Şubat 2020'den beri Türk Telekom (FTTH) fiber üzerinden millenicom abonesiyim. Ondan önce de netspeed kullanıyordum. 2 internet de aşağı yukarı aynı. Millenicom ile ilgili ilerde alacaklara tavsiyem, karşınızda kimsenin olmayacağını ve en basit bir şikayetinizin bile çözülmemesi için çaba harcadıklarını göreceksiniz. Benim son yaşadığım sorun, faturayı ödemiş olmama rağmen, banka otomatik ödemeden tekrar ödemiş. Normalde olması gereken millenicom yani satıcı bunu sistemde görür ve yeni faturadan sizin şikayet etmenize gerek kalmadan düşer. Ancak millenicom'un bana cevabı: bankanızla görüşün Dünyanın her yerinde, bir ödemenin iptali için satıcının iptal vermesi gerekir ki alınan ödeme miktarı ödeme yapan bankaya geri yollansın. Bu kadar basit bir sorunu bile çözmeme gayreti içinde olmaları gerçekten hayret verici. Daha önce de modem değişikliği için talepte bulunmuştum. (Telekom'un sağladığı fiber modem) Onu zaten takmadılar. Ancak basit bir talebi bile karşılamamaları iyice sinirlerimi bozdu. Her ay zamanında faturasını ödeyen bir müşteri olarak (türkiyede zor bulunur) böyle bir muamele görüyorsam, kim bilir başkalarına neler yaparlar. Bugüne kadar kullandığım internet hizmetini türk telekom sağlamıştır. Millenicom'un ise aracı olarak hiçbir faydası olmamıştır. Adamlara yeni müşteri getirmek için aradığımda bile neden aradınız ki der gibi, isteksiz isteksiz konuşan bir müşteri hizmetleri var. Birkaç güne de aboneliğimi taşıyorum. Millenicom'a getirdiğim herkesi de davet edip götürüyorum. |
Bildirim