Şimdi Ara

TurkNet geçişleri neden yavaş?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1896293 aboneliğime ait, 38010261 numaralı destek kaydı için aciliyet bildirdim. Öncelik verildi dendi. Yarın yasal günün son günü. Bu nasıl öncelik anlamadım. İnternet yok evde. Kaç tane internet geçişi gördüm hepsinde istinasız durum aynı. Netspeed, Telekom, Millenicom, Süperonline ise hiç bu şekilde değil. Hatta netspeed 1-2 gün içerisinde herşeyini hazır edip internetini aktif ediyor. Herkes Türktelekom alt yapısı kullanıyor sonuçta. TürkNet yasal sürecin devam ettiğine dair otomatik mesajda atıyor. Yasal süreç nedir? Altı üstü internet. Çağlayan adliyesinden onay mı alınıyor? Yasal iş günün yarın son günü. Eğer yarında bu internet gelmezse vaad edilen süre geçtiği için asıl YASAL olarak benim iptal etme hakkım var mıdır?




  • Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol ettiğimde internet başvurunuz yapılmış olup yerleşik operatör tarafından onaylanması beklenmektedir. Arkadaşlarım bir an önce onaylanması için yerleşik operatör ile iletişime geçmiştir. Ben de önceliğini arkadaşlarıma ayrıca ilettim.
  • peki 2 ila 6 iş günü arasında demiştiniz. Bugün 6.iş gününün son günü. Yarın bu belirtilen tarihin dışına çıkacaktır. Bu durumda nasıl bir uygulama olacak ve ne kadar daha bir süre beklemem gerekecek? Yerleşik operatör bu yasal sürece neden uymuyor bir yaptırım uygulanabilir mi?

  • haandsomee kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım sürecin uzaması üzerine öncelik işlemlerine yazışma başlatarak geçmiştir. İşlemleriniz son aşamadadır. Kısa süre içerisinde aktif edilecektir.
  • anlaşıldı. son güne kadar son gün dahil hiçbirşey yapılmadı. hep geçiştirildim tıpkı daha öne 3 farklı hattın geçiş işlemindeki gibi. Yasal süreç geçti. Turknet bunu adet haline getirdi. Forumda onlarca yüzlerce şikayet başlığı mevcut. 11 Kasımdan beri bekliyoruz. Umarım diğer başlıklardaki gibi 75 gün 30 gün beklemeyiz. Internet YOK çünkü. Ayrıca son sorumun yanıtını alamadım. Yasal süreç geçti. Bunun bana faydası nedir? Bu süreç geçtiğinde nasıl bir yaptırım hakkım doğuyor? Bu yasal süreç sizinle telekom arasında mı ? eğer öyleyse telekoma bi yaptırımınız yokmu?

  • haandsomee kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu an yerleşik operatörden onay bekliyoruz. Onay verildikten sonra arkadaşlarım size hizmetin aktif olduğunu bildirecektir.
  • Merhaba, bugün de gelinmezse araya hafta sonu girecek iş iyice arap saçına döndü varmı bir gelişme ?

  • haandsomee kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde başvurunun onaylanması bekleniyor. Ben işlemlerinizin önceliği için ilgili birimimize bilgi verdim.
  • Lanet ettim. Hakkaten lanet ettim. Süreç bir daha başa dönmüş. 2 ila 6 iş günü arasında beklemem gerektiğini ilettiler. Telekom yok başvuruyu onaylamamış yok sürec biz kaynaklı değilmiş. Lanet ettim ya. Size çok müşteri kaybı sağlayacağım. Buna canı gönülden inanın. Geçişini sağladığım tavsiye ettiğim 10 kişininde farklı internet firmalarına geçişi için elimden gelenin fazlasını yapacağım. Durumu anlattık. Aciliyeti belirttik böyle lakayit böyle dandik böyle işini ciddiye almayan firma görmedim. Sırf ucuzsunuz diye tercih ediliyorsunuz.

  • haandsomee kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatöre sürecin hızlandırılması için bildirimde bulunduk ama yasal süreç içinde başvurunun devam ettiğini iletti. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • 2-6 iş günü bekledim hatta 9 iş günü bekledim. Neden bir daha başa döndük 2-6 iş günü? O süreç kaç kere 6 kere bekleyeceğim.? Telekom kaynaklı diyip duruyorsunuz. Beni ilgilendirmez bu durum. Telekom onaylamamış telekom yanıt vermemiş 9 gün bekledim diyorsunuzki bi daha 6 gün bekleyin.

