Şimdi Ara

TürkNet'e Zam Geldi! (249,90TL Oldu!) (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
603
Cevap
12
Favori
34.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Hımmm demekki oradan (NetSpeed) tanışıyoruz TürkNet'e Zam Geldi! (249,90TL Oldu!) 


    - TürkNet'den kurtulup derin bir "Ohhh!" çekenler cemiyeti -

  • Yooook. Ordan değil burdan tanıştık. Türknet Atlantis net gibi tarife fiyatlandırması yapmalı. 100 ve altı = 200 tl, Gigapon 1000= 300 tl.

  • E_Y_B_H_P_T E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, açtığınız konu üzerinden dönüş sağladım.
  • TT'ye geçtim. ilk yıl 198, ikinci yıl 238. Hız aynı 35 mb. bu hıza turknete 250 tl vermem. En azından zam olacak mı şüphesi de duymam, kafam rahat.

  • Merhaba, 0212 703 43 71 müşteri hizmetleri çağrı merkezimizden bizlere ulaşabilirsiniz.
  • Netdpeed e geçtim şu an için sorun yok taahhüt yok diye tercih ettim bir sorun yaşarsam turk Telekoma geçerim diye düşünüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Zam yapıyoruz ayağına zamdan az etkilenelim diye 10 aylık peşin ödedim. Gigafiber'li hiçbir arkadaşıma zam yansımamış. Hazirana kadar zam yokmuş. Durduk yere geçirdiler 10 aylık peşin ödeyenlere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu nasıl bir fiyatlandırma politikasıdır anlamak mümkün değil. Sanırım Türknet müşteri kaybetmeyi göze almış.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Helalii HOŞ Olsun 249`a Alemin Hakkı #GigaFiber



    TürkNet'e Zam Geldi! (249,90TL Oldu!)
  • erdo205 kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim
  • Ruh sağlığınız için TürkNetten uzak durunuz.
    20 gündür telefon sorunu çözemediler. Koskoca bir firma Elimizde modem yok diyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yşahin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon destekli modem stoklarımızda bulunmadığı için işlem yapılmadı. Arızanız 61257170 numaralı destek kaydı üzerinden öncelikli takip edilmektedir.
  • srkn kullanıcısına yanıt

    Tmm da söylediğiniz şekildeki duruma düşebilirimTürkNet'e Zam Geldi! (249,90TL Oldu!) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • afakan55 A kullanıcısına yanıt

    inşallah olmaz tabi... TürkNet'e Zam Geldi! (249,90TL Oldu!) 


    ben şaka ile karışlık yazmıştım o zaman, yoksa umarım iyi bir teklifle gelirler karşınıza...


    belki seçimlerden sonra fiyatlar biraz daha insani seviyelere gerileyebilir.


    kim bilir... TürkNet'e Zam Geldi! (249,90TL Oldu!) 

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    kaç kilometre fiberiniz var? kaç kuruşluk operatörseniz o kadar zam yapın bence.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naklov2129 -- 9 Nisan 2023; 18:5:50 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Telekom u ev sahibi Türknet'i de kiracı sayarsak. Evde elektrik veya su tesisatında problem var bundan dolayı suyu veya elektriği kullanamıyorsunuz. Bu durumda bunu yaptırmakla sorumlu olan kim? Ev sahibi. Telekom ve muhatabıda sizsiniz. Bu sizinde zararınıza ve altyapı üzerinden hizmet sattığınız aboneninde zararına. En çok mağdur olan abone. Abonenin maddi zararını karşılamanız takdir edilecek bir davranış ama manevi olarak hizmetten yoksun kalması 3 ay gibi uzun bir süre kabul edilecek gibi değil. İletişimi fiili internet iletişimi olarak gerçekleştirmeniz daha gerçekçi bir destek olur. Bunu Türknet özelinde yazmıyorum, diğer iss lerde de aynı problem yaşanabilir. Artık şu sorunu çözelim sayın Türknet. Saygılar.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi çok iyi anlıyorum ancak yerleşik operatöre ait altyapı sorunlarında maalesef biz tam anlamıyla müdahalede bulunamıyoruz. Çalışmalar altyapı sağlayıcısına ait ekipler tarafından yürütülüyor, tabi ki bizimde müdahalede bulunduğumuz alanlar oluyor ancak genel arıza süreçleri uzun sürebiliyor. TurkNet olarak her zaman müşterimizin yanındayız ve yaşanılan sorunun en hızlı şekilde çözümlenmesi için arka planda kendi ekiplerimiz gerekli çalışmaları, görüşmeleri mutlaka yapıyor. Kullanım yapılamayan her gün için müşterimizi mağdur etmemek adına gerekli düzenlemeyi yapıyoruz. Arıza ile ilgili yapılan işlemleri kayıt üzerinden eş zamanlı olarak müşterimizle paylaşıyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.