Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (2021. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
40.433
Cevap
321
Favori
911.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20182019202020212022
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Aynı dairede 3 farklı firmadan DSL hizmet alıyorum.


    Sorunum ise şu; Tamamen modeme giren RJ11 den direkt olarak ankastreye bağlıyım. Fakat yine internetten herhangi bir şey indirmeye veya yüklemeye kalktığımda hat yüke bindiğinde kopmalar olmaya başlıyor.


    (CAT6 reglete ve RJ11’e herhangi bir ek olmadan çakıldı. Yani modem direkt olarak arada herhangi bir ek olmadan bağlı.)




    Bu sorunu 3 aboneliğimde de yaşıyorum.



    Ankastre değişimini kimden talep etmem gerekiyor? Elektrikçiler TT sorumluluğunda deyip ellemekten çekiniyorlar.


    Abonelikler sırasıyla;

    TurkNet’de 57Mbps/19Mbps ile bağlanıyor. (100Mbps tanımlı.)

    TurkTelekom’da 53Mbps/13Mbps ile bağlanıyor. (100Mbps tanımlı.)

    Süperonline 51Mbps/15Mbps ile bağlı. (50Mbps tanımlı.)

    (TT Sorgulamada 88Mbps destekliyor.)



    23.01.25 tarihinde TurkNet ve TT aboneliklerim üzerinden birer adet talep oluşturdum bugün TurkNet'ten dönüş sağlandı altyapımın 50Mbps desteklediği ve 50Mbps'e sabitlersek sorunun çözüleceği yönünde çözüm sunuldu. Fakat anlaşılmayan durum şu zaten SüperOnline'da 50Mbps tanımlı onda da yüke bindiğinde aynı sorunu yaşıyorum.


    Teknik bilgi sahibi arkadaşlar ve temsilci arkadaş gerçekten anlayarak ve okuyarak yardımcı olabilirse sevinirim. OIM üzerinde ki taleplerde modem kaynaklı sorun deyip duruyorlar evde 3 farklı modem mevcut (Keenetic / TPLınk / ZTE 3 aboneliğide 3 farklı modem üzerinde değiştirerek test ettim. )



    TürkTelekom müdürlükten veya müşteri hizmetlerinden sorgulattığımda altyapı 88Mbps cevabını alıyorum.


    Santral Mesafesi 216 Metre


    Güncel DSL bilgisi;


    TurkNet Destek Burada


    Güncel Altyapı sorgu sonucu;



    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametcolakoglu -- 25 Ocak 2025; 23:16:4 >




  • Ben de buraya geçmek gibi bir hatada bulundum cuma günü aktivasyonunuz tamamlanmıştır modem kullanıcı adı ve şifresiyle bağlanabilirsiniz diye mesaj aldım ama girince hiç bir şekilde bağlanmıyor Pon cihazının Lan ışığı yanmıyor, farklı kablo, farklı modem sonuç aynı. Müşteri hizmetlerine yazınca bot cevap geliyor teknik ekiplerimiz en kısa sürede ilgilenecektir diye ama 2 gündür aynı, benden tavsiye bulaşmayın karşınızda muhatap bulamazsınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tngu T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı ve yaşadığınız sorunu PM üzerinden konu linki ile birlikte paylaşır mısınız?
  • @TurkNetDestek selamlar

    Cuma gununden beri cozume ulasmamis sorunum var. Fiber VAE altyapisindayim. Router surekli baglanti kopuyor ve baglaniyor, reset atiyor kendine vs. bu sorunun routerdan oldugunu cok kez yazdim destek olarak fakat kaale alan olmadi. Cuma dan beri saha ekipleri inceliyor guya. Bi ilgilenebilir misin lutfen? Durduk yere abonelik iptal etmeyeyim. Goruntu paylasiyorum. Alt tarafi bir router degisikligi yapilacak lutfen. Guya 36 saat demislerdi. Abone no 4267298. Kayit destek 85329674

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • RiqeL R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, ilettiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz. Ekibimizle iletişime geçip konuyu detaylarıyla ilettik. Kısa süre içerisinde dönüş yapılacaktır.
  • Gigafiber de arıza var. Bugün saat 12.00 gibi net gitti. Hala gelmedi. Bölgede genel arıza var denildi ama ayrıntı verilmedi. Bilginiz varmı? Hizmet no özelden paylaşabilirim. İstanbul Kağıthane Çeliktepe @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Selam komşu bende de durum aynı. Ne zaman arıza çözülür dedim ama henüz cevap gelmedi.

    Ekleme: şöyle cevap geldi

    Merhaba …. Bey,

    Ekiplerimizden saat bilgisi gelmediğinden anlık olarak paylaşamıyoruz. Daha önceden planlanmayan bu gibi birden oluşan arızalarda sorunu en hızlı şekilde çözmek için ekiplerimiz özveriyle çalışmaktadır. Süreci yakından takip ediyoruz modem ve cihazlarınıza müdahale etmemenizi rica ederiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackprague -- 27 Ocak 2025; 18:20:4 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Gigafiber de olması üzdü. Telekom altyapısında olsa anlarım da. Kendi altyapısında bu kadar uzun süre kesinti hiç görmedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Umarım yarın sabah çözülmüş olur, çok önemli işlerüm var ama pek çözülecek gibi durmuyor. İnşallah aktif olarak şu an sorunla ilgileniyorlardır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Bölge tam olarak nereleri kapsıyor acaba. İllaki ilgileniyorlardır. Kendi altyapısı sonuçta.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Eğer sadece çeliktepeyse halimiz yaman, ufak bölge için acele etmezler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Geldi şimdi. Geçmiş olsun 🙂

    Aptalca bir durum nedeniyle olmuş.


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgurbuz50 -- 27 Ocak 2025; 20:26:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Benim gelmedi. İş bilmezler ağaç kesiyor ağaç kestikleri yetmiyor bir de kablo kesiyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Size gelmiş de bana neden gelmemiş anlamadım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen Belediye ekipleri olabilir. Ağaç budama vs yaparken kabloyu görmedi. Ağaç kesilirken de kablo gerilip koptu. Hızlı fiber yaygınlaşması için fiber kablolar havadan heryerden gidiyor. Zaten malumunuz İstanbul'da yer altından döşemek imkansız. Kağıthane her yer bina. Kablolar havadan gidince de böyle şeyler olabiliyor. Sizede gelir diye düşünüyorum. Bi kayıt açın isterseniz. Gigafiber olduğu için telekoma kayıt hızlı açıyorlar. Hemen ilgilenirler. Yarın sabah ekip gelip bakar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Geldi geldi şükür

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt

    çeliktepe'nin neresi acaba? bende sanayi mahallesindeyim

  • kickboxer_18 kullanıcısına yanıt

    Çeliktepe ile sanayii mahallesi arasında baya bir mesafe var hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun 🙂 iyi kullanımlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt

    yok hocam bizim mahallede de var altyapı 3 sokak ötemde var, bulunduğum sokağa getirtmeye çalışıyorum. Çalışma falan görürseniz haberdar eder misiniz diyecektim?

  • 
Sayfa: önceki 20182019202020212022
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.