Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1991. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40.435
Cevap
322
Favori
911.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19891990199119921993
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknet mi bundan sonra asla uzak duralacak bir firma 3 gündür arıza var dendi hizmet alamadım arızayı gidermek yerine isternet sözleşmemi fesh ettiler. 3 gün boyunca bir muhatap yok online işlemler den yazıyorsun arayan soran yok kesinlikle uzak durulması gereken bir firma arıza durumunda muhatap yok uygulama üzerinden kayıt açıyorsunuz adamların gönlü olacakta cevap yazacaklar veya dönecekler. Şuan internetim yok evde beni mağdur ettiler. Zar zor bir müşteri temsilcisine bağlandım ben buradan ayardımcı olamam uygulma üzerinden kayıt açın dönüş yaparlar dedi bende 3 gün oldu hala internetim yok ya çözüm sonun yada iptal edin sözleşmemi dedim geri zekalı çözüm sunamadı ama sözleşmemi hemen iptal etti.

    şimdi evde internet yok yokmu bunun bir yaptırımı arızayı çözemeyen bir TÜRKNET aboneliği iptal ederek çözüm buldu.

    Çok iyi değilmi sakın sakın uzak durun sinir harbi yaşamak istemiyorsanız.

    Ayrıca ucuzda değildi 35 mbps 500 TL ödeme yapıyordum. Şimdi başka oparatöre geçeceğim.





  • Gigafiber kullanıcısıyım . İnternetim kesildi ve hala yok . Sorunumu çözmeyen türknete yaziklar olsun!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • Selamlar. Kablonetin kronikleşen çözülemeyen wifi bağlantı kopma sorunu, yüksek ping ve çağın çok gerisinde kalan düşük upload sorunlarından bezdiğimden dolayı 8 yıllık aboneliğimi kısa bir süre sonra sonlandırmayı planlıyorum. Binamda turk telekom fiber (g-pon) altyapısı bulunmaktadır. Fiyatlardan dolayı turk telekom alt yapısı üzerinden turknet 100 mbps abonesi olmayı planlıyorum. IpTv'yi aktif olarak kullandığımdan herhangi bir engelleme, bant hızı daraltma, yüksek ping, yasaklı sitelere giriş ve sansür vb. var mıdır. Netflix,amazon,youtube vb. video sitelerinde hız sorunu yaşanıyor mu. Kimi yorumlarda çok fazla şikayet var. Müşteri hizmetlerinin hızlı aksiyon alamaması arıza durumunda telekomun yardımcı olmaması vb. Özellikle telekom alt yapısı üzerinden bu hizmeti alan arkadaşlar yardımcı olabilir mi. Vereceğim kararda sizlerin yorumları belirleyici olacak. Son olarak turk telekom kurulumu yaptığında hangi modemi veriyor. wifi 6 destekli modem var mı. Destekleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.





  • fenercim34 F kullanıcısına yanıt

    1-) Ip tv meselesini pek bilmesem de bant daralma karşılaştığım bir durum değil. Yaklaşık 2.5 senedir görmedim öyle birşey.


    2-) Netflix, Amazon, YT vs full hız çalışıyor.


    3-) Bağlatana kadar işkence, bağlattıktan ( sinyal aldıktan ) sonra sorun olmaz. İlk bağlattığımda işgüzar taşeronları yüzünden saçma bahanelerle bir iki hafta oyalamışlardı, en son TT saha ekibi ile görüşüp düzelttirmiştim.


    TT altyapısı üzerinde 100 mbps GPON olarak alıyorum hizmeti. Daha önce VDSL'di, geçen aylarda GPON geldi binaya, değişim talebinde bulundum, TT elemanları gelip yaptılar. Bir tek Türknet'in kendi fiberi yok sanırım, Süperonline zaten yıllardır fiber olaral var burada ama kullanılmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***Leopard*** -- 14 Kasım 2024; 4:28:40 >
  • ***Leopard*** kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler. Modem olarak hangi cihazı verdiler. Down, up ve ping hız test sonuçlarınız nasıl.

  • fenercim34 F kullanıcısına yanıt

    Bir adet ONT cihazı+ Huawei AX3000 LG8245X6-50 gateway.


    Speedtest testlerinde hem download hem upload pingi hep 2 veya 3.


    Down 109, 110 civarı , upload 20 mbps.


    Eğer oyun olarak pingi soruyorsanız da, oynadığım tek online oyun Rocket League.


