Şimdi Ara

TÜRKNET BAŞVURU SERÜVENİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, eve internet bağlatmak için Türkneti tercih ettim. Yalnız daha bağlanmadan pişman olma noktasına getirdiler beni. Tarih tarih gelişmeleri yazayım. Bakalım kaç gün sonunda internete kavuşabilicez.


    1 ARALIK: Telefon ile müşteri hizmetlerini arayarak başvuruda bulundum. Sonrasında aynı gün arandım yarın kurye evrakları getireceğini ve imza alacağını söylediler.

    2 ARALIK: Kurye akşam saatlerinde geldi sözleşmeyi imzalattı.

    3 ARALIK: Evrakların onlara ulaştığını bağlantı için başvuru yaptıklarını bildirdiler.

    4 ARALIK: Haber yok.

    5 ARALIK: Haber yok.

    6 ARALIK: Haber yok.

    7 ARALIK: Haber yok.

    8 ARALIK: Haber yok.

    9 ARALIK: Haber yok.

    10 ARALIK: Haber yok.

    11 ARALIK: Bugün arandım müşteri hizmetlerinden telefonu açamadım. Mesaj göndermişler online işlemler. Şu şekilde;


    "Sizi aradım fakat ulaşamadım. İnternet başvurunuzun Turk Telekom kaynaklı bir gecikme yaşamaktadır. Konuyla alakalı Turk Telekom ile iletişime geçtim ve öncelikli olarak sonuçlandırılmasını talep ettim. Bu sürede bağlantı ekibi sizinle iletişime geçecektir. İyi günler. "


    Bekliyoruz bakalım. Bir internet bağlamak bu kadar zor olmamalı.








  • Merhabalar, öncelikle böyle bir durum ile karşılaştığınız için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim... Bazı durumlarda bizim elimizde olmayan sebeplerden dolayı ne yazık ki aktivasyon süresi uzayabiliyor :( Biz bu durumu kısa süre içerisinde çözüme ulaştırmak için çalışıyoruz. Konu hakkında bir gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.

    Eğer süreç beklenenden uzun sürerse bilgi alabilmek için benimle istediğiniz zaman PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
  • İnşallah bide bağlandıktan sonra sorun olmaz da bizim gibi uğraşmazsın

  • oxFord46 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Arızanız çözümlenmek üzere bir üst ekibe eskale edildi. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom ekipleri geldi modem değişti fakat değişen hiçbir şey yok

  • oxFord46 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, IP alamama sorunu yaşıyorsunuz. Ekiplerimiz aktif kayıt üzerinden kontrollere devam etmektedir. Saha ekipleri ile iletişim halindeyiz, merak etmeyin sorunu çözümleyeceğiz. Gelişme oldukça kayıt üzerinden sizinle de paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sorun çözüldü tamamdır

  • oxFord46 O kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.