Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1995. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
40.435
Cevap
322
Favori
911.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19931994199519961997
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknet aboneliğin bugün aktif oldu ama mobil uygulama hata veriyor bende mi sorun var genel bir sorun mu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba vdsl hatta 100 mbps / 20 mbps hız almaktayım ancak geçişte Turknet 75 mpbs / 15 mbps şeklinde tarife tanımlamış. Bu hız yükseltilebilecek mi ? Ona göre e-devletten onay vereceğim veya iptal edeceğim geçiş işlemlerini.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 11 Aralık 2024; 17:42:32 >
  • RElS kullanıcısına yanıt

    Benimde sözleşmede 75/15'ti. Geçiş yaptıktan sonra 100/20 tarifesini geçiş yaptırdım hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler bilgilendirmeniz için. Yeni kurulum başvurusu gibi gözüküyor işlemler geçiş yerine port onayı vs falan yazıyor. İnşallah durum bu şekilde değildir çünkü boş port yok benim portu iptal edip mağdur etmezler umarım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 11 Aralık 2024; 17:49:33 >
  • comnetten turknete geçiş ne kadar sürer. hâlâ sesli onay için aramadılar. mesaiden sonra çalışıyor mu Türknet

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @TurkNetDestek Merhaba comnet vdsl abonesiydim binada aynı zamanda Türk Telekom fiber altyapısı da mevcut aktif olarak. Türknete taşıma yapmak istediğimde artık sadece fibere geçiş oluyor gibi bir şey dendi bilgi alabilir miyim bu konuyla ilgili? Bir de aşağı türk telekom kutusudan eve kadar fiber kablo çekili değil başvuru yapınca türknet kablolama işlemlerini de hallediyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dragonhell -- 11 Aralık 2024; 18:52:19 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Türknet destek başvuru yaparken xdsl numarasını yanlış iletmişim düzeltilmesi için destek kaydına ilettim ama geri dönüş yapılmamakta sizlerden ricam iletmeniz
    Türknet abonelik numaram 4264496
    Destek numaran 84169966



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ciddi0 -- 11 Aralık 2024; 19:21:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Geçelim. Geçtim bile. Dm bakınız tüm bilgiler orada.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E devlet onayında sizde işlem türü ne olarak gözüküyordu? Yeni tehsis aboneliği yazıyor bende İşletmeci değişikliği yerine ki bu yeni hat bağlantısı kurulumu demek sanırım, hatalı işlem yapılma ihtimalinden şüphelendim comnet müşterilerine.


    @TurkNetDestek


    TurkNet Destek Burada

    Acil destek talep ediyorum. Geçiş işlemleri yerine neden yeni bağlantı tahsisi işlemi yapılıyor comnet müşterilerine?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 11 Aralık 2024; 20:8:18 >
  • @TurkNetDestek yardımcı olur musun tek küçük bir hata yüzünden bekliyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • comnetten taşıma yapmaya çalışıyorum "Girmiş olduğunuz hizmet numarası ile bir kayıt bulunamamıştır. Lütfen hizmet numaranızı kontrol ederek tekrar deneyiniz." bu hatayı alan var mı?

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Başvuru no 4266668


    Aktivisyonun onayını hızlandırırmisiniz

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet destek burada diyoruz Türknet destek saatlerdir bir destek kaydına bakmıyor forumda yok (: mesai saatleri dışında sanırım destek ekibi yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ciddi0 -- 11 Aralık 2024; 20:58:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RElS kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin başvuru gigafiber mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mascherano M kullanıcısına yanıt

    Hayır vdsl hat için.

  • Benim de yeni tahsis durumunda da gigafiber için mi böyle diye düşünmüştüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mascherano -- 11 Aralık 2024; 21:27:22 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar herkese iyi geceler.


    Comnet'ten gelen arkadaşlar 3 ay sonra başka bir iss e geçmek istediklerinde herhangi bir ceza çıkıyor mu ?


    Bilgisi olan arkadaşım varsa çok memnun olacağım.


    Selamlar, iyi kullanımlar.

  • Bizde farklı sözleşme sunmuşlar hatta. Bizde 840 TL kurulum ücreti gözükürken geçiş işlemi olarak doğru işlem yapılanların kurulum ücretleri 0 tl gözüküyor. İptal ettirmeye çalışıyorum müşteri hizmetleri her bağlandığımda telefonu kapatıyor.


    @TurkNetDestek

  • Kurabiyee Canavari kullanıcısına yanıt

    Kurulum bedelinin kalan taksitlerini ödetmeye çalışabilirler.


    Sözleşmeye 840 tl 6 ay eşit taksitle ödeneceği ve 30 günden sonra hizmetin sonlandırılması halinde kalan kurulum taksitlerinin fatura edileceği yazıyor sözleşmede.

  • Abonelik başvurumu iptal etmek istiyorum

    @TurkNetDestek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 19931994199519961997
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.