< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurutucu -- 26 Mayıs 2020; 16:38:30 > |
Türknet DNS Sorunu [ÇÖZÜLDÜ] (2. sayfa)
-
-
Erişim sorununuz için gerekli tüm kontrolleri tamamlayarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Modem üzerinden DNS adreslerini 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 yaptıktan sonra sorun düzeldi. Yani DNS sunucularınızla ilgili bir problem var demek oluyor. Umarım DNS sunucularınızı düzeltirsiniz. Tekrar aynı sorun olur ise bilgilendirme yapacağım. İyi çalışmalar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurutucu -- 30 Mayıs 2020; 0:16:2 > -
Erimememe olayı modem üzerinden DNS adreslerini 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 yaptıktan sonra sorun düzeldi. Kopma var ise arıza kaydı açman lazım. -
modemden kastınız 192.168'li numaraya girip modem arayüzünden bu dns numaralarını mı girdiniz eğer ordan yaptıysanızda nereden tam olarak yaptığınızı söylerseniz bende yapmak isterim çünkü bu sorun çok can sıkıcı biraz detaylı açıklayabilirseniz sevinirim kopma sorunum yok hattım baya iyi durumda saha dolabı ve santral yakın saha dolabı 40 metre santral 400 metre bilgisayardan sağ alttan ethernetin olduğunu gösteren yerden dns ayarlarını bu şekilde yaptım 1-2 gün içinde belli olur düzelip düzelmediği umarım düzelir çok sinir bozucu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkaninn59 -- 30 Mayıs 2020; 10:39:24 > -
Merhaba, DNS problemini arkadaşlarıma ilettim. Bu konuda network ekibimiz gerekli işlemleri yaparak sorunu çözümleyecektir. -
-
Umarım DNS sunucunuzu düzeltirsiniz. Çözüm bu kadar basitmiş. 2 aydır çözemediğiniz sorunu başka bir DNS adresine değiştirterek çözdünüz. DNS sunucularınızı düzeltin ki DNS ayarımı normale çevirebileyim ve umarım bu sorun bir daha yaşanmaz. Çünkü size Türk Telekom'un saçma ve her 2 günde bir oluşan sorunları yüzünden size geçiş yapmıştım. Son 2 ay öncesine kadar böyle bir DNS sorunu yoktu. Lütfen kalitenizi düşürmeyin ve DNS sunucularınıza gerekli bakımı veya onarımı yapınız. İyi çalışmalar. -
aynı modeme sahibiz sıkıntı yok hocam yaptım şuanlık hiç o hatayı almadım umarım almam birdaha kurtulayım bu dertten teşekkür ettim bilgilendirdiğiniz için,benimde tek şikayetim buydu türknetten başka bir sorunum yoktu hiç bunuda çözdüysem hiç sıkıntım kalmadı eski sağlayıcımda twitch izleyemiyordum resmen deliriyordum aynı para 25 mbit daha hızlı alıyorum hem
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkaninn59 -- 30 Mayıs 2020; 19:28:10 > -
Rica ederim. Sorunu yaşadığın saatlerde kontrol et. Ben öyle yaptım ve sorunun düzeldiğini gördüm. 2 aydır araştırdılar ve yeni buldular çözümü. Ben de memnunum Türknet'ten ama böyle Telekom gibi olayların olması can sıkıyor. Umarım bir daha yaşamayız böyle bir sorun. 2 ay daha çözülmesini bekleyemem çünkü -
keenetic modeme geçince log kayıtlarına baktım bende de 2 3dk lık internetin gittiği geldiği yazıyor. sorun sanırım kronik.
umarım yakın zamanda düzelir. ben modemden 1.1.1.1 dnsini denedim ama bir parça ping artışı oluyor o zamanda.
[I] Sep 10 12:00:43 ndm: Network::InternetChecker: Internet access lost (status: 0x0001).
[I] Sep 10 12:02:16 ndm: Network::InternetChecker: Internet access detected.
[I] Sep 10 12:03:19 ndm: Network::InternetChecker: Internet access lost (status: 0x0001).
[I] Sep 10 12:03:23 ndm: Network::InternetChecker: Internet access detected.
[I] Sep 10 16:00:42 ndm: Network::InternetChecker: Internet access lost (status: 0x0001).
[I] Sep 10 16:00:44 ndm: Network::InternetChecker: Internet access detected. -
Bana 8.8.4.4 - 8.8.8.8 kullanmamı söylemişlerdi destek kaydı üzerinden. Dene istersen. -
bende yeni turknete geçtim. aynı sorun bendede var su an .. okuyorum sinirden modemi kırasım geliyor.
Sorun turknet dnslerinde bende zyxel vmg3312 b10a modem kullanıyorum turk telekomdan gectim turknete hız olarak iyi ama 2 telefon 1 tv baglı ama bilgisayara gelince dns hatası veriyor . dedim acaba benim bilgisayardamı var . diger bilgisayardada denedim aynı hatayı veriyor . dedigin gibi modem ayarlarından dns degistirdim oldu
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda arkadaşlarım network ekiplerine iletecektir. -
Merhabalar cozemediniz sorunu hala bize yazin diyorsunuz, 😁 kelimeler anlamsiz kaldi ne diyim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, oluşturduğunuz kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Hocam eğer türknetteyseniz kelimeler pek çok yerde anlamsız kalıyor, hatta bazen müşteriden kaynaklı da değil. O kadar anlamsız kalıyor ki müşteriyi engelliyorlar
Bi de kapakta aramızdakileri konuşarak çözebiliriz bence yazısı yok mu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaizerd4555 -- 9 Kasım 2020; 14:56:2 >
-
Merhaba, hakaret içeren tweet'lerde engelleme yapılmaktadır. Bu konuda arkadaşlarımdan bilgi alabilmem için engellemenin yapıldığı tarihi, saati ve kullanıcı adı bilgilerinizi PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
DNS sorununu ben de yaşıyorum ve artık hattı kapatma noktasına geldim. Mesajlardan gördüğüm, çözüm olarak Google dns sunucularına yönlendirmişsiniz. Böyle çözüm mü olur? Neden kendi sunucularınızdan doğru dürüst hizmet veremiyorsunuz? Benim internete geçişim neden Google üzerinden olsun?
-
Merhaba.
@Kurutucu Çok teşekkür ederim. Bende de aynı problem vardı. Google DNS ile çözüldü.
Ama bu aşamaya gelene kadar TürkNet müşteri hizmetleri beni kanser etti. Adamlarla 6 kez yazıştık. Bunlardan 3 mesajım aşırı detaylı ve hatta ekinde ekran görüntüsü ile... Ama cevap hep aynı: Hattınızda kopma tespit edemedik. En son verdim veriştirdim. Tam hızımı 35'e düşürtmek ya da modemi değiştirmek gibi çözümlere yönelecektim ki bu başlığı gördüm.
Yani bu kadar zor mu sorunu anlayıp "DNS değiştirin" demek? Aslında o da çözüm değil, DNS sunucularını düzeltmek gerekmez mi TürkNet?
Bu sefer sınıfta kaldınız.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X