Şimdi Ara

Turknet Fanıydım. Evde İnternetten soğudum. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
2
Favori
2.439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 aydır internetle ilgili aşırı sorun yaşıyordum ve bugün düzeltildiğini belirttiler. Telefonda görüşeli 8 saat oldu ve gerçekten düzelmiş. Ben 3,5 hafta bekledim ve son hafta burada artık konu açmaya ve BTK gibi bir çok yere şikayet yazmaya başladım. TürkNet zor günler geçiriyor ve bu verdikleri kararlardan dolayı. Şunu gördüm ki geçte olsa herkesin sorunu ile ilgilenilmeye çalışılıyor. 1 ayda bıraktığım arıza kayıtlarının haddi hesabı yoktu. Umarım sizde sorunlarınızın ve emeklerinizin karşılığını alırsınız. Kullanıcılarından biraz sabır bekliyorlar ama sabır da bir yere kadar sürüyor. O yüzden sizleri oldukça iyi anlıyorum yine de hakkınızı ben gibi her türlü yoldan arayıp sabırla beklemenizi tavsiye ediyorum.
  • 4 yıldan fazla süredir Turkent kullanıyorum 35 mbit hız alıyordum bugün hızım 3 mbit modem arayüzünde 35mbit gözüküyor ama hızım bir gündür 3 mbit
  • İşin garibi şu ki TurkNet burada yazılanlara binaen arıza kaydı açmış. Fakat buraya herhangi bir şey yazmadı.



    Hız tanımlaması hala 50 mbit arttirmadilar. Kaldı ki burada bir suç var. Habersiz aleyhte tarife değişikliği, yalan beyan ve çifte standard ...

    Ayrıca inşallah arıza kaydı sonucunu bildirmek için daha önce yaptıkları gibidir çağrı bırakmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün speedtest ookla üzerinden geçtiğimiz günlerde yaptığım hız testlerinin listesini aldım.

    Gece saatlerinde yavaş sabah ve sabaha karşı hızlı bu da demek oluyor ki TTNET haklı.

    Gerçi dediğim gibi çözülmezse Perşembe günü hat kapama dilekçesini vereceğim

    Turknet Fanıydım. Evde İnternetten soğudum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: interyasin

    Sorunlarınıza birşey diyemem ama telekom(tt değil bu arada) böyle birşey için asla aramaz zaten tahsis edilen portların parasını türknet telekoma veriyor bazı arkadaşların da sürekli bahsettiği durum bu bize az kaynak ayırabilirler diye şuan sadece yapada ortak sorun varsa vardır oda bazı bölgelerde kendi sistemlerini tam otturamadığı içindir helede Vae'de kesinlikle böyle bir şey olamaz altyapı telekomun, port ücretini zaten telekoma ödediği için kesinlikle ayırım yapılamaz sadece abone almada pay hakkı kısıtlaması vardır bandwith'te yapamaz yani telekom abonesi bir bölgede sıkıntı yaşıyorsa türknet aboneside bölgesel aynı sorunu yaşar.
    22Gün hiç kopma yavaşlama olmadı sizinkisi bölgesel sorunlara benziyor.
    Turknet Fanıydım. Evde İnternetten soğudum.


    Hocam keşke sizin dediğiniz gibi olsa.



    Şu an TurkNet ile aboneligi bitirmeye karar verdim.

    Az önce SMS geldi.

    Turknet Fanıydım. Evde İnternetten soğudum.



    15:57 de

    Degerli Musterimiz, ariza kaydinizin incelenmesi sonucunda internet erisiminizde teknik bir sorun bulunmamistir. Bilgisayar ve modem baglantilarinizi kontrol ettirmenizi rica ederiz. Ariza kayitlarinizi http://****/TURKNETarizatakip Online Islem Merkezimiz uzerinden de takip edebilirsiniz. B001



    Mesajdan sonra bir hız testi daha yaptım.



    Turknet Fanıydım. Evde İnternetten soğudum.



    Hız testi ortada. Kaldı ki hatta modemde sıkıntı olsa sabah 7de yaptığım testte 45mbiti göremezdim ve bu sorun 24 saat olurdu.



    Persembeye kadar bekleyecektim.

    Neyse yarın faks çekerim artık.

