|
TürkNet GigaFiber Kurulum Süreci ve Deneyim (10. sayfa)
-
-
Hocam bölge neresi özel değilse esenler tarafında kullanıcılarda böyle bir durum vardı uplink cihazlardan kaynaklıydı düzeltilmişti mesela, yoğun saatler dışında ne durumda hızınız ?
-
Sizi anlıyorum ve yaşadığınız sorun için üzgünüm. Takibini yapıyorum, gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağım. -
Hocam bölgem gaziosmanpaşa 1 aydır bu problemi türknete anlatma çabası içerisindeyim. En sonunda sorunun kendilerinden olduğunu kabul ettiler ve aşağıdaki cevabı gönderdiler.
Merhaba, bağlı olduğunuz bölgede artan talepler internet trafiğinde yoğunluk yaratmıştır. Artan talebi göz önüne alarak hızla çözümler üretiyor ve altyapı çalışmalarımızı da tüm hızıyla devam ettiriyoruz. Cuma gününü Cumartesi gününe bağlayan gece 02:00 – 06:00 saatleri arasında yapılacak planlı çalışmadan dolayı hizmetiniz etkilenecektir. Gelişmeleri sizlere aktaracağız. Bizden bilgi beklemeniz, cihazlarınıza ve kablolarınıza müdahalede bulunmamanızı önemle rica ederiz. İyi günler.
-
kesinlikle uzak durulmasi gereken bir firma. yaklasik 1 ay önce gectim ama toplasan 15 gun kullanmadim. en son 2 gun once interetim gitti uzaktan yapamiyoruz sahadaki arkadaşlar gelecek dendi bunun ustune abartmiyorum 7 kere aradim iletiyoruz saha ekibine dendi yine ama ne beni arayan oldu nede sorunu cozen oldu.ayni sorunu 15 gün öncede yaşadım ve yemin ederim 1 hafta sonra çözüldü sorunum bu 1 haftada en az 15 kez görüştüm harvadigim mesai yasadigim stres cabasi. evden çalışmak için bu hafta izin almıştım ama lanet turknet yuzunden mecburi izin kullanmak zorunda kaldım yemin ederim nerden bulastim bu lanet firmaya. bu kadar siteme bukadar telefona maile rağmen bir Allah'ın kulu arayip bilgi vermedi vallahi merdiven alti bir firma kadar müşteri memnuniyeti yok uzak durun kesinlikle yanasmayin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Konunun linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz? -
Bende gop'dayım. Benim mahallemde sorun oluşmadı. Verilen bilgiden anlaşıldığı kadarıyla kapasite artırımına gidilecek sanırım belirli bir süre bu sorunun devam etmesi normal hatların kapasitesi, pik time hareketleri, ileriye dönük kapasite planlaması, kullanılacak ekipmanın temin edilip aktif olarak devreye alınması vb. durumlar nedeniyle biraz zaman alabilir. Nihayetinde sorun mutlaka çözümlenir.
Sonuçta yatırım yapılmış aktif yüzlerce abonesi var. Mağdur bırakılmaz.
-
Benim bağlantım yapıldığından beri bu problem var. Devamlı olarak saha ekibi gönderdiler gelen ekipte durumun farkında ellerinden bişi gelmiyor 2 kere modem ve gpon değiştirdiler sonuç değişmeyeceğini bile bile adamları da uğraştırdılar. 1000mbit internet almayı beklemiyorum ama 2 mbitte verme bari kaç gündür uğraşıyorum. İllaki düzelir ama insanı yoruyorlar.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı benimle paylaşabilir misiniz? -
Merhaba, destek numaram : 57796141
-
Merhaba, bölgenizde yaşanan sorun ile ilgili cumayı cumartesiye bağlayan gece saat 02:00 - 06:00 saatleri arasında yapılacak planlı çalışma sonrasında sorunun çözümleneceği bilgisi verilmiştir. Sorunun yarın devam etmesi durumunda bana bilgi verebilir misiniz? -
-
Merhaba, sizi de aramızda görmek isteriz. üzerinden formu doldurmanız durumunda ilgili birimimiz taahhütünüzün bitmesine yakın size arama sağlayacaktır.
-
Az önce eimza ile ben de basvurdum gigafibere. 5 dakika içinde tüm işlemler bitti ve şu an "Bağlantı Yapıldı Saha Ekibi Kurulum Yapacak" kısmında aranmayı bekliyorum. Bakalım kaç günde kurulum yapılacak. Buraya gelişmeleri yazarım.
Edit 1: Başvurudan 1 saat sonra aradılar. Pazartesi öğleden önce kurulum için randevu verdiler. Bu kadar hızlı olacağını beklemiyordum.
Edit 2: Erken tepki vermişim. TurkNet sinyal vermediği kutuya abonelik sözleşmesi imzalatmış. Ekipler sinyal yok diye geri döndü. Kurulum olmadı. Ne zaman sinyal olacağı da belirsiz. (02 Ocak)
Edit 3: Mahallede bir tane bile dagitici kutu yokmus. Basvurumu iptal ettim. (3 Ocak)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loremipsum -- 27 Ocak 2023; 13:32:40 > -
Şimdiden keyifli kullanımlar dilerim -
Pek keyifle baslamadık. Cumartesi arayan arkadas ozellikle sabah mı öğlen mi kurulum randevusu istiyorsunuz dedi ben de sabahı seçtim. 09-12 arasında gelip kurulum olacak denildi. Arayan soran olmadı bu saate kadar ve işimi ayarlayıp ona göre adreste bekledim. Şimdi aradığımda böyle bir söylenmemiştir diyerek beni yalancı yaptılar. Ses kaydı orada duruyor açın dinleyin dedim, müşteri temsilci hala öyle bir şey olmaz diyor. Bu yapılan hoş olmadı, insanların zamanı bu kadar değersiz değil.
-
PM üzerinden müşteri numaranızı paylaşır mısınız? -
Pm üzerinden verdiğiniz cevap aynı ölçüde saçma: "Bugün için ekiplerimiz randevu tarihi iletmiştir." Ben zaten bunu biliyorum ve ilettim size, bana saat ve öğleden önce diye aralık belirtildi ben de buna güvenerek işimi gücümü ona göre ayarladım evde hazır asker arkadasların gelmesini bekledim diyorum. Sizin cevabınız yardımcı oluyormuş gibi davranmaktan öte değil. Ufak bir özür dileyip kapanacak konuyu, insanı salak yerine koyarak bu şekilde uzatıyorsunuz. Hiç hoş değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loremipsum -- 2 Ocak 2023; 13:41:33 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X