Şimdi Ara

Türknet DNS Sorunu [ÇÖZÜLDÜ] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
16.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet. Yukarıda kalın harflerle gösterdiğim gibi kendilerine kopma sorunun düzeldiğini ve hızımı normale çevirdiklerini ilettim. Ama belirttiğim gibi 4'er saat aralıkla yaşanan 3 dakikalık erişememe sorunu dün itibariyle 6-10 dakikalara kadar yükseldi. Bununla ilgili hala bir çözüm yok. Cihazlarda ve modemde hiçbir sorun görünmüyor. Başka cihazlarla deneme yapıldı. Ek olarak BTK üzerinden kayıt açacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurutucu -- 26 Mayıs 2020; 16:38:30 >
  • Kurutucu kullanıcısına yanıt
    Erişim sorununuz için gerekli tüm kontrolleri tamamlayarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Modem üzerinden DNS adreslerini 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 yaptıktan sonra sorun düzeldi. Yani DNS sunucularınızla ilgili bir problem var demek oluyor. Umarım DNS sunucularınızı düzeltirsiniz. Tekrar aynı sorun olur ise bilgilendirme yapacağım. İyi çalışmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurutucu -- 30 Mayıs 2020; 0:16:2 >
  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    Erimememe olayı modem üzerinden DNS adreslerini 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 yaptıktan sonra sorun düzeldi. Kopma var ise arıza kaydı açman lazım.
  • Kurutucu kullanıcısına yanıt
    modemden kastınız 192.168'li numaraya girip modem arayüzünden bu dns numaralarını mı girdiniz eğer ordan yaptıysanızda nereden tam olarak yaptığınızı söylerseniz bende yapmak isterim çünkü bu sorun çok can sıkıcı biraz detaylı açıklayabilirseniz sevinirim kopma sorunum yok hattım baya iyi durumda saha dolabı ve santral yakın saha dolabı 40 metre santral 400 metre bilgisayardan sağ alttan ethernetin olduğunu gösteren yerden dns ayarlarını bu şekilde yaptım 1-2 gün içinde belli olur düzelip düzelmediği umarım düzelir çok sinir bozucu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkaninn59 -- 30 Mayıs 2020; 10:39:24 >
  • Kurutucu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, DNS problemini arkadaşlarıma ilettim. Bu konuda network ekibimiz gerekli işlemleri yaparak sorunu çözümleyecektir.
  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    Evet. Modem üzerinden yapman daha garanti çünkü başka bir cihazla bağlandığında (akıllı telefon veya tablet gibi) yine aynı sorunu yaşarsın. Benim modem 192.168.1.1 adresine giriş yapınca modem arayüzüne girebiliyorum. Oraya giriş yaparak Ev Ağı bölümünde DNS ayarlayabileceğin bölümü bulabilirsin. Modeme göre farklılık gösterebiliyor. O yüzden tavsiyem modem markanı DNS değiştirme şeklinde aratırsan daha önce video çekmiş kişileri izleyip o şekilde ayar yapabilirsin.

    Türknet DNS Sorunu [ÇÖZÜLDÜ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurutucu -- 30 Mayıs 2020; 19:19:59 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Umarım DNS sunucunuzu düzeltirsiniz. Çözüm bu kadar basitmiş. 2 aydır çözemediğiniz sorunu başka bir DNS adresine değiştirterek çözdünüz. DNS sunucularınızı düzeltin ki DNS ayarımı normale çevirebileyim ve umarım bu sorun bir daha yaşanmaz. Çünkü size Türk Telekom'un saçma ve her 2 günde bir oluşan sorunları yüzünden size geçiş yapmıştım. Son 2 ay öncesine kadar böyle bir DNS sorunu yoktu. Lütfen kalitenizi düşürmeyin ve DNS sunucularınıza gerekli bakımı veya onarımı yapınız. İyi çalışmalar.
  • Kurutucu kullanıcısına yanıt
    aynı modeme sahibiz sıkıntı yok hocam yaptım şuanlık hiç o hatayı almadım umarım almam birdaha kurtulayım bu dertten teşekkür ettim bilgilendirdiğiniz için,benimde tek şikayetim buydu türknetten başka bir sorunum yoktu hiç bunuda çözdüysem hiç sıkıntım kalmadı eski sağlayıcımda twitch izleyemiyordum resmen deliriyordum aynı para 25 mbit daha hızlı alıyorum hem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkaninn59 -- 30 Mayıs 2020; 19:28:10 >
  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Sorunu yaşadığın saatlerde kontrol et. Ben öyle yaptım ve sorunun düzeldiğini gördüm. 2 aydır araştırdılar ve yeni buldular çözümü. Ben de memnunum Türknet'ten ama böyle Telekom gibi olayların olması can sıkıyor. Umarım bir daha yaşamayız böyle bir sorun. 2 ay daha çözülmesini bekleyemem çünkü
  • keenetic modeme geçince log kayıtlarına baktım bende de 2 3dk lık internetin gittiği geldiği yazıyor. sorun sanırım kronik.
    umarım yakın zamanda düzelir. ben modemden 1.1.1.1 dnsini denedim ama bir parça ping artışı oluyor o zamanda.

    [I] Sep 10 12:00:43 ndm: Network::InternetChecker: Internet access lost (status: 0x0001).
    [I] Sep 10 12:02:16 ndm: Network::InternetChecker: Internet access detected.

    [I] Sep 10 12:03:19 ndm: Network::InternetChecker: Internet access lost (status: 0x0001).
    [I] Sep 10 12:03:23 ndm: Network::InternetChecker: Internet access detected.


    [I] Sep 10 16:00:42 ndm: Network::InternetChecker: Internet access lost (status: 0x0001).
    [I] Sep 10 16:00:44 ndm: Network::InternetChecker: Internet access detected.
  • yasinemrah Y kullanıcısına yanıt
    Bana 8.8.4.4 - 8.8.8.8 kullanmamı söylemişlerdi destek kaydı üzerinden. Dene istersen.
  • bende yeni turknete geçtim. aynı sorun bendede var su an .. okuyorum sinirden modemi kırasım geliyor.



    Sorun turknet dnslerinde bende zyxel vmg3312 b10a modem kullanıyorum turk telekomdan gectim turknete hız olarak iyi ama 2 telefon 1 tv baglı ama bilgisayara gelince dns hatası veriyor . dedim acaba benim bilgisayardamı var . diger bilgisayardada denedim aynı hatayı veriyor . dedigin gibi modem ayarlarından dns degistirdim oldu

  • OmerKoc93 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda arkadaşlarım network ekiplerine iletecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhabalar cozemediniz sorunu hala bize yazin diyorsunuz, 😁 kelimeler anlamsiz kaldi ne diyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OmerKoc93 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • OmerKoc93 O kullanıcısına yanıt

    Hocam eğer türknetteyseniz kelimeler pek çok yerde anlamsız kalıyor, hatta bazen müşteriden kaynaklı da değil. O kadar anlamsız kalıyor ki müşteriyi engelliyorlar Türknet DNS Sorunu [ÇÖZÜLDÜ] Türknet DNS Sorunu [ÇÖZÜLDÜ] 



    Bi de kapakta aramızdakileri konuşarak çözebiliriz bence yazısı yok mu Türknet DNS Sorunu [ÇÖZÜLDÜ] 


    Türknet DNS Sorunu [ÇÖZÜLDÜ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaizerd4555 -- 9 Kasım 2020; 14:56:2 >




  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hakaret içeren tweet'lerde engelleme yapılmaktadır. Bu konuda arkadaşlarımdan bilgi alabilmem için engellemenin yapıldığı tarihi, saati ve kullanıcı adı bilgilerinizi PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • DNS sorununu ben de yaşıyorum ve artık hattı kapatma noktasına geldim. Mesajlardan gördüğüm, çözüm olarak Google dns sunucularına yönlendirmişsiniz. Böyle çözüm mü olur? Neden kendi sunucularınızdan doğru dürüst hizmet veremiyorsunuz? Benim internete geçişim neden Google üzerinden olsun?

  • Merhaba.

    @Kurutucu Çok teşekkür ederim. Bende de aynı problem vardı. Google DNS ile çözüldü.

    Ama bu aşamaya gelene kadar TürkNet müşteri hizmetleri beni kanser etti. Adamlarla 6 kez yazıştık. Bunlardan 3 mesajım aşırı detaylı ve hatta ekinde ekran görüntüsü ile... Ama cevap hep aynı: Hattınızda kopma tespit edemedik. En son verdim veriştirdim. Tam hızımı 35'e düşürtmek ya da modemi değiştirmek gibi çözümlere yönelecektim ki bu başlığı gördüm.

    Yani bu kadar zor mu sorunu anlayıp "DNS değiştirin" demek? Aslında o da çözüm değil, DNS sunucularını düzeltmek gerekmez mi TürkNet?

    Bu sefer sınıfta kaldınız.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.