|
TürkNet GigaFiber Kurulum Süreci ve Deneyim (11. sayfa)
-
-
Konuyu okuyan arkadaşları yanıltmamak adına belirtmek isterim, pmde yazdığınız gibi bahsettiğiniz saat bilgisi olmayan kayıtlar yazılı kayıtlardır. Sözlü görüşme kayıtlarında hepsi mevcuttur; sözlü görüşme kayıtlarını dinleme yetkisi olan bir supervisor, dediklerimi doğrulayacaktır. Teşekkür ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loremipsum -- 2 Ocak 2023; 14:51:8 > -
Şikayetinizi ve talebinizi ekiplerimiz ile paylaşacağım. -
Ekipler geldi kutuda sinyal yokmuş! Sinyal vermediğiniz kutuya başvuru alarak hem benim 1 günümü hem de ekiplerin 1 saatini aldınız. Müşteriyi yanıltarak abonelik sözleşmesi imzalattınız, TurkNet'e güvenim kalmadı. Kalan arkadaşlara başarılar, teşekkür ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loremipsum -- 2 Ocak 2023; 17:33:56 > -
Benzer sorunu ben de yaşadım. Sorgulamada "çok şanslısınız, binanizda var, vb"
Emin olmak için, müşteri hizmetlerini arayip teyit aldım.
Başvuruyu yaptım.
Gelen ekip, bırak binayı sokakta bile olmadığını söyledi.
Tekrar aradım müşteri hizmetlerini, cevap aynı. Hata olmuş, planlamamizi paylaşamıyoruz vb.
Sonuç, ses seda yok. Bilgi yok, çalışma yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
Bizim sokagi da gectik mahallede bir tane bile dagitici kutu yokmus bugun ogrendim. TurkNet hala yalan soyleyerek 7 is gunune altyapi tamam vs diyor. Ben basvurumu iptal ettim. Boyle insanlari kandirmaya calisan firmalarin yaptiklarinin yazilmasi gerektigini dusundugum icin uzun uzun yazdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loremipsum -- 27 Ocak 2023; 13:33:27 > -
59244455
Buyrun..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yaşanan sorunun çözümü için arka planda çalışmalar devam ediyor. Altyapı ekibiyle iletişim halindeyiz. İlgili birimimiz gelişmeleri sizinle paylaşacak. Sorun çözüldükten sonra kurulum için iletişime geçilecektir. -
Hocam walla inancımızı yitirdik biz.
Sana sözüm yok, sen de işini yapıyorsun ama bu copy paste cevaplarla ilerlemeniz hoş değil.
ilgililere iletin lütfen, web sitenizdeki altyapı sorgulama ekrani doğru bilgi vermeyerek insanları mağdur olmasına sebep oluyor. Ben bu bilgiye güvenerek hareket ettim.
Ayrıca, tüm iletişim kanallarinizda cevaplar aynı. Daha doğrusu cevap yok.
Planlama yapıyorsanız en azından kurulum için bi zaman dilimi belirtilmesi gerekir. 1 ay sonra mı, 3 ay sonra mı, 6 ay sonra mi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, sürecinizin önceliği için aktivasyon ekibimize bilgi verdim. Dönüş yaptıklarında gelişmeleri sizinle paylaşacağım. -
Merhaba,
Bugün ekipler randevu alarak tekrar geldiler.
Ancak kutu olmadığı için herhangi bir işlem yapmadan döndüler.
Öncelikle kutunun monte edilmesi gerekiyormuş. Bunun için de farklı bir ekip gelmesi gerekiyormuş.
Son durum böyle, ilgilenebilirseniz sevinirim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, kutunun takılması için fiber altyapı ekibimize bilgi verdik. Onlar işlem sağlayacaklar. -
Merhaba,
Ne yazık ki süreç en başa döndü. Binada kutu olmadığından Türknet ekibinin en başından bilgisi olsaydı süreç bu kadar uzamazdı diye düşünüyorum. Çünkü 2 defa farklı zamanlarda ekip yönlendirildi, kurulum işlemleri için randevu alındı ama her iki arkadaşta buraya henüz kutu takılmamış önce kutu takılması gerekiyor dedi.
Turknet Müşteri Hizmetleri ile telefonda görüştüğüm yetkili 10 gün içerisinde işlemleriniz tamamlanacak demişti. Aynı anda, Turknet uygulaması üzerinden yazılı olarak görüştüğüm müşteri temsilcisi şu an bilgi veremiyoruz diyor.
Yardımcı olmanızı, en azından net bir bilgi paylaşmanızı tekrar rica ediyorum.
Teşekkürler,
-
Merhaba, mahalle genelinde altyapı çalışması tamamlandıktan sonra her bina için kutu takılır ve aktivasyon verilir. Binanıza kutu takılması için ilgili ekiplere yönlendirme yapıldı. Kutu takıldıktan sonra aktivasyon verilerek kurulumunuz yapılacaktır. -
Son durumu paylaşayım, benzer durumları yaşayan arkadaşların mağdur olmamasına adına;
Yaklaşık 1,5 ay kadar önce, Turknetin web sitesinde gigafiber sorgulaması yaparak binamda fiber olduğunu öğrendim ve bu doğrultuda başvurumu yaptım.
Süreç boyunca 2 defa kurulum için randevu talep edildi ve teknik ekipteki arkadaşlar bu tarihlerde adresime gelerek bağlantı kutusunun olmadığını ve bu yüzden kurulum yapılamayacağını ilettiler.
Süreç boyunca Müşteri Hizmetleri ile birçok defa konuştum ve kurulumun yapılamayacağına dair olumsuz anlamda hiçbir bilgi verilmedi. Hatta yetkililerden biri 10 gün içerisinde kurulumunuz tamamlanacak dedi.
Sonuç olarak bugün Türknet'ten arandım ve bulunduğum yerin öbek bölgesi olduğu ve kurulumun yapılamayacağını belirtti. Başvurunuzu iptal edin diye de öneride bulunuldu. (İptal etmememe rağmen sistemden kendileri iptal işlemini başlattı)
Sonuç olarak böyle, 1.5 aylık umut, hüsranla sonuçlandı.
-
Merhaba, süreçte yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Sorun giderildiğinde ilerleyen zamanlarda sizi tekrar aramızda görmek isteriz. -
Merhaba, şu an turknet sorgusunda binamda gigafiber gözüküyor fakat bina içine koyulmuş bir kutu yok henüz. Başvuru yaparsam süreç nasıl ilerliyor, mevcutta türk telekom vdsl müşterisiyim şnternetsiz kalıcağım bir süreç olur mu?
-
Merhaba, konu linki ile tam adresinizi PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek bilgi vereceğim. -
Merhabalar
GigaFiber kutusu takıldı. Randevu için 13 gün önce aradılar yarım saate geliyoruz dediler ama o günden beri ne gelen var nede arayan habersiz bir şekilde bekliyorum..
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X