    Bu arada evde mobil internet önerisi var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    Kapasite yetmiyor. İç tesisat gündüz sağlamken gece mi bozuluyor, komik duruma düşüyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hocam iss ve kampanya oneriniz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    Bölgenizde varsa netspeed. Bu devirde taahhüt altına girilmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 29 Ekim 2017; 17:12:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Kardeşim o bölgesel sorun oluyor işte tecrübeme göre bu konuda en iyisi yine türknet, vodafone kullanan arkadaşım vardı bildiğiniz üzere snr özellikle santrale uzak yerlede çok oynaklık gösterebiliyor hele bazı bölgeler perişan misal oturduğum ev öyleydi ve gece gündüz snr çok farkediyordu(telekom kesinlikle çözüm bulmamaıştı netimi kapatmıştım) ve vodaofene bu snr düşmelerine bağlı hızıda otomatik düşürüyordu sizde sanıyorsunuzki iss hızımı düşürdü türknet en azından otomatik hız düşümü yapmıyor sizde bu aşamada benim gibi asus modem kullanıyorsanız issye bağlı olmadan snrnizi arttırıp hızınızı düşürebiliyorsunuz anladığım kadarıyla diğer konuyu açan arkadaş Vae'de ben yukarıdaki resmi artislik olsun diye atmadım 100Mbps hızım ve yukarıdaki resimdeki üzere 23.gününe girecek hiç bir kopma ve yavaşlama sorunu almadım buda sizin bölgesel kaynaklı sıkıntı olduğunu gösteriyor bu arada forumdaki en sorunsuz kullanıcılardan biriyim genel olumsuz bi sıkıntı olursa söz buraya yazacağım.Bazı arkadaşlarda diğer kullaıncılara kızıyor ama şöylede bir durum var bizde sorun olmadığını aksine bizde yalan yanlış yazıp bizdede sıkıntı var dersek bu sefer siz ve herkesde sıkıntı var diyerek belkide pes edicektiniz birde bu açıdan bakıp anlayışlı olunuz en azından başına gelsin diye beddua etmeyiniz.




  • Buradaki sıkıntı hat değerleri ile gerçekteki hızın farklı olması. Bant genişliği yetersizliği zaten bölgesel bir sorun. Arıza kayıtlarının kapatılmasının sebebi de, personelin sadece hat değerlerine bakıp dslam sonrasındaki omurgayı hesaba katmaması.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Maalesef burada yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beni de aradı o numara hızınız 8 4 mbps e düşmuş dedi bende twitchden canlı yayın izliyordum eee dedim bana paket önerdi 72 tl ye ttnete geçmem gerektigini söyledi bilmem ne portum adsl miş
    bende dedim ki ben adsl degil vdsl kullanıyorum
    hattım 75 mbps 4 mbps uploadım var engelli tarifesindeyim
    aylık 45 turk lirasına bu paketi verebiliyor musunuz adil kullanım kotasız dedim

    en bombasıda geliyor
    taahhütünüz bu ay bitiyor dedi
    ben zaten taahhütsüz kullanıyorum dedim
    bahane üretti
    bir daha aramayın dedim

    kapattım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emreylcn06 -- 29 Ekim 2017; 20:18:53 >
  • Turknetdestek kullanıcısına mesaj attım önce topu bana attı kanit koyduktan sonra hatayi kabul etti. Müşteriyi enayi yerine koyuyorlar. Şimdiye kadar sukunetimi korudum. Bu kadar da olmaz.

    Bence bu şark kurnazlarina gereken tepki gösterilmelidir. Bkz . Şark kurnazi (http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_bts&view=bts&kategori1=veritbn&kelimesec=296730)



    Konuşma şu şekildedir.

    esozbir 19 sa. önce

    https://mobile.donanimh...tten-sogudum--129584903

    Linkindeki konuyu inceleyip bana 05******* nolu hattan ulaşır misiniz?



    Forumda sizin yardımcı olabileceğiniz söyleniyor.



    TurkNetDestek 4 sa. önce

    Merhaba, sizin yaşamış olduğunuz sorununuzla ilgilenmiştim. 14928194 ve 14928187 numaralı destek kayıtlarınızı takip ederek ilgilenmiştim. Arkadaşlarım hizmet incelemelerinizi yapmışlar ancak teknik olarak bir sorunla karşılaşmamışlar. Bilgisayar ve modem bağlantılarınızı, ev içi tesisatınızı kontrol ettirmeniz gerekiyor.





    esozbir bir sa. önce


    Merhaba ilginiz için teşekkür ederim ama dediğiniz gibi olsa Aynı sıkıntıyı 24 saat yaşarım.

    O zaman neden beni TTNET aradı ve kabalık port kullanıyorsunuz hızınız bu yüzden düşüyor dedi.



    Bir de son aldığım hız değerlerinde sabahları sıkıntı olmaması akşamları sıkıntı yaşamış olmam dediğinize çelişiyor.

