Eylül 2019'da TurkNet ile tanışıp abonelik başlattım, ilk başlarda gerek duymadığım için sabit telefonu kurmadım ancak sonradan kurmam gerekti fakat çevir sesi yok. İşin garip tarafı dışarıdan ev numaramı aradığımda çalıyor gibi görünüyor ancak ev telefonunda tık yok. Ev telefonundan arama yapıyorum yine tık yok. Defalarca kayıt açtım, yine açtım dün bakalım ilgilenecekler mi diye. Belki bu sorunu deneyimleyen vardır aranızda, bir fikir verir. 1- Splitter olmadan denedim, farklı splitter ve ara kablo denedim. 2- Üç farklı sabit telefon denedim sorun hepsinde aynı. 3- Daha önce arıza kayıtları açtım, TT sorun içeride diyerek kapattı. Tesisatçı gelip baktığında içeriden sorun yok dedi. Anlayacağınız hepsi işini doğru yapmış ama hizmetimi kullanamıyorum, bu sorunu aranızda deneyimleyen varsa yardımcı olabilir mi?
*Forumdaki yetkili destek talebimin altyapı kontrolleri yapılarak inceleneceğini belirtti, pek umutlu değilim yine aynı cevap gelecek.
Ek olarak sorunum devam ederse iptal etmeyi düşünüyorum, önereceğiniz uygun ve sabit telefon kullanmama imkan sağlayan sağlayıcıları belirtir misiniz?
Bu sorun hakkında yol gösterecek birileri yok mu?
Online işlemlerden sorunu detaylı olarak ilettim 2 gün içinde telekom ekipleri gelip sorunu çözdüler
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme