyden kaynaklı acaba?
    Ekstra ne sunuyorsunuz?
    Bu hizmetiniz için sitenizde bilgilendirme sayfanız mevcutsa linkini rica edebilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 28 Ocak 2020; 16:10:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Arıza onarım süresi 48 saat normal süreçte. Bu arada;
    @Turknetdestek

    Saha kontrol ekibiniz hangi firma acaba?
    bireysel.turktelekom.com.tr
    Elit (Evde İnternet) Hizmeti > Bireysel > Türk Telekom
    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/destek/internet/sayfalar/elitt-hizmet.aspx


    Türk Telekom'un sunduğu bina içi eliTT hizmeti 40tl iken sizin ekibinizin fiyatı neden 90tl? Aradaki fark neyden kaynaklı acaba?
    Ekstra ne sunuyorsunuz?
    Bu hizmetiniz için sitenizde bilgilendirme sayfanız mevcutsa linkini rica edebilir miyim?
    Merhaba,

    Bundan önce TT Saha Ekibi geldi gitti.
    Bu gelende iç tesisata baktı ve sorun olmadığını belirten kayıt açarak durumu TT'ye iletti.
    Arıza çözğm süresinin ortalama 3 iş günü olduğunu biliyorum fakat, bugünle birlikte internete giremediğim gün sayısı 10 gün. TürkNet'te daha öncede bu tarz bir sıkıntı yaşamıştım ve 12. günde hizmetime tekrar kavuşabilmiştim.

    @TurkNetDestek Sizden haber bekliyorum hala bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrnoc -- 28 Ocak 2020; 17:49:14 >




  • mrnoc M kullanıcısına yanıt
    Çözülür umarım kısa süre içinde.
  • Bugün arıza kaydımı tekrar TT saha ekiplerine aktarmışlar.
    Bende artık dayanamayıp saat 12:40 gibi bağlı bulunduğum santrale giderek durumu tekrar izah ettim.
    Gün içinde geleceklerini belirttiler.
    Santrale gittiğimde, santral şefi," TurkNET müşterisi mi, yine mi TurkNet yaa" diye konuşuyordu.

    Neyse sorunu halletsinlerde, nasıl konuştukları umurumda değil artık. Yarın saat 17:00 ye kadar çözülmezse iptal işlemlerini ve hukuksal dava sürecini bir sonraki iş gününe takriben başlatıyorum. @TurkNetDestek

    Saygılarımla.
  • mrnoc M kullanıcısına yanıt
    Arızanın yazışma üzerinden ilerletilmesini talep ettim. Bu konuda iç tesisatı kendi ekiplerimizin kontrol ettiğini problem olmadığını paylaşarak alınan fotoğrafları ilettik. Yerleşik operatör saha ekipleri tekrar kontrol ederek bilgi verecektir.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Çağrı merkezi üzerinden randevu alınarak sunulan Elit (Evde İnternet) Hizmeti için yukarıdaki ücretlere ek olarak 50 TL servis ücreti alınacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrnoc

    Bugün arıza kaydımı tekrar TT saha ekiplerine aktarmışlar.
    Bende artık dayanamayıp saat 12:40 gibi bağlı bulunduğum santrale giderek durumu tekrar izah ettim.
    Gün içinde geleceklerini belirttiler.
    Santrale gittiğimde, santral şefi," TurkNET müşterisi mi, yine mi TurkNet yaa" diye konuşuyordu.

    Neyse sorunu halletsinlerde, nasıl konuştukları umurumda değil artık. Yarın saat 17:00 ye kadar çözülmezse iptal işlemlerini ve hukuksal dava sürecini bir sonraki iş gününe takriben başlatıyorum. @TurkNetDestek

    Saygılarımla.
    Neden dava açacaksın ki iptal et kurtul. Seninki daha çok blöf gibi. 10 günden önce çözülmez zaten. 50 yıl önce millet aylar yıllarca telefon bağlatmayı bekliyordu. Biz şimdi günlerce internet gelecek diye bekliyoruz. Büyük gelişme olmuş 50 yılda. Takdir etmek lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CRAZY Hero

    Neden dava açacaksın ki iptal et kurtul. Seninki daha çok blöf gibi. 10 günden önce çözülmez zaten. 50 yıl önce millet aylar yıllarca telefon bağlatmayı bekliyordu. Biz şimdi günlerce internet gelecek diye bekliyoruz. Büyük gelişme olmuş 50 yılda. Takdir etmek lazım

