Şimdi Ara

Türknet HİZMET numaramı vermiyor ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
0
Favori
3.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    TT ye gidip numarayı TT ye taşıyabilirsiniz. Superonline nasıl numara taşımak için sanırım yine önce TT ye uğraması lazım.



    Yasal boşluk gereği sanırım sabit hatlarda numara taşıma yapar iken numara ana numara sahibi şirkete uğramak zorunda sanırım. Sizin için en rahatı şu



    1) Türknet i adam etmek için uğraşmak



    2) Türknet i KAPATMADAN TT ye numara taşıması yapıp türknet i sonra kapatacaksınız (turkneti kapatınca numara havuz a düşme olayı var havuza düşer ise sıkıntı büyük o yüzden açık iken taşıma yapılacak)



    3) daha sonra duruma göre internet bağlantısı yaparsınız



    Türknet Destek ile iletişim halinde olun derim kendisi MH den daha etkilidir işler biraz vakit alıyor ama çözülür inşallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kütahyalı_ramazan -- 7 Mart 2018; 22:27:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün iss leri tek tek arayın boş port var mı diye sorun d smat vodafone v.s
    D smart 0850 266 0 266
    Vodafone net 0850 542 0 542



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-72BF5FF36 -- 7 Mart 2018; 23:2:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    TT ye gidip numarayı TT ye taşıyabilirsiniz. Superonline nasıl numara taşımak için sanırım yine önce TT ye uğraması lazım.



    Yasal boşluk gereği sanırım sabit hatlarda numara taşıma yapar iken numara ana numara sahibi şirkete uğramak zorunda sanırım. Sizin için en rahatı şu



    1) Türknet i adam etmek için uğraşmak



    2) Türknet i KAPATMADAN TT ye numara taşıması yapıp türknet i sonra kapatacaksınız (turkneti kapatınca numara havuz a düşme olayı var havuza düşer ise sıkıntı büyük o yüzden açık iken taşıma yapılacak)



    3) daha sonra duruma göre internet bağlantısı yaparsınız



    Türknet Destek ile iletişim halinde olun derim kendisi MH den daha etkilidir işler biraz vakit alıyor ama çözülür inşallah



    Öncelikle yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkür ederim.

    1. şık bana gelmez çünkü aylardır böyle ve en az 50+ arıza şikayet kaydı açtım, düzelen birşey olmadı.

    Yarın ilk iş türk telekom bayiine gidip numara taşıma işini konuşacağım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qAddAr -- 8 Mart 2018; 1:16:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Niye numara taşıma için uğraşıyorsun, direkt kapattır turknet aboneliğini, sonra telekoma falan başvur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    ttnet sıfır hat verirde benim derdim ev telefonum, 2004 den beri kullandığım ve kaybetmek istemediğim için sıkıntım büyük...

    önceki sayfaya böyle bir cevap verdi bana

    direk kapattırır ise numara türknet te havuza düşer (superonline da öyle türknet için de aynıdır) sonra tt ye iade eder ve tekrar alınması için bir süre geçmesi gerekiyor 15 gün 1 ay civarında en az numara tt ye iade edildikten sonra

    ama hat açık canlı iken işlem daha kolay ve bu tür havuz a düşme falan olmuyor, ya işlem askıda kalıyor ya da bir yerden red gelebiliyor ama bir iki başvuru sonrasında numaranın operatörü değişiyor en kötü şartlarda ve en azından numaranın sende kaldığına eminsin

    havuza düşer ise numara da özel ve güzelse tt satabilir de (seri ev telefonu numaram var benim kendimin satarlar yani ve alınır da) 1 yıl korunuyor falan muhabbeti var ama emin değilim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Yardımcı olmaya çalıştım hatalı oldum neyse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plusnettr

    Yardımcı olmaya çalıştım hatalı oldum neyse.



