Şimdi Ara

Turknet artık Türk Telekom altyapısını kullanarak Fiber internet hizmeti veriyor. (139. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.131
Cevap
39
Favori
165.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • UberFahrer kullanıcısına yanıt
    Merhaba, cayma bedelinizin 120 TL' sine kadar karşılıyoruz. Bu tutarı 6 ay boyunca faturanıza indirim sağlayarak üstleniyoruz. Telefon hattı ile birlikte almak isterseniz 99.90 TL + 10 TL faturalandırmanız olur.
  • aerius123 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, geçiş yapmanız durumunda sizin iptal ettirmenize gerek kalmıyor. Evraklarınız ulaştığında biz servis sağlayıcınıza geçiş başvurunuzu yapıyoruz ve onay verdiklerinden hizmetinizi kapatıyorlar.

    Fiber hizmeti alıyorsanız mevcut modeminiz ile devam ediyorsunuz. Belirttiğiniz gibi TurkNet' e yeni abonelik başvurusu yapmanız durumunda ekipler gelirken modem getiriyor ve bağlantınızı yapıyorlar.

    Öğrenci kampanyası 30.09.2021' de bitti ve artık devam etmiyor. Kampanya devam ediyor olsa bile farklı iki kampanya birleştirilemiyor. Davet kodunuz varsa Arkadaşını Getir Kampanyası ile başvuru yapabilirsiniz.

    İptal durumunda modemi iade etmeniz gerekiyor. Mevcut operatörünüzün size çıkaracağı taahhüt cayma bedelini, 120 TL'ye kadar karşılıyoruz. Bu tutarı 6 ay boyunca faturanıza indirim sağlayarak üstleniyoruz.
  • kingcobra33 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    turknet
    İptal — TurkNet
    https://turk.net/iptal
    üzerinden iptal süreçleri hakkında bilgi alabilirsiniz. Müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşabilirseniz işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.

  • Merhaba,


    Sıkıntısız kullandığım internet bugün kesildi ve problem ile ilgili net bir cevap alamıyorum. DSL yok direkt. DSL nasıl olmaz? Kablo mu koptu, port başkasına mı verildi? Bir anda DSL nasıl gidebilir? Cevap olarak sadece 7 iş günü içinde çözüleceği söylendi. 7 işgünü benim yaptığım işte (evden çalışıyorum) batmam anlamına gelir. Bunu beklemektense başka servis sağlayıcısından internet almam gerekecek.


    Verilen cevap: "Merhaba Ozan Bey,

    Hattınızdaki dsl sorununun çözülmesi için bir alt yapı güncellemesi yaptım. Bu güncelleme sonunda hız değerlerinizde de artış olacak. Süreç ortalama 3-7 iş günü sürmektedir. Süreci takip ediyorum. İyi günler dilerim."


    Eğer daha yüksek hız verilebiliyorsa neden 70mbps paket almama rağmen 30 veriyordunuz? Ya da bu cevabın verilme amacı gaz almak mı?



    TurkNet destek no: 47036878


    Lütfen konuyla ilgili detaylı görüşebilmem için dönüş sağlamanızı rica ederim.


    Teşekkürler.





  • aerius123 kullanıcısına yanıt
    İlginiz için ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • Sinerjji S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu 05.10.2021 tarihinde alarak teknik uzmanlarımıza ilettik. Teknik uzmanlarımız altyapı güncellemesi yapmıştır. Başvuru sonuçlandığında hizmetinizi kullanabileceksiniz. Önceliğini teknik uzmanlarımıza ayrıca ilettim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Turktelekom ekibi bugün geldi. Yeni saha dolabına geçiş yapacaklarını söylediler. 10 dakika sonra tekrar arayarak şu an yapamayacaklarını port olmadığını ve en az 1 hafta beklemem daha da uzun sürebileceğini söylediler. Zaten port varken yeni dolapta neden bana port ayrılmadı? Nasıl saçma bir iştir bu?

  • Sinerjji S kullanıcısına yanıt
    Hizmetinizi kontrol ettiğimde ekiplerden herhangi bir dönüş yapılmamıştır. Ben uzmanlarımıza ilettiğiniz bilgiyi paylaştım. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacaktır. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • @TurkNetDestek

    Türknet Online işlemlere giriş yapılmıyor. Şifre ve kullanıcı adı hatası veriyor.

  • semihsahin45 S kullanıcısına yanıt

    bu mesaj silindi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-358424EDC -- 16 Ekim 2021; 12:2:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Port ataması yapılmış, sadece kurmaları gerekiyor. Araya haftasonu girmeden kurulması konusunda yardımcı olur musunuz?

  • @TurkNetDestek

    Evet T.C. kimlikle giriş yapılıyor. Birde cep telefonuna sms geliyor. Bu Sms işi hiç iyi olmamış

  • Sinerjji S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, port seçimini yaptık. Yerleşik operatör tarafından onaylanmasını bekliyoruz. Konunun önceliğini uzmanlarımıza ilettim.
  • Ttnet fiber altyapısı ile İnternetim bağlandı. 100 mb desteklendiği halde hızım 34 mb yi geçmiyor. Bu sorun hakkında ne yapabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Drak44 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız testi sonucunuz ile birlikte online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanı arkadaşlarım hız profilinizi kontrol ederek bilgi vereceklerdir.
  • Merhaba, kendi modemim airties 5760 ı kullanmak istiyorum bana kullanıcı adı şifre dışındaki atarları yazarmısınız , bir türlü yapamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onnow78 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kurulum işlemleri için kullanıcı adı ve şifre bilgisini gönderiyoruz. Türk telekom fiber altyapısı üzerinden hizmet alıyorsanız yerleşik operatör tarafından farklı modemle kullanıma izin verilmeyebilir. Muhtemelen bundan kaynaklı sorun yaşıyorsunuz.
  • Merhaba internet üzerinden Turknet başvurumu yaptım tahmini ne zaman tamamlanır bu işlem?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JuelzII kullanıcısına yanıt
    Size geridönüş yapılır, teyit alınır ve port tahsisi yapılır, ondan sonra ekipler kuruluma gelir ve interneti kurar. Bu dediklerim 7 günde de olabilir, 30 günde de.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.