    Alıntıları Göster
    Kardeşim bana TurkNet'in toplamda yaşattığı düz hesap 40 günlük mağduriyeti var. Blöf yaptığımı sanıyorsan, sanmaya devam edebilirsin. Yıl olmuş 2020. Ağzın bal damlıyor. Bundan yıllar önce bir telefon hattının bağlanması için 1.5 ay beklediğimi bilirim. İlk internetin kullanıma sunulmasıylada (64-128kbps) ilk internetimi kabarık faturayla yaşayanlardan biriyim ayrıca.
    He iptal et kurtul demişsin, haklısın.
    Fakat, neden iptal etmiyorum?
    Şunun için; TurkNet ilk kurulduğundan bu yana bir inovasyon ve girişim olarak takdir ettiğim girişimlerdendi.(AKN kaldırılması gibi vs.) Bu sebeple inovasyon ve girişime önem veren bir kişi olduğum için, TurkNet'in bu mağduriyeti gidermesini bekliyorum. Zaten tahattütsüz. İptal etmek istesem giderim kırtasyeye, iptal dilekçesiyle faxı yollarım. Oldu bitti.

    Şuanda zaten benim şikayetim, " İnternet Erişim Özgürlüğü Kanunu" nu kapsıyor.
    Neyse lafın özü, bir insanı yargılamadan; nicelikleri öğrenmeni dilerim dost.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrnoc -- 29 Ocak 2020; 20:27:17 >




  • mrnoc M kullanıcısına yanıt
    Siz tt santral şefini niye zan altında bıraktınız ki şimdi? Türknet firması telekoma yazı gönderse, senin personelin firmam hakkında böyle konuşuyormuş dese ve o kişiye maaş kesme cezası verseler veya başka bir şey bu günah değil mi değerli forum arkadaşım? Tamam senin yanında böyle bir söylem geçmiş bırak o söylem orada kalsın buralara taşımana gerek yok. Kimsenin ekmeğini tehlikeye atmaya gerek de yok. Tüm bunların dışında laf taşımak etik bir şey değil zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 29 Ocak 2020; 20:27:6 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Zan altında bıraktığımı sanmıyorum. Genel tavırları bu şekilde. Ekipler geldik arıza yok diyor, kaydı kapatıyor. Kameraya bakıyorum, ne gelen varr ne giden.
    Benim yanımda söylenen bu sözü, söylendiği gibi taşıyabilirim. Onu ve o kişiyi zan altında bıraktığım anlamına gelmez. Sonuçta ben bir müşteriyim. Emin ol zaten TT'a TurkNet'in bir yaptırımı olsaydı ettiğim yüzlerce şikayet kaydadeğer bir şekilde sonuçlanırdı.
    O yüzden zan altında bırakmakmış felan geçelim lütfen o işleri.Benim zaten şikayetim o adama değil konumu dikkatlice okumanızı tavsiye ediyorum.

    İlk önce işlerini doğru yapsınlar, daha sonra biz düşünürüz onları. Paramızla 3. sınıf müşteri muamelesi görüyoruz.

    Konumda ayrıca kalabalık etmezseniz sevinirim. Bahse geçen arıza kaydı için oluşturuldu. Dava süreci başlarsa bu konuyuda kayıtlar arasına ekleyeceğim çünkü.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrnoc -- 29 Ocak 2020; 20:33:22 >




  • mrnoc M kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Maalesef ki @turknet her zamanki gibi masa başından cevap veriyor. Bak sana başımdan geçen bir sorunu anlatayım;

    Ttnet kullanan bir kişi fiyat tahhüt vb. sebeplerden Turknet e geçiyor. Turknet eğer fiziksel olarak mümkünse müşterisini sorgusuz sualsiz öve öve bitiremediği YAPA altyapısına geçiriyor ve asıl macera bundan sonra başlıyor. Maalesef ki YAPA hat VAE den de kötü çıkıyor ve internet kullanılamaz bir hal alıyor.

    Soruna bakmak için yanımda iki farklı marka be model modem ile gidiyorum. Toplamda 3 modem ile kontrol sonucunda sorunun altyapı ve servis sağlayıcısından kaynaklı olduğunu tespit ettikten sonra “Destek Kaydı” oluşturuyoruz.

    Herkesin malumu üzerine “iç tesisat arızası” bahanesiyle kayıt kapanıyor.

