Şimdi Ara

Turknet'e Geçiş Sürecim (Aktivasyon Tamamlandı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba


    Kısa süre içinde başvuru yapacağım ve süreci buradan paylaşacağım. Daha önce turkneti bakır üzerinden yapa altyapısını kullanmıştım şimdi kötü bir fiber superonline tecrübesinden sonra tt fiber altyapısıyla Turknet'i tekrar deneyeceğim. Eskilerden tanıyanlardan arkadaşını getir kodunu kullanabilirim özelden atabilirsiniz.


    Mevcut altyapı bu;


    Turknet'e Geçiş Sürecim (Aktivasyon Tamamlandı)




    Turknet'e Geçiş Sürecim (Aktivasyon Tamamlandı)



    Kişisel verilerin işlenmesi maddesi otomatik seçilmiş bir sözleşme imzalamak istemiyorum. Abone işlemlerinden hemen sonra dolandırıcılar tarafından aranmakta istemiyorum.


    Fırsat olursa, sol vs turknet testleri yapıp burada paylaşacağım.


    1 Şubat site üzerinden davet kodu ile başvuru yapıldı.

    Sözleşmede kişisel veri kullanım izni ve ürün tanıtım sms kampanya ayarları tercihime göre kapalıydı.

    Paket içeriği kısmında (5. madde) FIBER 100 paketi yazmıyor, 7. madde de yazıyor ve online işlemlerde yazıyor.


    Turknet'e Geçiş Sürecim (Aktivasyon Tamamlandı)



    kuryenin evrakları getirmesi ve imza için bekleniyor.

    online olarak gonderseydim imzalı sözleşmeyi çoktan başlamıştı işlemler.

    Turknet 0850 288 80 81 tarafından arandım randevu alındı.


    3 Şubat evraklar imzalandı.

    3 Şubat evraklar online işlemlere eklenmiş. Belge kontrolü yapılmış.


    4 Şubat Bağlantı işlemlerine başlanmış. Kurulum için bekleniyor.


    0212 9080462 nolu numaradan aranmaya başlandım. Hani şu her eve internet aramaları.

    İlginç!


    5 Şubat aktivasyon bekleniyor.

    7 Şubat aktivasyon bekleniyor.

    8 Şubat akşamı aktivasyon tamamlandı.


    Turknete Elveda Edildi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 12 Ağustos 2022; 19:23:11 >







  • Merhaba, sizi tekrar aramızda görmekten mutulukuk duyarız.
    Başvuru yaptıktan sonra sözleşme için kurye ekiplerimiz sizinle iletişime geçerek evrakları sizden teslim alacak.
  • şu saate kadar kuryeden bir dönüş olmadı evrakları online göndermiş olsaydım şimdiye işlemler başlamıştı. @TurkNetDestek önümüzdeki haftaya kalacak bu gidişle.

  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edebilmem için aktivasyon kayıt numaranızı paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    merhaba,

    evraklar imzalandı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 3 Şubat 2022; 14:59:5 >
  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Evraklar bize ulaşınca hemen sisteme yükleyip aktivasyon sürecini tamamlayacağız.
  • 0212 9080462 turknete başvurduk ya hemen başladı. @TurkNetDestek

  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Bize ait bir numara değil, bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim. İlgili ekiplere ileteceğim.
  • Bu gün aktivasyon tamamlanır mı? 4 şubat sabahı başvuru yapıldı yazıyordu oim de. @TurkNetDestek

  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Churn geçiş yaptıysanız 48 saat içinde tamamlanır, yeni başvuru yaptıysanız ortalama 2 ile 6 iş günü içinde aktivasyon tamamlanacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    churn değil, superonline altyapısından tt altyapısına churn olmuyor diye yeni başvuru yapıldı.

    Turknet'e Geçiş Sürecim (Aktivasyon Tamamlandı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 6 Şubat 2022; 10:39:53 >
  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Churn geçiş yapılmadıysa ortalama 2 ile 6 iş günü içinde aktivasyon tamamlanır. Aktivasyon süreçleri olarak biz genel bilgilendirme yapıyoruz. Arka planda işlemlerin hızlandırılması a,için ayrıca takibini sağlamaktayız ancak net bir gün sayısı iletemiyorum. Ortalama süreç zamanını iletmekteyim.
  • Turknet'e Geçiş Sürecim (Aktivasyon Tamamlandı)


    bugünde bitti. değişen bir şey olmamış tt öncelik sırası turknet aboneleri için halen sonlarda.

    taahhüt bitti aboneliği iptal edeceğim, internetsiz kalmamak için edemiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 8 Şubat 2022; 10:50:42 >
  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.