Merhabalar öncelikle. Türknet üyelik sürecinde karşılaştığım enterasan durumdan bahsetmek istiyorum, benzer durumla karşılaşan/yaşayan arkadaşlarla da istişare edebilmek adına faydalı olabileceğini düşündüm. Geçen hafta yeni başvuru için yaptığımız görüşme esnasında port durumunun uygunluğunu iki defa teyit ettirmiştim, üyeliğin hemen başlatılırsa hiçbir sorun olmayacağı da tarafıma belirtilmişti. Bundan 3 gün sonra yani dün, Türknet aktif hale geldi. Yaptığım hız testlerinde 14mgbit (altyapı80+) ve modem arayüzünde de adsl bağlantının aktif olduğu gördük (when vdsl?). Bunun üzerine müşteri hizmetleriyle konuşup destek talebi oluşturduk. Bu sabah gelen telefon ise güldürdü açıkcası. Destek başvurum saha ekiplerine iletilmiş, 3 ile 5 iş günü arasında kontrol yapılıp boş port olursa geçişim sağlanacakmış, bu port işi biraz ''nasip kısmet şans'' işiymiş. Eğer uygun olmazsa 15 gün sonra tekrar destek başvurusu yapmam gerekiyormuş. Peki, ilk telefon görüşmemde bana neden port garantisi veriliyor da sonrasında nasipli ve şanslı olmam gerektiği söyleniyor ? Teknik ekipleri beklediğimiz bu 3-5 gün içerisinde portlarda yaşanabilecek doluluk da bizim şanssızlığımızdan ötürü mü olacak ? Bunun karşılaşılan rutin bir durum olup olmadığını merak ediyorum açıkcası. Edit : Bağlantımız bugün itibariyle sağlandı. İlginiz için teşekkür ederim @TurkNet Destek < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mlhmndz -- 16 Ocak 2023; 16:17:30 > |
Türknet ''iki çay söylersin, nasipse içersin'' politikası ? (Çözüldü)
-
-
1 haftadır bağlantısı kesik bir internetim var. Tek söyleyeceğim şu TT alt yapısından bağlantı verecekse Türknetten uzak dur. Çünkü TT Türkneti sallamıyor. Türknetinde bu durum hiç şeyinde değil.
-
Merhaba, port müsaitliği anlık değişiklik göstermektedir. Başvuru sırasında ekiplerimiz adresinizde uygun port olup olmadığını görüntülemektedir ancak başvuruyu yaptıktan sonra geçen aktivasyon süreci içinde uygun port üzerinden işlemler devam etmektedir. Yaşadığınız sorun için açılan destek kaydının aktif kalmasını rica ederiz, her gün düzenli olarak ekiplerimiz kayıtları kontrol etmektedir. Talebinizi uygun port olduğu anda gerçekleştireceğiz. -
Merhaba, destek kayıt numaranızı paylaşır mısınız? -
60203373
-
Ekiplerimiz kaydınızı işleme alarak VDSL hizmet için süreci başlatmıştır. Gelişme oldukça sizinle paylaşacağız. -
İlginiz için teşekkür ediyorum.
-
Ben teşekkür ederim, sağlıklı günler dilerim. -
Verme destek numarası dostum hiç bir işe yaramıyor. Buradaki arkadaşın bizden daha fazla yetkisi olduğunu düşünmüyorum ona da kızamıyorum ama yapabildiği maksimum giriş yaptığı panelde bilgileri bize okuyor.
Sadece nokta koyuyorum artık içini siz doldurabilirsiniz.
-
Merhaba, biz teknik olarak bir işlem yapamıyoruz ancak şikayet ve taleplerinizi her zaman uzman ekiplerimizle öncelikli olarak paylaşarak takibini sağlıyoruz. Sizlere yardımcı olmak için buradayız. -
Sizden kimse gerekli alet edevatı alıp işe koyulmanızı beklemiyor. Sadece yaptırım gücünüz inanılmaz zayıf. Kablo hasarı var deniyor. Bu kadar büyük hasar oluştuğuna göre Putin bizim alt yapıya gözünü dikti ama sadece benim kablomu hedef almış sanırım. Aynı binada 2 ayrı kişinin interneti mevcut bunlar TT nin kendisinden alıyor interneti. 1 haftadır mobil internet kullanıyoruz yetmiyor tekrar paket alıyoruz. Ya bürokrasiniz çok kötü yada bilginiz. Size iyi çalışmalar
-
Turknet'in tamamen DSL hizmetinden çıkması lazım.
Sanki deli gibi millet port talep ediyor, açıyor kapatıyor da o gün olan port ertesi gün yok. Leş gibi bir TT anlaşmaları var, ağır aksak işleyen bir saha destek operasyonu ve Türknet bundan kar elde etmeye çalışıyor.
Tamamen israf.
-
Aynı şeyi düşünüyorum. Saçma sapan bir döngüde marka adını zedeliyor. Belki de bunu telafi edecek büyük paralar kazanıyorladır bilemiyorum koskoca firma nede olsa (!)
-
Türk net pişmanlık cidden. Zamanında beni az uğraştırmadı. Bunların saha personeli bile yok. Sizin isteklerinizi türk Telekom a bildirip onların yapmasını bekliyorlar. Benim zamanımda canlı müşteri hizmetleri olmadığı gibi üstüne belirtilen hızın yarısını bile vermediler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Uzman personelimiz dediğiniz tt nin kendi personeli kanımca.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hala her yerde deli gibi türknet önerenler var bu sorunları bilmiyorlar mı acaba?
-
Merhaba, bir sorununuz olduğu zaman net uzmanlarımıza öncelikli olarak bilgilendirme yapıyorum. Eğer bir arıza varsa ve sistemden müdahale ile çözülebilecek bir sorun değilse yerleşik operatör ya da anlaşmalı olduğumuz saha ekiplerine uzmanlarımız yönlendirme yapıyor. -
Eğer ki bağlanmazsa Vdsl2 olarak telekom taahhütsüz hipernet bağlat sonra türknet veya diğer iss’lere taşıma yap yoksa çok yıllar beklersin.Bizim ilçede bir mahalle var adamlara gına geldi kaç kişi boş port olsa da internet kullanabilsem diye bakıyor tt halen o bölgeye yatırım yapmadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıl olmuş 2023 hala port sorunları ile uğraşıyoruz buzamanda vdsl yerine fiber yatırım yapmalı tt
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Telekomun taahhütsüz hiperneti var mı sitelerine baktığımda göremedim, benzer bir port problemi içerisindeyim ben de. VDSL bağlantıyı hiç bir İSS veremiyor ama telekom kendilerinin verebildiğini söylüyor. Taahhütsüz paketleri varsa bağlatıp sonrasında başka bir İSS geçmek istiyorum.
Benzer içerikler
- modemden cızırtı gelmesi
- turknet statik ip
- vae fiber modem
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- internet ışığı yanıp sönüyor
- gigafiber nedir
- turkcell abone sayısı
- internetim çok yavaş
- zyxel modem kurulumu
- statik ip
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X