Şimdi Ara

Türknet DNS Sorunu [ÇÖZÜLDÜ] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
16.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aslında turknette benim gördüğüm cloudflare'in dnsleri en hızlıları oluyor. 1.1.1.1 ve 1.0.0.1 olanlar. https://1.1.1.1

  • Aynı sorun, birebir aynısı, 4 saatte bir donma sorunu yaşamaya başladım yaz ayında. Donma sorunu yaşandığı sırada eğer önceden download işlemim varsa onlar kesintiye uğramıyordu ama 4-5 dakika yeni sayfa görüntüleme yapamıyordum. Pek önemsemedim ama geçen ay indirme işlemlerim de kesintiye uğramaya başlayınca destek kaydı açtım. İlk cevap web tarayıcı geçmişinizi silin oldu. Bende cevap olarak sadece bilgisayarda değil, telefon ve TV'de de sorun yaşıyorum dedim, Telekom'a iletmişler. 5-6 gün düzelir gibi oldu ama yeniden sorun başladı. Destek kaydı açtığımda kesintisiz IP aldığımı söyleyip sorunu kapatıyorlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, DNS problemini arkadaşlarıma ilettim. Bu konuda network ekibimiz gerekli işlemleri yaparak sorunu çözümleyecektir.

    Aynı DNS sorununu bende yaşıyorum. İlgilenmenizi rica ederim. Destek Numarası: 39620810

  • toran_aga kullanıcısına yanıt
    Merhaba, DNS’le ilgili problemleri bir ölçüde çözdük, diğer sorun yaşayan abonelerimizin sorununu da en kısa süre içerisinde çözmüş olacağız. Bu konuda arka planda çalışmalar devam ediyor. Bu süre içerisinde sorunun DNS kaynaklı olup olmadığını google DNS'lerini tanımlayarak test edebilir misiniz? DNS kaynaklı sorun ise kayıt içerisine detay olarak ekleyebilir misiniz?
  • toran_aga kullanıcısına yanıt

    dns'inizi google dns'i yaparsanız sorun direkt çözülüyor modem arayüzünden yapmanız gerekli, geçenlerde modemi resetlemek zorunda kalmıştım sorun hala devam ediyordu ayarları yapmadım resetledikten sonra yine aynı sorun baş gösterdi dns ayarını girdim 1 kere bile yapmadı şuana kadar

  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt

    Evet Google DNS'e döndüm ama hız stabil değil bu sefer de.

  • Aynı sorunu ben de ilginç bir şekilde yaşıyorum. Malum süreçte, evde canlı derslere girilebilsin diye 2 gün önce Turknet aboneliği başlattım. Daha ilk günden itibaren cep telefonumdaki EBA uygulamasının ve Twitter uygulamasının internete erişemediğini gördüm. Hiçbir şekilde cep telefonumda hem uygulama hem de browser üzerinden EBA'ya ve Twitter'a giremiyorum.

    modemim ZTE H298A V1.0 olduğundan DNS ayarlarının değiştirilmesi gereken kısımlar sadece root kullanıcılarına açık. modemde root oturumu açılmıyor. dolaysıyla DNS değiştiremiyorum. Destek kaydı açtım bekliyorum.

    destek kayıt numaram :39941161


    Sorun Çözülemezse mecburen İptal edip başka sağlayıcıya geçeceğim.

    sorunsuz bir şekilde kullanabileceğim bir sağlayıcı tavsiyesi alabilir miyim?


    @TurkNetDestek bu konuda yardım edeceğinizi umuyorum.





