Merhaba. Aynı dairede 3 farklı firmadan DSL hizmet alıyorum. Sorunum ise şu; Tamamen modeme giren RJ11 den direkt olarak ankastreye bağlıyım. Fakat yine internetten herhangi bir şey indirmeye veya yüklemeye kalktığımda hat yüke bindiğinde kopmalar olmaya başlıyor. (CAT6 reglete ve RJ11’e herhangi bir ek olmadan çakıldı. Yani modem direkt olarak arada herhangi bir ek olmadan bağlı.) Bu sorunu 3 aboneliğimde de yaşıyorum. Ankastre değişimini kimden talep etmem gerekiyor? Elektrikçiler TT sorumluluğunda deyip ellemekten çekiniyorlar. Abonelikler sırasıyla; TurkNet’de 57Mbps/19Mbps ile bağlanıyor. (100Mbps tanımlı.) TurkTelekom’da 53Mbps/13Mbps ile bağlanıyor. (100Mbps tanımlı.) Süperonline 51Mbps/15Mbps ile bağlı. (50Mbps tanımlı.) (TT Sorgulamada 88Mbps destekliyor.) 23.01.25 tarihinde TurkNet ve TT aboneliklerim üzerinden birer adet talep oluşturdum bugün TurkNet'ten dönüş sağlandı altyapımın 50Mbps desteklediği ve 50Mbps'e sabitlersek sorunun çözüleceği yönünde çözüm sunuldu. Fakat anlaşılmayan durum şu zaten SüperOnline'da 50Mbps tanımlı onda da yüke bindiğinde aynı sorunu yaşıyorum. Teknik bilgi sahibi arkadaşlar ve temsilci arkadaş gerçekten anlayarak ve okuyarak yardımcı olabilirse sevinirim. OIM üzerinde ki taleplerde modem kaynaklı sorun deyip duruyorlar evde 3 farklı modem mevcut (Keenetic / TPLınk / ZTE 3 aboneliğide 3 farklı modem üzerinde değiştirerek test ettim. ) TürkTelekom müdürlükten veya müşteri hizmetlerinden sorgulattığımda altyapı 88Mbps cevabını alıyorum. Santral Mesafesi 216 Metre Güncel DSL bilgisi; Güncel Altyapı sorgu sonucu; < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametcolakoglu -- 25 Ocak 2025; 23:16:4 > |
TurkNet Destek Burada (2021. sayfa)
-
-
Ben de buraya geçmek gibi bir hatada bulundum cuma günü aktivasyonunuz tamamlanmıştır modem kullanıcı adı ve şifresiyle bağlanabilirsiniz diye mesaj aldım ama girince hiç bir şekilde bağlanmıyor Pon cihazının Lan ışığı yanmıyor, farklı kablo, farklı modem sonuç aynı. Müşteri hizmetlerine yazınca bot cevap geliyor teknik ekiplerimiz en kısa sürede ilgilenecektir diye ama 2 gündür aynı, benden tavsiye bulaşmayın karşınızda muhatap bulamazsınız.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, müşteri numaranızı ve yaşadığınız sorunu PM üzerinden konu linki ile birlikte paylaşır mısınız? -
@TurkNetDestek selamlar
Cuma gununden beri cozume ulasmamis sorunum var. Fiber VAE altyapisindayim. Router surekli baglanti kopuyor ve baglaniyor, reset atiyor kendine vs. bu sorunun routerdan oldugunu cok kez yazdim destek olarak fakat kaale alan olmadi. Cuma dan beri saha ekipleri inceliyor guya. Bi ilgilenebilir misin lutfen? Durduk yere abonelik iptal etmeyeyim. Goruntu paylasiyorum. Alt tarafi bir router degisikligi yapilacak lutfen. Guya 36 saat demislerdi. Abone no 4267298. Kayit destek 85329674
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhabalar, ilettiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz. Ekibimizle iletişime geçip konuyu detaylarıyla ilettik. Kısa süre içerisinde dönüş yapılacaktır. -
Gigafiber de arıza var. Bugün saat 12.00 gibi net gitti. Hala gelmedi. Bölgede genel arıza var denildi ama ayrıntı verilmedi. Bilginiz varmı? Hizmet no özelden paylaşabilirim. İstanbul Kağıthane Çeliktepe @TurkNetDestek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selam komşu bende de durum aynı. Ne zaman arıza çözülür dedim ama henüz cevap gelmedi.
Ekleme: şöyle cevap geldi
Merhaba …. Bey,
Ekiplerimizden saat bilgisi gelmediğinden anlık olarak paylaşamıyoruz. Daha önceden planlanmayan bu gibi birden oluşan arızalarda sorunu en hızlı şekilde çözmek için ekiplerimiz özveriyle çalışmaktadır. Süreci yakından takip ediyoruz modem ve cihazlarınıza müdahale etmemenizi rica ederiz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackprague -- 27 Ocak 2025; 18:20:4 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Gigafiber de olması üzdü. Telekom altyapısında olsa anlarım da. Kendi altyapısında bu kadar uzun süre kesinti hiç görmedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Umarım yarın sabah çözülmüş olur, çok önemli işlerüm var ama pek çözülecek gibi durmuyor. İnşallah aktif olarak şu an sorunla ilgileniyorlardır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bölge tam olarak nereleri kapsıyor acaba. İllaki ilgileniyorlardır. Kendi altyapısı sonuçta.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer sadece çeliktepeyse halimiz yaman, ufak bölge için acele etmezler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geldi şimdi. Geçmiş olsun 🙂
Aptalca bir durum nedeniyle olmuş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgurbuz50 -- 27 Ocak 2025; 20:26:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim gelmedi. İş bilmezler ağaç kesiyor ağaç kestikleri yetmiyor bir de kablo kesiyorlar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Size gelmiş de bana neden gelmemiş anlamadım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Muhtemelen Belediye ekipleri olabilir. Ağaç budama vs yaparken kabloyu görmedi. Ağaç kesilirken de kablo gerilip koptu. Hızlı fiber yaygınlaşması için fiber kablolar havadan heryerden gidiyor. Zaten malumunuz İstanbul'da yer altından döşemek imkansız. Kağıthane her yer bina. Kablolar havadan gidince de böyle şeyler olabiliyor. Sizede gelir diye düşünüyorum. Bi kayıt açın isterseniz. Gigafiber olduğu için telekoma kayıt hızlı açıyorlar. Hemen ilgilenirler. Yarın sabah ekip gelip bakar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geldi geldi şükür
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
çeliktepe'nin neresi acaba? bende sanayi mahallesindeyim
-
Çeliktepe ile sanayii mahallesi arasında baya bir mesafe var hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun 🙂 iyi kullanımlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yok hocam bizim mahallede de var altyapı 3 sokak ötemde var, bulunduğum sokağa getirtmeye çalışıyorum. Çalışma falan görürseniz haberdar eder misiniz diyecektim?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X