    İkinci kez tekrar ve teçhizatlı bir şekilde giderek bu sefer bina girişindeki ankastreden daireye giden hat ayrılıp telekomun kablosu direkt modeme takılıp sorunun iç tesisat olmadığı videoya çekilip sonu @turk.net ile biten akıllara gelebilecek bütün e-posta adreslerine videoyla birlikte sorunun iç tesisat olmadığı izah edilir. Daha yetkili olduğunu iddia eden bir destek personeli geri aradığında sorun ve yapılanlar arıza gideririlir ümidiyle daha detaylı anlatılasının ardından bu seferde taşeron olarak çalıştıkları “kendi personelini” göndereceklerini söylemeleri üzerine bekleyişe geçilir.

    Gelen kişiye de arızaya müdahale edilmeden detaylıca tekrar yapılanlar aktarılarak soruna bir çözüm bulması istenir.

    Aradan geçen bir saat sonunda çok ilgili ve bilgili teknik arkadaş bir şey söylemeden gitmiştir. Turknet ten arızayı takip eden kişi geri aramasında kesinlikle şirkete yakışır bir cevap ile kendilerince arızayı çözmüşlerdir.

    Sonuç : iç tesisattaki telefon prizi arızalı

    Bunu duyunca kendi kendime kızdım neden ankastreden daireye giden hattı iptal ettiğimde duvardaki telefon prizini de duvardan çıkarmadım diye.

    Sonrası malum hiç vakit kaybetmeden hizmet sonlandırılır ve başka bir servis sağlayıcısına geçilir ve 6-7 aydır internet kullanılmaya devam edilir.

    Bu maceranın ardından şunu anladım ki
    Turknet arızanın müdahalesi Türk telekom aracılığıyla yapılacaksa basiretleri mi bağlanıyor nedir tam olarak anlatamıyorlar
    Superonline, Netspeed gibi firmalar arıza yönlendirmesi konusunda daha iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbilay

    Merhaba

    Maalesef ki @turknet her zamanki gibi masa başından cevap veriyor. Bak sana başımdan geçen bir sorunu anlatayım;

    Ttnet kullanan bir kişi fiyat tahhüt vb. sebeplerden Turknet e geçiyor. Turknet eğer fiziksel olarak mümkünse müşterisini sorgusuz sualsiz öve öve bitiremediği YAPA altyapısına geçiriyor ve asıl macera bundan sonra başlıyor. Maalesef ki YAPA hat VAE den de kötü çıkıyor ve internet kullanılamaz bir hal alıyor.

    Soruna bakmak için yanımda iki farklı marka be model modem ile gidiyorum. Toplamda 3 modem ile kontrol sonucunda sorunun altyapı ve servis sağlayıcısından kaynaklı olduğunu tespit ettikten sonra “Destek Kaydı” oluşturuyoruz.

    Herkesin malumu üzerine “iç tesisat arızası” bahanesiyle kayıt kapanıyor.

    İkinci kez tekrar ve teçhizatlı bir şekilde giderek bu sefer bina girişindeki ankastreden daireye giden hat ayrılıp telekomun kablosu direkt modeme takılıp sorunun iç tesisat olmadığı videoya çekilip sonu @turk.net ile biten akıllara gelebilecek bütün e-posta adreslerine videoyla birlikte sorunun iç tesisat olmadığı izah edilir. Daha yetkili olduğunu iddia eden bir destek personeli geri aradığında sorun ve yapılanlar arıza gideririlir ümidiyle daha detaylı anlatılasının ardından bu seferde taşeron olarak çalıştıkları “kendi personelini” göndereceklerini söylemeleri üzerine bekleyişe geçilir.

    Gelen kişiye de arızaya müdahale edilmeden detaylıca tekrar yapılanlar aktarılarak soruna bir çözüm bulması istenir.

    Aradan geçen bir saat sonunda çok ilgili ve bilgili teknik arkadaş bir şey söylemeden gitmiştir. Turknet ten arızayı takip eden kişi geri aramasında kesinlikle şirkete yakışır bir cevap ile kendilerince arızayı çözmüşlerdir.

    Sonuç : iç tesisattaki telefon prizi arızalı

    Bunu duyunca kendi kendime kızdım neden ankastreden daireye giden hattı iptal ettiğimde duvardaki telefon prizini de duvardan çıkarmadım diye.