    Genelde 50-60 arası ( 2.5 G ethernet, Cat 5E kablo ile bağlanıyorum ) , bildiğim kadarıyla bu oyunun TR sunucusu yok, bağlandığım sunucular hep Avrupa'da.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***Leopard*** -- 14 Kasım 2024; 13:43:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafta başında gigafiber için başvurdum, ertesi gün ben evde yokken saha ekipleri gelmiş evdekilere kablo taşıyamıyoruz elektrikçi çağırın diyip gitmişler. Müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım kablo çekilmesine engel bir durum olmadığını binaya daha önce superonline fiber çekildiğini sorunsuz tamamlandığını anlattım ve dedim ki ben işteyken gelmeyin 18:00-20:00 arasında gelin dedim ve o saat aralığına randevu verdiler. İki gün sonra tekrar geldiler ama o da ne nasıl olduysa saat 13:30 da gelesi tutmuş saha ekiplerinin. Tekrar aynı şeyi söyleyip gitmişler. Müşteri hizmetlerine tekrar görüştüm, ben bu akşam için ekip gönderiyorum dedi. Sonrasında başka müşteri temsilcisi aradı elektrikçi çağırmanız gerekiyor dedi ve anca cumartesi gününe ekip gönderebiliriz dedi. Ben de bu olayların üstüne iptal edin dedim ve ettiler. Kısacası türknet gibi beceriksiz saha ekiplerini çalıştıran bir firmayı kimseye tavsiye etmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dura-Ace kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    İlgileniyormuş gibi göstermek için iletişim bilgisi istiyorsunuz sonra da dönüş yapmıyorsunuz, sırf şov


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dura-Ace kullanıcısına yanıt

    Bağlatana kadar işkence diye boşuna demiyoruz.


    Ben ilk bağlattığımda ( VDSL ) eleman geldi, daire içi kurulum yaptı baktı sinyal gelmiyor, Türk Telekom daha aktifleştirmemiş gibi birşey dedi, biz iletişime geçeriz onlarla dedi gitti.


    İki gün bekledim, ses seda yok. Müşteri hizmetleri ile görüştüm, haber verdik Türk Telekom'a bekliyoruz dediler, iki gün sonra yine sorduğumda bu sefer "bölgenizde bakır kablo arızası var, ne zaman düzeleceği belirsiz" denince bunlardan hayır gelmez deyip bölgenin hangi TT saha ekibine bağlı olduğunu buldum, adamlara devre numarasını verdim, adamlar arıza falan yok sallamışlar dediler. Sonra dedim bir gelip bakabilir misiniz baya mağdur oldum, yarım saat sonra ekip geldi, aşağıya baktı sorun yok, sonra daire içine baktı, Türknet'in taşeron elemanı daire içi bağlantıyı yapamamış meğerse.


    Adam "abi biz böyle iş yapsak iki güne bizi kapının önüne koyarlar" diyordu TurkNet Destek Burada 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Engelsiz tarifeyle yeni abonelik oluşturmak istiyorum. arayarak mı yeni abonelik oluşturuluyor? Kurulum ücreti her ay alınıyor mu peki?

  • mitya karamazov kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden dönüş yaptım.
  • darknorrec kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iletişim bilgilerinizi konu linki ile birlikte PM üzerinden iletebilir misiniz? İletişime geçeceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetlerini arayarak başvuru yaptım ancak, kurulum ücreti 140 tl her ay alacaklarını söylediler. Ben kurulum ücreti vermek istemiyorum. Sadece modem takılacak çünkü. Kurulum ücretini iptal etmenin yolu yok mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gigafiber 1000 mbps internet aboneliğim vardı, taşınma sebebi ile iptal mı etmem gerekiyor? Taşındığımız yerde fiber altyapı yok. Ne yapmam gerekiyor, modemi iade mi etmem gerekiyor ? Beylikdüzü Yakuplu Merkez Mahallesi için fiber internet hizmetiniz ne zaman gelecek ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @TurkNetDestek Merhaba, 2024 eylül ayında aboneliğimi sonlandırıp modem ve ekipmanlarını kargo ile gönderdim. Eylülün 2. haftası kargo teslim edildi ve teslimat ile ilgili destek kaydım olumlu bir şekilde sonuçlandırıldı. Bugün ise 2000 TL ceza bedeli faturası oluşturuldu. Konuyla ilgili destek olabilir misiniz. Müşteri numaramı özel mesaj ile gönderdim.


    Online işlemlerden destek kaydı oluşturamıyorum.


    TurkNet Destek Burada
  • emrec4nl4r E kullanıcısına yanıt

    Buraya da mail atın; turknet@hs01.kep.tr


    Buraya da yazın.

    TurkNet Destek Buradaturk.net
    Tüketici Şikayetleri — TurkNet
    https://turk.net/tuketici-sikayetleri

    Kargo takip numaranızı biliyorsanız; onu da yazın.

    Gigafiber var; bakalım bize de iptalde 3300 TL kitleyecekler mi ? Şikayetvar'da çok sayıda şikayet var modem iadesi ile ilgili. Avukatlık bürosundan arıyorlarmış birde. Tuhaf işler. Sorununuzun en kısa sürede çözümünü temenni ederim.

  • emrec4nl4r E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu hakkında göndermiş olduğunuz PM üzerinden tarafınıza geri dönüş gerçekleştirdik.
  • scorpionn9434 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu hakkında gerekli incelemeleri gerçekleştirebilmek ve tarafınıza geri dönüş yapabilmek adına müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşmanızı rica ederiz.
  • 
Sayfa: önceki 19891990199119921993
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.