Şimdi Ara

Türknet Hız Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler herkese türknetten 35 mbps internet hizmeti alıyorum ama nedense daha hiç 35 mbps yi göremedim hızım 26622 kbps de sabitlenmiş sanırsam modemin arayüzünden ne zaman baksam aynı değerleri görüyorum.Konuyla alaklı türknete yazılı arıza kaydı oluşturdum ve arıza kaydınız giderildi diye geriye mesaj atmışlar fakat bi değişme olmadı.Bu arada evimin santrale olan uzaklığı 200 m falan.Bi de aklıma takılan diğer bi konu ise modemden ne zaman max. hıza baksam 78 79 mbps civarlarında görüyorum acaba sıkıntı bende mi yoksa türknette mi Türknet Hız ProblemiTürknet Hız Problemi
    bu resimler birer hafta arayla modemden alınmış veriler.







  • Sıkıntı Türknet'de. Dediğiniz gibi garip bir şekilde 26 ya sabitlenmiş. Online işemlere girip tekrar destek kaydı oluşturun. Hat değerlerini ss alıp ekleyin destek kaydına. Max veri oranının 35'e çıkartılmasını istiyorum deyin. 1 güne çözülür.

    İlk destek kaydı açtığınız zaman çözmeleri lazımdı ama neden çözmemişler anlamadım.
  • 3 defa arıza kaydı oluşturdum ve hepsinde de ekteki cevabı aldım.Türknet Hız Problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbil -- 4 Aralık 2017; 19:8:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbil

    3 defa arıza kaydı oluşturdum ve hepsinde de ekteki cevabı aldım.Türknet Hız Problemi

    Bende 24 den 35'e yükseltilmesini istediğimde 1 günde çözmüşlerdi sorunu. Hangi akla hizmet size bunu yapıyorlar vallahi inanılmaz. Yine destek kaydı açıp beklemekten başka yapacağınız bir şey yok. Twitter destek hesabına da yazın durumu:https://twitter.com/TurkNetDestek

    Bu arada hat değerlerinizde bir şey dikkatimi çekti. Hatalar(pkts) yüksek. Bu da veri iletiminde hatalar oluyor demek. Bundan kaynaklı mı yükseltmiyorlar acaba bilemedim. Umarım çözerler sorununuzu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 4 Aralık 2017; 19:25:53 >




  • Umarım düzeltirler yeniden yazacağım bakalım sonuç ne çıkacak. Bu arada Hatalar(pkts) değerleri tam olarak ne oluyor ve bunu düzeltmek için ne yapmam gerekiyor.Eğer Türk telekomdan kaynaklıysa sorun bi telekom müdürlüğüne gidip arkadaşlarla konuşayım.Bina iç hattını CAT6 kablosu kullanarak kendim yeni çektim iç hatta bir problem olduğunu düşünmüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbil -- 4 Aralık 2017; 20:52:25 >
  • Hat değerlerini resim olarak at destek ekibine ve snr değeri ile 26 mbps olan bölümü işaretle.Yoksa karmaşık olduğundan anlamamış olabilirler.İstersen iptal restini de sürebilirsin blöf olarak.Hat değerlerin iyi yoksa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abrooke139 -- 4 Aralık 2017; 21:13:51 >
  • abrooke139 kullanıcısına yanıt
    Yeniden destek kaydı oluşturdum bakalım düzeltecekler mi.Hat değerlerini ekte gönderdim.
  • Destek kaydından sonra yine aynı cevabı aldım.Hala düzeltmediler.Twitterdan yazdım yeniden destek kaydı oluşturdular bakalım ne diyecekler.
  • sbil S kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Forum üzerindeki @TurkNetDestek isimli kullanıcıya bir yazmayı deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevoLand -- 5 Aralık 2017; 15:54:12 >
  • RevoLand R kullanıcısına yanıt
    Onu konuda etiketledim ama bi dönüşü olmadı.
  • An itibariyle 6 defa destek kaydı oluşturuldu ilk 5 destek kaydı hiç bir şey yapılmadan kapatıldı.6. destek kaydı hala devam ediyor.Altyapım desteklediği ve 35 Mbps lik pakette bulunduğum halde neden hızım 26 Mbps ye limitlenmiş hala anlamış değilim.Twitter ekibinden de ses seda yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.