Şimdi Ara

Turknet Fiber hız düşüklüğü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 8 ya da 10 gün oldu Turknet geçiş yapalı. Fiber 100 mbit kullanıyorum güya ama akşamları özellikle 18 ve 22 arası sürekli bir hız problemi yaşıyorum. Türk Telekom iken 50mbit kullanıp hiç bir zaman bunu yaşamadım. Güya Fiber kullanıyoruz.

    Turknet Fiber hız düşüklüğü
    Turknet Fiber hız düşüklüğü
    Turknet Fiber hız düşüklüğü







  • Sevgili Turknet ne yapmamız lazım. Destek kaydı olusturdum ancak Telekom ekiplerine iletildi diye dönüş yapıldı. Ekip gelecek yarın bakacak. Hız normal diyecek gidecek.

    Ancak sorun akşam saatlerinde olan sorun. Bu Telekomun değil sizin sorununuz. Telekomda iken böyle sorunlar yoktu.

    50528200 destek kodu.

    Akşam yaşanan hız problemine şirket olarak çözüm bulmanız lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2D4E48676 -- 13 Şubat 2022; 22:22:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • testi önce kablolu yapmanız lazım.

  • PowerPC kullanıcısına yanıt

    Merak etmeyin onu da yaptık zaten. Sıkıntı gündüz 90 100 çıkan sonuç akşam neden 3 çıkıyorkl kablosuz ile. Bu Turknet in sorunu. Modemden yapılan kablolu kablosuz bağlantı sorunu değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, destek kaydınızı kontrol ettiğimde saha ekiplerine iş emriniz gönderilmiş. Net uzmanımızda arka planda takibini sağlıyor. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Benim de TT 2 yıllık taahütüm bitiyor 2 ay kaldı. Binada FTTB Telekom mevcut. Telekomun fiyatları kazık diye Turknete taşımayı düşünüyorum ama fiberde bile böyle sorun olursa boşuna taşıma işlemiyle falan uğraşırım.

  • gokbiloz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, herhangi bir sorun olması durumunda net uzmanlarımız hızlı bir şekilde müdahale ediyorlar. Taahhütsüz olarak hizmet veriyoruz. İstediğiniz zaman hizmetimizi deneyimleyebilirsiniz.
  • gokbiloz kullanıcısına yanıt

    Evet sıkıntı var ama ilgililer. Sabahtan beri 2 3 defa aradılar. Akşam yine sıkıntı olursa farklı bir çözüm yolu deneyeceğiz dediler. Bakalım artık.

  • Demişsin ki; akşam kablouz ile 3 çıkıyor.




    Bu dediğinden anlaşılan; modemin kablosuz kanalı auto ise, modemin belli aralıklarla kanal değiştiriyor ve tam o sıkıntılı saatlerde yoğun bir kanala denk geliyor olabilir, modem arayüzüne girip, wifi kanalını auto dan manuel e alıp, kanalları tek tek deneyip boş bir kanal bulup, autodan çıkardığın ve bulduğun/ayarladığın o temiz kanalı kaydedip (haliyle sabit kanal olrk seçmiş olup) öyle bir denersin. 


    Not: Bunu dediğimi, akşam düşüş yaşadığın sırada yaparsın ki, temiz kanal tespitin doğru olsun.

  • Aynı altyapıda ben de bu sorunu yaşıyordum gerçekten fiber altyapıda bunu nasıl beceriyorlar anlamıyorum, telekom’a geçtim rahatladım günün her saati en az 94mbps 🤌🤌 ayrıca kablolu diye ağlayan turknet’e sesleniyorum, 5ghz ile yapılan testin çok bir farkı yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu testi kablo takılı bir bilgisayarda yap bence. Önce internet sorunlu mu diye anlamak lazım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.