  • demirelisa D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu 26.12.2020 tarihinde alarak iş emri numarasıyla saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekipler çalışmalarını tamamladığında sorunsuz olarak hizmet alabileceksiniz. Ben de önceliğini sağlamak adına sorunu teknik uzmanlarımıza ilettim.
  • arkadaşlar 2 hafta önce turknetten statik ip aldım ve ondan sonra bazı cihazlarda internete bağlanamıyorum ve çok sık kopuyor internet bir şey farkettim dnsyi 8.8.8.8 8.8.4.4 yaptığımda telefondan sorunsuz giriyorum neden böyle bir sıkıntı yaşıyorum yardımcı olabiliecek var mı?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheva24

    arkadaşlar 2 hafta önce turknetten statik ip aldım ve ondan sonra bazı cihazlarda internete bağlanamıyorum ve çok sık kopuyor internet bir şey farkettim dnsyi 8.8.8.8 8.8.4.4 yaptığımda telefondan sorunsuz giriyorum neden böyle bir sıkıntı yaşıyorum yardımcı olabiliecek var mı?

    tabiki Turknet'in DNS serverlarının problemli olmasından dolayı. mümkünse modeminize bahsettiğiniz DNS'leri girin.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, yaşadığım sorunun saha ekipleriyle ya da fiziksel bir yapıyla ya da kullanıcı taraflı herhangi bir donanımsal yapıyla alakalı olmadığını siz de biliyorsunuz biz de biliyoruz.

    Eğer öyle olsaydı internet erişiminin tüm sitelere engellenmesi gerekirdi. Ancak hem android hem de windows üzerinden tüm sitelere erişebilmeme rağmen telefondaki EBA, ZOOM, Netflix, Twitter uygulamalarından erişim gerçekleştiremiyorum.

    problem tamamıyla CGNat IPv4 ile alakalı. Turknet'in tarafıma tahsis ettiği IP, CGN havuzundan verilen IP. halbuki dinamik IP verse problem ortadan kalkar. Muhtemelen bana Static IP alın diyeceksiniz. siz de takdir edersiniz ki onun da bir maliyeti var.

    Sözün özü;

    • Turknet CGNat IPv4 vermeye devam edecek,
    • benim de problemim devam edecek
    • bu yüzden biraz önce E-devlet üzerinden tahsis iptali başvurusu yaptım.


    Böylece Turknetli olma serüvenim sadece 2 gün sürdü.


    Arkadaşlar! eğer sizin için port yönlendirme, IP kamera, Güvenlik kamerasına uzaktan erişim gibi olaylar önemli ise asla CGN havuzundan IP vermelerine izin vermeyin. zira hiç bir şekilde bu işlemi yapamazsınız.





  • demirelisa D kullanıcısına yanıt
    Sagolun hocam modem ayarlarindan ayni dns yi girdim oldu,otomatik yanit veren turknet musteri hizmetlerinden kat be kat daha fazla yardimci oldunuz
  • Sheva24 kullanıcısına yanıt

    Probleminizin giderilmiş olmasına katkım olmuşsa mutlu olurum. İyi günlerde kullanın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sheva24 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, DNS’le ilgili problemleri bir ölçüde çözdük, diğer sorun yaşayan abonelerimizin sorununu da en kısa süre içerisinde çözmüş olacağız. Bu konuda arka planda çalışmalar devam ediyor. Teknik uzmanlarımızın hizmetiniz ile ilgili yaşadığınız sorunu ayrıca network ekiplerimize iletebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Şimdi kontrol ettim. Evet Dns ile ilgili problem çözülmüş. Ellerinize sağlık
  • demirelisa D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımız network ekiplerine iletmiştir. Network ekiplerimiz kontrollerini tamamladığında size bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • demirelisa D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    kolay gelsin ben türknet kullanıyorum. iptv sıkıntı yoktu 2 hafta öncesine kadar şimdi donuyor. hız upload ping değerlerim değişmedi stabil şuan. telefon turkcell internetinden açınca donma yok sizde sorun var nasıl çözeriz

  • yattarali Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, online işlem merkezinden destek kaydı açarak sorunu paylaşır mısınız? Ekiplerimiz kontrol ederek size bilgi verecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 22 Mart 2022; 16:38:58 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.