Şimdi Ara

TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
452
Cevap
16
Favori
28.471
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, daha önce Turk.Net ile yaşadıklarımı bu konuda paylaşmıştım. Turk.net aboneliğimi 3 ay kadar önce iptal ettirdim ve 3 aydır fatura göndermeye devam ediyorlar.

    İlk ay, iptal talebimi sadece telefonla ilettiğim için iptal etmediklerini söylediler.
    İkinci ay ise, talebin ellerine geçmesinden sonra bir fatura daha geleceğini ama iptal edileceğini söylediler.
    Az önce ise, Turk.Net'ten gelen mesajla, faturamı 10 TL eksik kestikleri için bu parayı da talep ettiklerini bildirdiler.

    Oysa ki, 3 aydır evime herhangi bir bağlantı yapılmamıştı.

    İyi oluyor böyle. Sevgili Turk.Net'e ödediğim bu faturaların hepsini, avukat masrafı ile birlikte almanın yanı sıra, firmanızdan hizmet almayı düşünen herkese, olayın bu yönünü de anlatıyorum.

    Turk.Net adlı firma bir hizmeti ucuza veriyor olabilir ama gerçekten de ahlak yoksunu bir çalışma yapıları var.

    Bu mesajımı, bu konu dışında birçok yerde daha paylaşacağım ve benden fatura ödememi isteyip, hesabımı kapatan ve giriş yapmama izin vermeyen Turk.Net ile uğraşmaya devam edeceğim.




  • telefon ile sorgulayınca 16 mbite kadar hız verebilir diyor,fakat adres üzerinden bina/daire seçince 35 mbit çıkıyor hangisine güveneceğim ?
  • başvurduk bakalım telekom tahahütüm bitti telekomu hemen kapamıycağımı söledim bağlantı sürecinde internetsiz kalmamak için
    sisteminiz taşıma yapmıyormuş teknik sorun oluyor dediler internetsiz kalamam o sebeble türknet açıldığında telekomu kapatacağım
    ikisinin çalışmasında problem olmuyacağını sölediler görecez bakalım.
  • Bende başvurdum. Maceraya atıldık bakalım onca şikayete ragmen. Superonline de bi kere bile sorun yasamadim. Umarım bunda da yasamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 aydır kullanıyorum. Şu ana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım. Daha doğrusu yaşadığım sıkıntılar modem kaynaklı idi. Değiştirdim 28-32 arası alıyorum.
  • Muhatap bulamıyoruz aradığımızda.0 hizmet iptal ettiriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekremx -- 11 Kasım 2017; 19:46:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    TT tarafından numara işlemlerinde bir hatayla karşılaşılmış. Arkadaşlarım şuan TT tarafıyla iletişim halindeler. Sorununuzu çözüp en kısa süre içerisinde hizmetinizi aktif hale getireceğiz. İyi günler.

    selamlar. telefon ile hicbir şekilde muhattap bulamıyorum. faturalar hakkında bilgi edinebileceğim müşteri hizmetlerine ulaşmak icin kısa bir yol var mıdır? 3-4-2 tuşlayın gibi. hicbir şekilde muhattap bulamıyorum böyle bir saçmalık olamaz ya.
  • Bulunduğum yerde sadece 16 mbit e kadar hız sağlanıyor.. Hangi altyapıları kullanıyorsunuz ? Türk telekom 24 mbit sağlayabiliyor..

    Bu konuda ne yapılabilir ?


    @TurkNetDestek
  • Konu sahibi turknet sorulara cevap ver,

    26 eylül de başvurmuşum 4 ekimde kullanmaya başlamışım, 2 tane fatura gelmiş 59 ve 54

    son ödeme günü 21 kasım iken neden otomatik ödemede 10 kasım da çekiyorsunuz,

    nasıl bi müşteri hattınız var ölsen kimseyle konuşamıyorsun.

    Ttnet az fazla alıyordu ama hem kurumsal firma hem de müşteriyi adam yerine koyuyor.

    Turknet düşünen arkadaşlar iyi düşünün...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öğrendiğim Türknet gerçekleri abone olanlar ve olmayı düşünenler okusunlar

    2003 yılında ttnet ile başladığım adsl aboneliğimi smile ile devam edip uzun yıllar süren aboneliğimi 2017 ekimin ilk haftası türknet'e taşımak için aradım anında canlı bir mh. yanıt verdi gerekli belgeleri mail attılar hepsini eksiksiz hazırlayıp kargoladım 4 5 günde açıldı standart süreç sorun çıkarmadı sağlık raporunu da bir kaç güne işleme koyacaklarını söylediler.