    Sonrası malum hiç vakit kaybetmeden hizmet sonlandırılır ve başka bir servis sağlayıcısına geçilir ve 6-7 aydır internet kullanılmaya devam edilir.

    Bu maceranın ardından şunu anladım ki
    Turknet arızanın müdahalesi Türk telekom aracılığıyla yapılacaksa basiretleri mi bağlanıyor nedir tam olarak anlatamıyorlar
    Superonline, Netspeed gibi firmalar arıza yönlendirmesi konusunda daha iyi.
    Merhaba,

    Desteklediğin için teşekkür ederim. Bende bu arıza kaydını açmadan önce kendim soruna teşhis koydum. Ankastreden daireye gelen kabloda bir sorun yoktu. Bunu anlattım fakat saolsunlar sorunu iç tesisat olarak yanıtlamışlar. Neyse ekip gönderiyoruz dedi. Cumartesiye randevu verdiler gelmediler. Pazartesi ivedilikle tekrar arayın dedim, salı günü için randevu oluşturulacak dendi.
    Salı günü adam öğlen saatlerinde geldi.Dedim böyle böyle kardeşim. İstersen daireyede bak ama sorun binadan değil dedim. Çıktık sonra daireden ankastre kutusuna. Kutudan kablodan direkt kendi getirdiği modeme bağladı. Ve ne oldu :) DSL sinyali gelmiyor :)

    Bana bir form verdi. DSL ışığının yanmadığına dair fotoğraf çekip gitti. Bugün sabahta tekrar TT'ye aktarmışlar. Çözeceklerinden değilde, yarınıda bekleyeceğim. Olmazsa kökten iptal edip başka bir iss'ye geçeceğim. Dediğin gibi ilk önce VAE kullanıyorduk. Stabil hat, ping değerleri güzel felan. YAPA'ya geçirdiler; CRC hatalarımı dersin, hat zayıflaması mı dersin. Bunları takıntı yapmadım 1.5 yıl kullandım. Ara ara toplamda bu arızayla birlikte 40 günlük kesinti yaşadım. TurkNet'e yazıpta bana interneti kullanmadığım günleri fatura etmeyin demedim. Ama bu arıza giderilsin bunun için talep açıp durumu izah edeceğim.
    Ayrıca bugün dediğim gibi artık bana bir bıkmışlık geldi. TT santraline gittim. O kadar ilgisiz yaklaştılar ki; not kağıdına bir not aldılar, tamam uğrarız dediler.
    Kıssadan hisse, Millenicom, Netspeed vs. gibi firmalarda bu süreç daha akıcı işlerken, TurkNet'te neden anlaşılmaz bir şekilde işliyor anlamış değilim.

    Neyse dediğim gibi yarında arızayı gideremezlerse iptal işlemlerini direkt başlatacağım. Artık gına geldi.
    Yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim.

    Hayırlı akşamlar efendim.
    Saygılarımla.




  • Valla açık konuşayım. Bu özgür internet, inovasyon işlerini geçiniz. Bir firma öncelikle temel görevini yapmalı ve hizmet vermelidir. Ben de ttnet'in taahhüt ve yüksek fiyat dayatmalarından hiç memnun değilim. Fakar ortada çok daha profesyonel bir hizmet var. Ben 3 gündür internet bekliyorum ama ortada bir tarih bile yok. Ne zaman olacak belli bile değil. Ben mevcut binamda 7 yıl kesintisiz internet kullandım ttnet ile. Sorun olmadı yahu, sorun! Bunlar daha aktivasyonda çakıldı. Aktivasyon olmadan arıza kaydı açıldı. Adamların iş halledecek personeli yok. Abonelik tamamlanana kadar her şey çok güzel, adamlar interneti - telefonu binanıza kadar getirdik diyor. Ancak bu koca bir yalan. Düşünün sözleşme imzalıyorsunuz. Ancak hizmet alıp almayacağınız, alabilirseniz de bunun kaliteli olup olmayacağı tamamıyla şans. Yani lafın özü, önce hizmet vereceksin ve ne yaptığınla ilgili şeffaf olacaksın. Abone olmadan önce ve abone olduktan sonra iki farklı firma görüntüsü veriyor.

    mrnoc sana gelince, ister dava aç ister açma. Kaldı ki, bunlarla bir internet yüzünden kimse dava açıp uğraşmak istemez. Benim gördüğüme göre senin de düşüncen bu yönde. Zaten dava konusundaki ciddiyetini 2 güne görürüz en geç.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.