En güzeli; bütün operatörlerin cihazları kısıtlı oluyor. Kendi rüteriniz kullanıcıya daha fazla kontrol imkanı veriyor. Ama zorlamakta fayda var; zorlayın yine de siz. |
TurkNet Destek Burada (1990. sayfa)
-
-
Merhaba, konu linkini ve müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
@TurkNetDestek Bunlar dolandırıcı mı? 3 yıl önce kullandığım iptal edilen abonelik bu icra takibi başlatıcaz diye tehdit ediliyorum eşkiya mı bunlar anlamadım.
-
Merhaba konuyla ilgili bir dönüş yapmadınız. Anlaşılan kaderimize terk edildik 😊
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba bir anda sabah internetim gitti hala gelmedi lütfen yardım edin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bir haftadır nakil işlemi ile uğraşıyorum bugün geldiler 3 tane port var boşta 3 unude sinyal gelmiyor diyorlar ne yapacağımı şaşırdım Turknet saha hizmetleri böyle değildi çok kötü hale gelmiş. 90 larin hizmet kalitesine geri döndük...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derlemeler -- 5 Kasım 2024; 21:16:5 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Müşteri hizmetleri ile saha ekipleri arasında ciddi problemler var sanırım. Binada kutumda 8 adet port girişi var. 4 'ü boş şuanda. Sinyal yok diyip bırakıp gittiler sonra geleceğiz diyorlar ama gelmiyorlar. Müşteri hizmetleride boş port yok diye not düşmüşler diyor? @TurkNetDestek 9 Gün olacak halen bekliyorum.
-
Ekim başında müşteri hizmetlerindeki hanımefendi ile görüştüğümde 5 hafta içinde apartmanımda altyapı çalışmaları başlayacak demişti. Çalışmaların ne aşamada olduğunu öğrenebilir miyim @TurkNetDestek
-
25 saattir fiber internetim yok. 07/11 saat 18:00 de kayit olusturdum arkadaslar sabah 11 de aradilar. Eve gelen ekip ariza sokakta deyip gitmis. Saat 3 gibi tekrar gelip binadaki kutada demisler saat aksam 7 oldu halen yok. Destegi aradigimda calisma saatleri 9-6 diyor bu nasil bi sacmalik. Bu ikinci uzun sure net kesimi. Cozum sureci gercekten berbat otesi. 15 yildir turk telekom kullaniuordum bu kadar toplamda sure kesinti yasamamistirim. Tam devlet memur isi bi servisiniz var. Aksam 6 oldugu icin bugunde bi cozum yok. Az once destekten kaydim icin yeniden aradilar yok 2 is gunu surebilirmis.servis ekibi ayriymis alt yapi ekibi ayriymis, Alt yapi ekibi log girmemis durum neymis bilmiyormus. Turknetten masallari dinledim.
Destek kayit numaram 83333581
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Halen devam ediyor gectigim gune lanet etmeye basladim. Bu nedir ya 40 saat oldu. Berbat bi servis hizmetiniz var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Devam eden bir talebiniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. Devam eden işleminizi sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.Bu uyarı yüzünden internet başvurumu yapamıyorum. çağrı merkezi durumu çözemiyor. ev boş internet aboneliği yok diğer tüm kurumlara baktım başvuru da yok. telefon numaramı. dm olarak attım size yardımcı olursanız sevinirim
-
48 saate yakındir internetim yok. Bu surede tek calısma dün kutunun kapağını aralamışlar. Hızli koşan atın b.ku seyrek dusermis ata sözümüzü tam uygulamalı goruyorum. Hız 10 numara ama, servise 1 bile vermem. Bizim firmalarimizin sorunu yeni müşteri sevdası. Mevcuttaki müsteri elde diye önemsemiyorlar. Kurulum icin 1 gün bile beklemedim. Hemen geldiler sasirdim. Arıza icin 2 gün oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, taşınma işlemi sonrası her şey halloldu saat 1 den beri türknet’ten birinin onay vermesini bekliyoruz. Destek kaydı oluşturup sorduğumda taşıma birimi ilgileniyor, aciliyetinizi iletiyoruz dediler. Bir tıka basıp interneti aktif etmek bu kadar zor olmamalı, ödevlerimiz var yapamıyoruz. Bu olay sadece türknet’te bulunuyor illa müşteri hizmetlerinden onaylanması gerekiyormuş. Diğer servis sağlayıcıları takıldığı gibi aktif oluyor. @TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shank31 -- 9 Kasım 2024; 19:21:57 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türknet mi uzak durmak gerek.
Üyeliğim vardı şimdi başka firmadayım tekrar geçmek istiyorum müşteri hizmetlerini arıyorum aboneliğinize ait bilgileri tuşlayın diyorlar. Ulan benim aboneliğim yok yok. Twitterdan yazıyorum böyle böyle diye iletişim bilgilerimi istiyorlar 24 saatten fazla oldu geri dönüş yok. Daha bağlatmadan bunlara ulaşamıyoruz bağlatsak demek nasıl olacak düşünmek dahi istemiyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
07/10 tarihinde actigim.arizam halen giderilmedi. Daha alt yapi ekibi ilgilenmemis bile. Servisinin seyinin keyfini bekliyoruz yani. Destek desen ezbere cevaplar. Lanet olsun sizin gibi servise. Insani sinir krizine sokuyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sorunu altyapı birimine ilettik. Güncel gelişme olur olmaz sizinle iletişime geçilecektir. Mutlaka dönüş yapılacak. -
DM üzerinden iletişime geçildi. -
Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini PM üzerinden iletebilir misiniz? -
Merhaba, iletişim bilgilerinizi ve konu linkini PM üzerinden iletebilir misiniz?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X