    Bir kaç gün sonra internet berbat oldu bir gidiyor bir geliyor 1dk içinde 3 4 kere kopuyor, düzelir dedim 3 saat 5 saat geçti değişen yok, ASUS DSL-AC68U modemi 4 5 kere baştan kurdum yine değişen yok. En sonunda türknet aradım canlı birine bağlanmak artık imkansız arıza kaydı bıraktım o gün kimse dönmedi. farklı bir numaradan aradım anında canlı birine bağlandı ben aboneyim sorunum bu der demez sizi ilgili birime aktarıyorum dedi ve telefon kapandı resmen merdiven altı şirket gibi uygulama, neyse yorumlar doğruymuş dedim yapacak bir şey yok.

    Kendi çabalarımla mobil internet üzerinden bu işi araştırmaya başladım ve ulaştığım bilgiler kafamdaki ışıkları yaktı ve sonra bölgemdeki sadece bu bölgede hizmet veren kablosuz alıcı verici ile internet servis sağlayıcı ile bilgi alış verişi yaptığımda işin arka yüzünü öğrendim.
    Şuan hizmet sağlayan telekom'dan bakır hat kiralayan dsmart superonline türknet ve diğerleri bölge bölge kendi kutusunu koyup telekomdan o bölgedeki müşteri yoğunluğuna göre örneğin A ili için 1 gigabit bant genişliği kiralıyor ve bu havuza insaflarına göre 400 500 aboneyi o havuza dahil edip o havuzdaki herkesi tek ıp üzerinden internete çıkarıyorlar.
    Tüm müşteriler aynı anda full internete yüklenme olasılığı çok düşük olduğu için kolay kolay sorun olmuyor ama doğal afet veya olağan dışı bir olayda herkes aynı anda yüklendiğinde bu sefer o havuz abonelere yetemiyor darboğaz oluşuyor o havuzdaki bazı aboneler o anda sorun yaşamazken diğer abonelerde internet berbat hale geliyor olayın perde arkası budur.

    Peki ben nasıl sorunumu çözdüm sorusuna gelirsek bölgemde 4 havuz var ıp numaraları 212, 188, 95, 33 ile başlıyor modemi her kapa aç yaptığımda bunlardan biri atanıyor 33 ve 188 genelde sıkıntılı 6 7mbit arası yoğun saatler akşamları 2 3 arası dolaşıyor, 212 ve 95 ile başlayanlar %90 sorunsuz 14 ile 16mbit arası alıyorum yoğun saatler dahil.
    Bu IP bölgeye göre farklılık gösteren bir şey eğer yavaşlık ve sürekli kopma yaşıyorsanız modem arayüzünde max. alabileceğiniz internet değerleriniz kötü değilse bilin ki havuz sistemindeki sıkıntıdan dolayı.
    akn gibi saçmalıklar da yıllardır bu sebepten dolayı amaç havuza daha çok insanı sokup daha çok kazanmak.

    Burada iş internet servis sağlayıcının müşteri memnuniyeti anlayışına bağlı hepsi aşağı yukarı benzer yolu izliyorlar bölgenizde hangi sağlayıcı ne kadar bant genişliği kiraladıysa o kadar memnuniyet sağlanıyor bu sebepten tüm servis sağlayıcıların seveni de var sevmeyeni de var bu yüzden önereceğiniz kişiyle aynı bölgede değilseniz a şehrinde kullanıp b şehrindeki birine asla sende buna geç çok iyi demeyin.

    Bu duruma bir düzenleme sınır getirilmezse akn tüm sağlayıcılarda kalktığında şuan ki şartlarda durum hiç iç açıcı olmayacak, havuzdaki aboneler azaltılması gerekecek buda iss'lara ek yük masraf anlamına geliyor.

    Evinize gelen hat sorunlu ise zaten o durum başlı başına dert.

    Benim şuan güncel sorunum sağlık raporu ile başvurduğum halde yasal hakkım olan indirim uygulanmadı kaç defa aradım dönüş olmadı mail ve kargo ile tekrar gönderdim yine sonuç alamadım, aynı raporla araba almış biri olarak internet için bir türlü işleme koyduramadım çünkü muhatap yok. tüm bunları göz önünde bulundurup seçim yapın.

    @TurkNetDestek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabbra

    8 aydır türknet kullanıyorum.

    Lütfen nazar değdirmeyin.

    Söz verdikleri gibi 51 megabit net hız alıyorum.

    4.5 yıllık turknet maceram fiyatları 100 TL seviyesine çıkardıkları için Haziran sonu ile bitti.

    Tbtnet e geçiş yaptım. 50+ mbps 1 yıl sabit ücret ve 1 ay bedava kullanım olarak 75 veya 79 TL gibi bir fiyata alıyorum.


    Tek sıkıntı bankalarla anlaşmaları yok. Ödemeyi sanal kart ile web siteleri üstünden yapıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binamda kablo net var Superonline fiber var siz hâlâ adsl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.