Şimdi Ara

Türknet'e geçeceğim ama tırsıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şu an 16 mbps adsl hattım var. Altyapı sorgusundan baktığımda 80 mbps'lik vdsl port müsait diye yazıyor. Şimdi ben Türknet'e veya başka herhangi bir sağlayıcıya geçersem önce Türk telekom ekibinin gelip kutudan portları ayarlamaları gerekecek sanırım dolayısıyla onların insafına kalacağız ve burada çok uzun süre interneti bağlanmamış mağdurların hikayelerini okuyunca hiç elim kalkmıyor. Sizce geçmeli miyim yoksa geçişi turk telekom ile yaptırıp daha sonra Türknet'e geçsem daha mı mantıklı olur? Riske değer mi?




  • Korkmana gerek yok hocam taahhüt yok zaten.

  • Once bir hat değerlerini at adsl de durum nasıl
  • Tt de iken ne yap et vdsl geçişini yap. Sonra turknete geç ;)

    Tt kendine ayırdığı vdsli turknet isteyince vermeyebilir.

    Sen beni dinle ;)
  • Merhaba, şu anda ADSL hizmet alıyorsanız geçiş işlemi yaptığınızda ADSL olarak işlem yapıyoruz. Aktivasyon işlemleriniz tamamlandıktan sonra altyapınızın desteklemesi ve boş port olması durumunda VDSL paketine geçiş yapabiliyorsunuz.
  • Seviyorsan git konuş bence

  • Hocam gayet haklısınız korkunuzda. Millenicom'dan türknete geçtim ve 33 gündür sürekli ama sürekli internetim kesiliyor. Türknet suçu türk telekoma atıyor, turk telekom suçu turknete atıyor. Rezalet
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Benim vdsl paketimin önce bi kesilmelerini düzeltin rezil insanlar
  • Korkma, ilk önce toprak olacaksın... Sonra o toprakta bir çiçek yetişecek... O çiçeğe arılar konacak... O arılar.....

  • Hocam bence de korkmanıza gerek yok.Ben ttnet'den geçtim VDSL.Burda altyapısı yok.Ttnet'le ne alıyorsam aynısını Turknet ile alıyorum.Farkı taahhüt ve fiyatı.Olmadı iade edersiniz.

  • Hocam bende TTNet ile başladım, sonra millenicom ve en son TürkNet'e geçiş yaptım. TürkNet gibisi yok. Emin olabilirsiniz.  

  • CSB yazmayan adam C kullanıcısına yanıt
    Aynen icine atarak olmaz acil gitsin 😅
  • JustNaggy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • JB.Burak kullanıcısına yanıt
    Merhaba, olumlu düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydı açamıyorum hata veriyor ve halihazırda açık olan da yok nasıl vereceğim bilmiyorum
  • JustNaggy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aldığınız hatanın ekran görüntüsünü ve iletişim bilgilerinizi PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Uzak dur. 10 gündür internet yok.
    ilgilenen yok.
    922287 hala bekliyoruz.
  • Guest-D5AF8E7A8 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ettiğimde en son açılan destek kaydı 26.01.2021 tarihinde sonuçlanmıştır. Aktif destek kaydınız olmaması üzerine ben 41175831 numaralı arıza kaydınızı oluşturarak saha ekiplerine iş emri numarasıyla birlikte ilettim. Teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri çalışma yaparak size bilgi verecektir. Ayrıca konuyu yakından takip ediyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.