    Buyrun hız istatistikleri



    TurkNetDestek 27 dk. önce

    Bu sorun bağlı olduğunuz portu kullanan tüm kullanıcılar için geçerli. Çünkü akşam kullanımların yoğun olduğu saatlerde, altyapılar ve santral dolapları bu yoğunluğu kaldıramadığı için hızlarda düşüş görülmektedir. TurkNet olarak biz bu santral dolaplarında bant genişliği sağlamaya başladık. En kısa süre içerisinde normale dönecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    Performans problemi sadece hat değerlerine bakarak anlaşılamaz, elemanlar bunu bir türlü anlamıyor. xdsl hat değerlerinize bakıp "sorun yok" diyerek kayıtlarınızı kapatıyor. snr ve ulaşılabilir hız değerlerinizde oynama yoksa port sorunu olacağını da zannetmiyorum, dslam sonrasındaki omurgada kapasite yetersizliği var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 30 Ekim 2017; 14:13:31 >
  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aslında size yanlış bir bilgi paylaşmadım. Destek kayıtlarınızı teknik destek ekibim incelemişler ve teknik olarak bir sorunla karşılaşmadıkları için bu şekilde kaydı kapatmışlar. Bu kayıtların detayını sizde görebilirsiniz. Biliyorsunuz teknik tarafa bir müdahale edemiyorum ve kapatılan kayıtların içerisindeki bilgiler dahilinde sizinle iletişime geçiyorum. Ancak sizin yaşadığınız hız sorunları muhtemelen akşam saatlerindeki yoğunluk nedeniyle. Bunun için bant genişliği için çalışmalarımızı sürdürüryoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Konuşma şu şekildedir.

    esozbir 19 sa. önce

    https://mobile.donanimh...tten-sogudum--129584903

    Linkindeki konuyu inceleyip bana 05******* nolu hattan ulaşır misiniz?



    Forumda sizin yardımcı olabileceğiniz söyleniyor.

    diye size mesaj atmıştım.
    Forumdaki paylaşımlarımda aldığım hızların listesi dahil her türlü sıkıntı yazıyordu.
    Kaldı ki sorunumu gayet açık ve sade dille kızmadan kırmadan öfkelenmeden dile getirdiğime inanıyorum. Yaptığım yorumlarda hukuki hakkınız saklıdır.

    Bu kadar veriye rağmen ilk anda topu yine bana atıp daha sonra bu konudaki verileri size tekrar sunduğumda,
    Bana TT'dan gelen aramayı teyit ettiniz. Kaldı ki kişisel bilgilerimi koruyamamak da sizin şirketinizin sorumluluğunda. Sizden hariç alınıyorsa ve bu şantaj aracı olarak kullanılıyorsa, Rekabet kurumuna itiraz etmeniz de sizin sorumluluğunuzda.

    En başından beridir Müşteri temsilcileriniz bana sadece 40-50 ve 100 Mbit hız tanımlayabiliriz"i defalarca iddia etmelerine rağmen burada 75 Mbit kullananların olması, Hat ile ilgili yaptığım anlaşma 100 Mbite kadar olmasına rağmen AKK kalktığında 50 Mbite kadar tarifeye düşürmeniz de ayrı bir suç unsuru.
    Bunlar için BTK BİMER ve ulaştırma denizcilik ve haberleşme bakanlığı na basvurabilirim. Ama TurkNet kullanmamamin sebebi olan Tekelcilige karşı düşünce yapım nedeniyle yapmayı düşünmüyorum.
    Ama siz de lütfen kendinize çeki düzen verin. İş yogunlugum nedeniyle gerekçeli hat iptali dilekçesi maalesef yarına kaldı.

    Şimdi yukarıda tarafıma yapılanlar en kibar tabirle ve TDK'nın tanımına göre Şark kurnazlığına girmez mi?



    Bakmaya üşenenler için
    Şark kurnazlığı
    a. Doğu dünyasının anlayış, görgü ve davranış gibi özellikleri çerçevesinde zamana yayma, boşvermişlik, neme lazımcılık içeren uzun vadeli planlar yaparak bir işte karşı taraftan istediğini elde etme işi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esozbir -- 30 Ekim 2017; 17:36:40 >




  • İptal dilekçesini yolladım. Bakalım ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün TurkNet destek beni Twitter'da takip etmiş DM attım. Ya bunlar bir şeyden anlamiyor ya da dalga geçiyorlar



    Cevap olarak

    **** Bey, yaşadığınız sorun ile ilgili arıza kaydınızın incelenmesi sonucunda internet erişiminizde teknik bir sorun bulunmamıştır. Bilgisayar ve modem bağlantılarınızı kontrol ettirmenizi rica ederiz



    Diye cevap geldi. Güler misin ağlar mısın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi teknik personel at gözlüğüyle olaya bakıyor. xdsl değerleriniz güzel diye kapatıyor.
  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kızgınlığınızı anlayabiliyoruz. Yoğun çabamıza rağmen sorununuz çözülmediği için bıkmış olabilirsiniz.. Hizmetimiz bu sebeple taahhütsüz. Artık TurkNet’li olmak istemiyorsanız hizmetin iptali ile ilgili bilgi aktarabiliriz.
    Biz her zaman sizlere en iyi hizmeti sunmak için çalışmaya devam edeceğiz. Size tekrar hizmet vermek isteriz.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.