Şimdi Ara

TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
452
Cevap
16
Favori
28.471
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstfygc

    Kimse de demiyor ki bunların sorumlusu Türk Telekom. Müşteri kaptırmamak için elinden geleni yapıyor Türk Telekom. Türk net bağlamaya gelen adam kendi ağzıyla söyledi ya, neymiş efendim arıza varmış, eğer Türk Telekom alırsam o arızayı çözerlermişmiş. Türk Telekom yüzünden 4-5 ay önce bağlatamamıştım, şimdi yeni adresimde tekrar başvuracağım bakalım bu sefer ne bahane bulacaklar bağlamamak için.

    Tabiki öyle ama onlara baskı kurma gücü ve yaptırımı olamıyorsa zaten bu hizmeti vermesi mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SoSca

    1 hafta önce süperonlinedan türknete geçtim ve geçtiğim güne lanet ediyorum. Superonlinda 12 mbit hız alırken turknete gectigim ilk 2 gün aynı hızı aldım ondan sonra hızımı 8mbite sabitlediler aradım arıza kaydı olusturdular internetim tamamen gitti sonra telekom gorevlisi geldi dedi burda max 8 mbit alırsın , 4 gün önce nasıl 12 mbit hız alıyodum dedim yok olmaz falan dedi gitti. Ardından dün hızım 2 mbite düştü yine aradım aynı konuşmalar bidaha arıza kaydı aldı bugün yine internetim gitti tek diyeceğim ttnete superonline a vodafone yaklaşmayın ama türknetten kaçın

    Bu arada hakkaride falan oturmuyorum İstanbulun göbeği Fatih burası

    Başka ınternet sağlayıcısı kaldı mı hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ronxmax -- 30 Ağustos 2017; 13:5:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA

    TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA

    ASUS DSL-N16 Modem kullanıyorum. Gelişmiş Ayar/Yönetim/DSL Ayarı/VDSL Settings bölündeki Rx AGC GAIN Adjustment ayarını High Performans olarak ayarladım. Hızım sanki biraz daha yükseldi.

    Son Test sonucunu yukarıya ekledim.

    TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MRT_ -- 30 Ağustos 2017; 13:27:26 >




  • TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA

    Bugün modem değerlerim yine eski değerlerine yaklaşmış yeni bir hız testi yaptım.

    TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA




  • TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA

    TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA

    1 yılı aşkındır kullanıyorum..




  • haybora kullanıcısına yanıt
    Bina içinedeki kablolarınız normal telefon kablosu mu yoksa Cat 5 veya Cat 6 mı?

    Birde modemdeki Annex B ayarını siz özellikle mi seçtiniz?
  • Referanslı üyelikten yararlanmak isteyen varsa ulaşabilir yeni aboneliklerde geçerlidir. İki taraf birer ay ücretsiz kullanım kazanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MRT_ kullanıcısına yanıt
    Hayir ttnetin modemi hersey varsayilan. Bina ici sanirim cat4. 2006 yilinda muteaahit ne taktiysa o. Kutu 10 kat asagida. Bina da bir kac kisi daha baglatinca ulasilabilir dusuyor galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kotaless kullanıcısına yanıt
    Adresim 65 mbit alabiliyor ancak 35 e kadar verebiliyorsunuz. Diğer konuda sebebini sordum cevap yok. Burada da sorayım. Neden?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • robotica R kullanıcısına yanıt
    Sitesinde YAPA da iseniz 100 Mbit değilse en fazla 35 MBit diyor artık..
  • Davet kodum ile 1 ay ben 1 ay siz yararlanmak isterseniz 10 tl veririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmet_alp M kullanıcısına yanıt
    İşte, neden? Niçin 35 ile sınırlandırıldı? Buna cevap verilmiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • robotica R kullanıcısına yanıt
    TT, port ücretlerine zam yaptı. Hıza göre ücret artacak şekilde değiştirdiler diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmir - Aliağada ki evimde adsl kullanıyordum. Sonra dedim vdsl modem alayım vdsl'e geçeyim. Başvuruyu yaptım. Yaptığımdan 2 gün sonra kapattılar interneti. Vdsl'e geçirdik sizi dediler. Modemden vdsl ayarlarınızı yapın dediler.

    Neyse yaptım falan internet yok.



    Kayıt kuyut derken 2 gün geçti. En son dedim burada vdsl varmı bir sorayım. Aliağa repertitörüne gittim.



    Adam sizin orada vdsl yok dedi. Haydaaaa....



    Tekrar baştan işlemleri. Adsl ye geçirdik falan. Baya uğraştırdılar. Tamamen herşeyi çözmem 1 ayı buldu. Kullanmadığım internet hizmeti parasını da iade etmediler.



    Şimdi adsl ile mutlu mesut geçiniyoruz... 13mbps alıyorum Allah bereket versin.



    Yeni ev aldım evlendiğimden. Evin adresini girdiğimde vdsl var diyor ama kesin yok. Bir sorayım o adresi repertitöre de bakalım doğru mu değil mi. Bunların da salaklığı bu işte....



    Dikkat edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • candeniz_1991 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dilerseniz hizmetinizi ben kontrol etmek isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • 1 ayı doldurduktan sonra çok şükür bağlantım yapıldı, uzun ve sorunlu bekleyiş bitti. Herşey tıkırında fakat şu arıza ve bağlantı işleri diğer iss'ler gibi hızlı olsa çok daha büyük bir şirket halini alabilirdi TürkNET ama sanırım o zamanda bu fiyatlarda hizmet almamız çok zor olurdu. Bakalım inş. herhangi bir arıza yaşamam hattımda yoksa sıkıntı büyük. Bağlantı bekleyen tüm arkadaşlar en kısa sürede sorununuz çözülür inş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ben de evrakları yolladım.

    Kimlik fotokopisini hem mail attım hem de whatsapttan da attım.

    Hatta teşekkür ederiz diye cevap yazdılar.



    Bugün kimlik fotokopiniz yok dediler. Yolladım dedim saatine kadar söyledim. Aaa dediler.

    Bugün geçiş işleminiz tamamlanır dediler.

    Bekle ki geçesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bireysel.emeklilik B kullanıcısına yanıt
    Yarın büyük ihtimal tamamlanacaktır. Bir gecikme olursa @turknetdeste yazın olur mu
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Geçen haftadan beridir port sorunundan dolayı beklemekteyim. Sorun Telekom ile ilgili olduğunu biliyorum ancak bunu firmanız kendi halledeceğini söyledi. Bizim de şahsi olarak bunun çözülmesi için Telekom'la irtibata geçmemiz süreci hızlandırır mı? Yıl 2017 hala hala hala böyle saçma şeyleri beklemekle geçiyor vaktimiz. Durum Turk.Net ile alakalı değil yanlış anlaşılmasın.
  • DeLiNeRoN kullanıcısına yanıt
    Merhaba, biz buradan port takibinizi yapıyoruz. Sizinde bir ihtimal TT bölge müdürlüğüne giderek port talep etmeniz birazda olsa süreci hızlandırabilir.
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.