    Dostum hata ne senin nede benim, hata türknet gibi büyük işlerin altından kalkamayan önce müşteri hizmetlerini kapatan sonra da artık destek kayıtlarına KAYITSIZ kalan KARAKTERSİZ türknetin..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Telefonla arayıp iptal başvurusu yap. Sonra sana geri dönüş yapacaklar. Seni aradıklarında "Ben x firmasına hattımı taşıyacağım. Kaç gündür sizinle uğraşıyorum ve hiçbir şekilde yardım etmiyorsunuz. En kısa zamanda ıslak imza ile taşıma başvurusu için x firmasına gideceğim. " diyeceksin. Bunları sert bir dille söyle. Muhtemelen geri vites yapacaklar. İndirim teklif ederlerse kabul etme. "Sorunumu çözün kardeşim ne indirimi? " diyerek tersle. Son olarak da "Ben ıslak imza ile taşıma başvurusu yapana kadar bu sorunu düzelttiniz düzelttiniz. Nasıl duzelteceginiz size kalmış. Yoksa tekrar sizi aramayacagim. Taşıma işlemlerini en kısa sürede başlatıyorum. " diyerek konuyu eve teknik ekip göndermeye getir bi şekilde. Eğer gönderilerse sorunun çözülüyor. Sorunun 2-3 gün içinde çözülmezse de taşıma başvurusunu yaptı gitsin. Hizmet numaranı vermiyorlarsa da her yere sikayet et. Müşteri hizmetlerine hizmet numaranı vermemeleri halinde yasal yollara başvuracağını söyle. Maalesef insan gibi iletişime geçmek Türknet'te işe yaramıyor. Anladıkları dilden konuşmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BTK'ya şikayet aç. Şu anda vodafone kullanıyorum ve değiştirmeyi düşünüyorum. 2 sene kadar önce hız sorunum olmuştu, telefondaki çalışanın dalgınlığına geldi sanırım, bir tanesi direk söyledi numarayı. Yazdım bir köşeye duruyor öyle. Yoksa hiçbiri söylemek istemiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0E2A3DE6D -- 10 Mart 2018; 12:34:41 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 6 ay boyunca telefon numaramı alamadım bu rezil firmadan! İptal edip kurtuldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qAddAr

    Son umudum türkcell kaldı, ısrarla hizmet numaranı öğren seni taşıyacağım dedi..

    Dostum turknet online işlemlerden belge görüntüleme ve yüklemeden Churn Evrağını indir orda aradığın 18 ile başlayan numara yazıyor xDSL hizmet numarası diye önceki TTNet hizmet numaran aynı zamanda o numara.



    Aynı sorunu bende yaşıyorum sistem yapaya geçtiğinden beri 2,5 Mbps hız alıyorum. Bana döndükleri cevap bu oldu artık.



    Merhaba, YAPA geçişinden sonra hız sorunu yaşamışsınız , devre Outdoor SD’den çalıştığı için şuanda mesafe yüksek YAPA’da kaldığınız sürece daha yüksek hız alamayacaksınız. VAE’den yeni bir numara tahsis ederek yüksek hızda çalıştırabiliriz.Kabul etmez iseniz aboneliğinizi ücretsiz olarak iptal edebiliriz. İyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qazrfv


    quote:

    Orijinalden alıntı: qAddAr

    Son umudum türkcell kaldı, ısrarla hizmet numaranı öğren seni taşıyacağım dedi..

    Dostum turknet online işlemlerden belge görüntüleme ve yüklemeden Churn Evrağını indir orda aradığın 18 ile başlayan numara yazıyor xDSL hizmet numarası diye önceki TTNet hizmet numaran aynı zamanda o numara.



    Aynı sorunu bende yaşıyorum sistem yapaya geçtiğinden beri 2,5 Mbps hız alıyorum. Bana döndükleri cevap bu oldu artık.



    Merhaba, YAPA geçişinden sonra hız sorunu yaşamışsınız , devre Outdoor SD’den çalıştığı için şuanda mesafe yüksek YAPA’da kaldığınız sürece daha yüksek hız alamayacaksınız. VAE’den yeni bir numara tahsis ederek yüksek hızda çalıştırabiliriz.Kabul etmez iseniz aboneliğinizi ücretsiz olarak iptal edebiliriz. İyi günler.

    dostum bahsetmiş olduğun olayı bu işlemi yapmadan önce bizzat türk telekomu arayarak test ettim...

    Evet xDSL numaram 880 le başlıyor ve türk telekom bana bunu verdi fakat bunlar bizleri yapaya aldıkları için 10 haneli 880 'le başlayan numaralarımızı 9 haneli farklı bir numaraya çevirmişler ve bu yüzden taşıma olmuyor...

    Ayrıca dediğini de yaptım az önce, türk telekomun bana verdiği numaranın aynısı fakat işe yaramıyor maalesef...




  • Yaklaşık 7-8 senedir Türknet müşterisiyiz. Sunulan hizmette bu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamamıştık ancak son bir aylık süreçte anladığım kadarıyla biz de YAPA altyapısına alındık. Geçişten hemen sonra hızımız da 2Mb seviyesine düştü ve bunu Türknet müşteri hizmetleri de onayladı. Yeni sabit hat konusunda bir geri dönüş aldınız mı acaba ? Yakın bir zamanda ben de başvuru yapmayı düşünüyorum yeni bir hat için ancak sabit telefon ve İnternet hizmetlerini iki farklı firmadan almak istiyorum.

    Aynı dertten muzdaribiz umarım çok başımızı ağrıtmaz bu süreç.. @qAddAr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bumi -- 18 Mart 2018; 0:18:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bumi

    Yaklaşık 7-8 senedir Türknet müşterisiyiz. Sunulan hizmette bu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamamıştık ancak son bir aylık süreçte anladığım kadarıyla biz de YAPA altyapısına alındık. Geçişten hemen sonra hızımız da 2Mb seviyesine düştü ve bunu Türknet müşteri hizmetleri de onayladı. Yeni sabit hat konusunda bir geri dönüş aldınız mı acaba ? Yakın bir zamanda ben de başvuru yapmayı düşünüyorum yeni bir hat için ancak sabit telefon ve İnternet hizmetlerini iki farklı firmadan almak istiyorum.

    Aynı dertten muzdaribiz umarım çok başımızı ağrıtmaz bu süreç.. @qAddAr

    Maalesef geri dönüş alamadım artı başka ISS'yede taşımama kesinlikle izin vermiyorlar..


    Tek çıkar yol olarak hizmetinizi churn (iptal) edelim diyorlar, ev telefonumda 14 yıllık olduğu için gönlüm el vermiyor....

    Ev telefonumu türk telekoma taşıyıp sonra interneti iptal etmek son çare gibi gözüküyor...




  • Son durum nedir hocam numaranızı Türk Telekoma geçirdiniz mi? Nasıl bir süreç izlememiz gerekiyor aynı dertten muzdaribiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hizmet numaranız, Türknet OİM.de teknik bilgiler kısmında en üst satırda yazılı olan numaradır orada devre numarası diye geçer.

    Türknet HİZMET numaramı vermiyor !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 6 Nisan 2018; 18:58:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qazrfv

    Son durum nedir hocam numaranızı Türk Telekoma geçirdiniz mi? Nasıl bir süreç izlememiz gerekiyor aynı dertten muzdaribiz.
    son durum hala türknetteyim hocam, bağlı bulunduğumuz türk telekom müdürlüğüne gidip önce ve telefonunu taşımamız lazım.

    Sonrasında türkneti iptal etmeden taşınan ev telefonu üzerinden yeni internet aboneliği açtırıp, ondan sonra türkneti komple iptal ettirmemiz lazım.

    Anlayacağın meşakkatli bir yol :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    hizmet numaranız, Türknet OİM.de teknik bilgiler kısmında en üst satırda yazılı olan numaradır orada devre numarası diye geçer.

    Konudaki tüm yorumları okusaydınız bu abesle iştigal mesajınızı yazmazdınız..Yapa alt yapısında olduğumuz için hiç bir ISS'ye geçmemize izin vermiyorlar !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qAddAr -- 6 Nisan 2018; 19:26:29 >




  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    abesle iştigal senin yaptığındır, bizde bir şeyler biliyoruz ki en başta soru soran kişiye cevaben yazılmış mesajdır.

    ben daha yeni transfer yaptırdım dün 15 dakikalık kesintiden sonra Türk Net den Türk Telekoma transfer edildim.

    bende de telefon ve internet vardı, 4440375 aradım transfer istedim evrak ve modemi gönderdiler gelen kuryeye evrkları imzalayıp iade ettim. evraklar ellerine ulaştı fakat ilk görüştüğüm MH: yalın internet diye yazmış ve benden sesli, onay alarak telfonunda taşınması onayını aldılar sonra günde 2 bazen 3 kez arayıp her aşamada bilgi verdiler. dün internetim açıldı ve yarında telefonum açılacak. bugün açılacaktı evde olmadığım için yarına ertelettim.

    siz şimdi diyorsunuz ki abesle iştigal hiçte öyle değil işte yol yordam bilmezseniz esas siz abesle iştigal etmiş olursunuz.

    eğer yardımcı olmaya çalışmak abesle iştigal ise evet doğru sizin gibilere yardımcı olmak doğru değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 6 Nisan 2018; 20:16:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qAddAr

    quote:

    Orijinalden alıntı: bumi

    Yaklaşık 7-8 senedir Türknet müşterisiyiz. Sunulan hizmette bu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamamıştık ancak son bir aylık süreçte anladığım kadarıyla biz de YAPA altyapısına alındık. Geçişten hemen sonra hızımız da 2Mb seviyesine düştü ve bunu Türknet müşteri hizmetleri de onayladı. Yeni sabit hat konusunda bir geri dönüş aldınız mı acaba ? Yakın bir zamanda ben de başvuru yapmayı düşünüyorum yeni bir hat için ancak sabit telefon ve İnternet hizmetlerini iki farklı firmadan almak istiyorum.

    Aynı dertten muzdaribiz umarım çok başımızı ağrıtmaz bu süreç.. @qAddAr

    Maalesef geri dönüş alamadım artı başka ISS'yede taşımama kesinlikle izin vermiyorlar..


    Tek çıkar yol olarak hizmetinizi churn (iptal) edelim diyorlar, ev telefonumda 14 yıllık olduğu için gönlüm el vermiyor....

    Ev telefonumu türk telekoma taşıyıp sonra interneti iptal etmek son çare gibi gözüküyor...

    Alıntıları Göster
    3 ay süre ile sizin numaranızı bir başkasına veremezler. isterseniz telefon için bu numarayı 4448786 ara sor.
    internet için ise 4440375 aramalısın




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.