  • haandsomee kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinin uzaması üzerine önceliğini ilgili birimimize ileterek bilgi talep ettim. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.
  • Merhaba, öncelik verilmiyor. Eğer bu hafta bağlanmazsa haftaya Türktelekomdan fiber hizmeti alacağım.

  • Telekom geldi kurulum yaptı fakat internete çıkamıyoruz. Kayıt açıyoruz dönen yok. Telefon hatlarınız otomatik kapanıyor. Twitterdan yazıyoruz arkadaşlar ilgilenecek diyor.1896293 abone numaralı 38713277 destek numaralı kaydımı çözebilir misiniz? Internet kesintisi için çözüm 48 saat olmamalı. Zaten 11 kasımdan beri internet bağlantısını sağlayamadınız. Modem kuruldu faydası yok. Ne kadar daha bekleyeceğim?

  • hocam merhaba. ben de sizinle aynı durumdayım. ve ben de geçiş için başvurduğum güne lanet ediyorum.



    telekomdan geldiler, modemi kurdular, tüm ışıklar yeşil yanıyor ama hiçbir sayfayı açamıyoruz. 10 gündür saçma sapan şeylerle uğraştık. hatta, tesisatta ya da başka bir şeyde herhangi bir sorun görülmüyor.

    turk.net'den ise maalesef hiçbir şey yapmıyorlar. uzaktan eğitime başlayamadığımız için kurumla papaz olduk, savunma istediler. turk.net herhangi bir bilgi vermiyor. cep telefonu verin, arıza kaydı girin şöyle yapın böyle yapın.


    bugün kapatma talebinde bulunup yeniden turk telekom'a yeni abonelik yapayım diye uğraştım boş port yok. lanet olsun 3 ay bekleyeceğiz sanırım.

  • Hocam çok geçmiş olsun. Benim Fiber olduğu için port sorunu yaşarmıyım bilmiyorum. Konu telekoma iletildi bugün. 36 saatte onu beklicez. Bakalım gelişmeleri paylaşıcam ama ümitli değilim. Tahminimce bu hafta çözülmezse haftaya turknet ile bağlantımı kalıcı bir şekilde bitiricem

  • haandsomee kullanıcısına yanıt

    size de çok geçmiş olsun. umarım en kısa sürede kurtulursunuz...



    dalga geçer gibi 25/11/2020 tarihi saat 15.35 civarında yine yazdıklarımız dikkate alınmadan Türk Telekom'a arıza tespiti yönlendirmesi yapmışlar. Onlar da gece 23.45 civarında "Muayenede iyi bulundu. TT/müşteri kaynaklı herhangi bir arıza yok" diye sistem mesajı göndermişler.


    Ben sabahı zor edip 26/11/2020 tarihi 08.35 civarında artık ne olacaksa olsun diyerek e-devlet üzerinden e-imzalı olarak iptal başvurusunda bulundum. Portumu kaybetsem de umarım en kısa sürede turk.net belasından kurtulurum.

  • Hocam sizede çok geçmiş olsun. Keşke onun yerine telekoma geçiş başvuru yapsaydınız. Kendi işleri olduğu için anında çat diye 1 günde hem problemi çözerler hem hattı verirlerdi

  • quote:

    Orijinalden alıntı: haandsomee

    Hocam sizede çok geçmiş olsun. Keşke onun yerine telekoma geçiş başvuru yapsaydınız. Kendi işleri olduğu için anında çat diye 1 günde hem problemi çözerler hem hattı verirlerdi

    Valla gözümü kararttım adımı attım, bunlarla uğraşacak değilim her an. Başka bir başlıkta bir kullanıcı arkadaş da belirtmiş Türk Telekom'a başka iss'den geçiş olmuyormuş. Ayrıca yakın tarihte bir geçiş yaptığım için en az 90 gün beklemem gerekirmiş.

  • @TurkNetDestek Konuyla ilgili Cem bey ve Mehmet beyle beraber kimin mail adresini bulduysam şikayet maili attım. İlgili abone numaramdaki sorunu çözermisiniz artık?

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.