TurkNet fiberde aylardır çözülmeyen PING sorunum çözüldü
Binamda FTTB Türk Telekom fiber altyapılı bir internet mevcut ve yaklaşık 2 yıldır TurkNet abonesiydim. Bağlantımda herhangi bir hız sorunu olmamasına rağmen ping sorunum vardı. Bu sorun hem speedtest sonuçlarında görünüyordu hem de oynadığım oyunlarda zaten belliydi. TurkNet de sağ olsun bir çözüm sunamadı, açtığım destek kayıtlarında hız testlerini yaparken saçma sapan isteklerde bulundular. Bu isteklere göre de birçok hız testi yaptım ama ping sorunum çözülmedi, ekip bile yollamadılar hatta bence Türk Telekom'a bu şikayeti iletmediler bile. Bunun üstüne TurkNet'in yaptığı son zam nedeniyle Türk Telekom'um "Fiberin Gücünde Yıldızlı Günler 100 Mbps" paketine geçmeye karar verdim. Bu kampanyada 100 mbps internet ayda 139₺ + 15₺ modem kira bedeli ile 24 ay boyunca ayda toplam 154₺'ye gelmekte. TurkNet'in Haziran 2023'te yapacağı zammı göz önünde bulundurursak aradaki 15₺ fark seneye kâr bile ettirir duruma gelecek diye düşündüm. Arıza olunca ilgilenmeyen TurkNet müşteri hizmetlerinin de aboneliği sonlandırırken "e seneye 140₺ yerine 145₺ olursa siz yine zarar edeceksiniz" demesi de ayrı bir gülünç durum, bu sene %40 zam yapan seneye kaç yapar kim bilir? Ayrıca hadi bende fiber altyapı var, 16mbps ADSL kullanan kullanıcılar neden sizi kullansın?
Aşağıya 2 tane test sonucu koyuyorum. TurkNet'ten önce ve sonra. Bu testler aynı adreste, aynı fiber modemde, FTTB Türk Telekom fiber altyapısıyla sağlanan internet ile yapıldı; göreceğiniz üzere TurkNet'te yıllardır çözülmeyen ping sorunum, Türk Telekom'a geçişim ile düzelmiş durumda. Umarım herkes bu zamma da gereken tepkiyi gösterir. Fiber altyapıda ping sorunu yaşayan arkadaşlar varsa da güzel bir kampanya bulup Telekom'a geçmelerini tavsiye ederim. Benim faydalandığım kampanya 10 Mart'ta bitti diye biliyorum ama belki bazı bayiler hala satıyordur sormak lazım
Sorun Çözmeye karşı bir şirket Millenicom
Şubat 2020'den beri Türk Telekom (FTTH) fiber üzerinden millenicom abonesiyim. Ondan önce de netspeed kullanıyordum. 2 internet de aşağı yukarı aynı. Millenicom ile ilgili ilerde alacaklara tavsiyem, karşınızda kimsenin olmayacağını ve en basit bir şikayetinizin bile çözülmemesi için çaba harcadıklarını göreceksiniz.
Benim son yaşadığım sorun, faturayı ödemiş olmama rağmen, banka otomatik ödemeden tekrar ödemiş. Normalde olması gereken millenicom yani satıcı bunu sistemde görür ve yeni faturadan sizin şikayet etmenize gerek kalmadan düşer.
Ancak millenicom'un bana cevabı: bankanızla görüşün
Dünyanın her yerinde, bir ödemenin iptali için satıcının iptal vermesi gerekir ki alınan ödeme miktarı ödeme yapan bankaya geri yollansın. Bu kadar basit bir sorunu bile çözmeme gayreti içinde olmaları gerçekten hayret verici. Daha önce de modem değişikliği için talepte bulunmuştum. (Telekom'un sağladığı fiber modem) Onu zaten takmadılar. Ancak basit bir talebi bile karşılamamaları iyice sinirlerimi bozdu. Her ay zamanında faturasını ödeyen bir müşteri olarak (türkiyede zor bulunur) böyle bir muamele görüyorsam, kim bilir başkalarına neler yaparlar.
Bugüne kadar kullandığım internet hizmetini türk telekom sağlamıştır. Millenicom'un ise aracı olarak hiçbir faydası olmamıştır.
Adamlara yeni müşteri getirmek için aradığımda bile neden aradınız ki der gibi, isteksiz isteksiz konuşan bir müşteri hizmetleri var.
Birkaç güne de aboneliğimi taşıyorum. Millenicom'a getirdiğim herkesi de davet edip götürüyorum.
|
Millenicom mahcup etti
|
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 67
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 74
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.772 (Bu ay: 18)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 23 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar