Şimdi Ara

TürkNet İlk Ay Tecrübeler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
2
Favori
4.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar Arkadaşlar, Sizlere TÜRKNET'te ilk ay deneyimlerimi anlatacağım.Önce 13 yıl boyunca enayi gibi Türk telekom tarafından kullanıldığımı fark etmem bu firmayla olduğundan bahsetmeliyim. Çünkü; 75 megabit hız alabilecekken bana 20 megabit hızın sadece 10 megabitini kullandıran Türk telekoma kinim asla bitmeyecek. Daha önce yanlış kampanyalar satarak beni mağdur etmişliği de vardır ama hepsinin cezasını ödediler eksik olmasınlar. Türknetin kampanyasını görüp 10 dakika içerisinde karar verip aboneliği başlattım evrakları gönderdim ve işlemleri yaptırdım.250 TL cezayı göze aldım. Aktivasyonu yaptık. 16/04'de açılış yapıldı ve bingo Hız ölçümü yaptığımda 16 megabit verildiğini gördüm ve hemen kayıt açtım. hız 75 megabite sabitlendi. 150 gb akk ve 75 megabit hemde 60 lira çıldırmamak elde değil. 90 lira ödüyordum türk telekoma tam soygun. yaşadığımız sorunlara geleceğim;
    1- İlk 3 günde TWİTTER VE GOOGLE'a ulaşamadım sebebi onlardan kaynaklı.Kayıt oluşturdum. arayıp özür dilediler işlemleri gerçekleştirdiler.
    2- 05/05 tarihinden beri https://forum.donanimhaber.com/dns-sorunu-hk--126171972 bu problemi yaşıyorum.DÜN İTİBARİ İLE TÜRKNET SORUNU ÇÖZMÜŞTÜR. Teşekkürler TürkNet ! Bunlar haricinde wifi den 55 megabit kablodan 73 megabitten aşağısını görmedim. Kopma düşme vs yaşamadım.Maşallah.

    Firmanın eksikliklerine gelince:
    - Çağrı merkezi elemanları gerçekten çok vasıfsız, bilgisiz ve yardımcı olmuyorlar. Ellerinde ki metinleri ezberden okuyorlar. İşlerini severek yapmadıkları her hallerinnden belli. Bazı MT'ler çok lakayıt ve sevimsiz konuşma tarzları var. Arkada çalışanların seslerini dahi duyabiliyorsunuz, ekipmanlar kötü merdiven altı bir çağrı merkezi diye düşünüyorum.Kurumsallık sıfır.Özellikle elemanların "tabii yapın, gönderin, hallederiz, bakarız gibi saçma sapan konuşmaları var.
    - İlk ödediğiniz faturayı ikinci kez ödeyebilirsiniz. ekstreyi kontrol edin. Site üzerinden otomatik ödeme talimatı verme zorunluluğu var zaten.İki faturayı aynı anda çekiyor çünkü faturalar aynı tarihte çıkıyor.Ayrıca son ödeme tarihinde değil fatura çıktıktan 3 gün sonra çekiyor ve diyorlar ki banka çekiyor ondan oluyor.Öyle bir şey yok tabi Çokta önemli değil. Para iadesini istedim Bununla ilgili kayıt oluşturduk ama henüz dönüş alamadık. ( 12.05 tarihi itibariyle iadesi gerçekleşti.)
    - Attığınız Maillere Dönme nezaketinde bulunmuyorlar.Kayıt aldık, tamam ilgileniyoruz vs hiçbir şey yok.kendi kendinize debelenip durursunuz. Malum şikayet sitesinde kayıt oluşturursanız aynı metini kopyalayıp yapıştırıyorlar.
    -Sosyal medyada aktif değiller. Geçiştiriyorlar sadece.
    -İnovasyona açık değiller ve öneri, destek taleplerinize bir kere olsun teşekkür için bile dönmüyorlar.Dikkate almıyorlar.Bir sürü işlerine yarayacak mesaj göndermeme rağmen tık yok.
    -İnternet siteleri kullanışlı değil, geliştirilmesi gerek..ama ios ve android'de app'leri var.Çok güzel.
    -teknik ekipleri,mühendisleri falan çağrı merkezi temsilcilerinden oluşuyor diye düşünüyorum. Metni okuyorlar başka bir işlem yok.Çözüm odaklı olmalarını isterdim.
    -Saha ekipleri var mı yok mu bilmiyorum çünkü bilgi vermiyorlar. Ben, teknik ekibim işte benden daha mı iyi bileceksiniz diye cevaplar alıyorsunuz. (11/05 tarihi itibariyle bilgili birisi aradı.)
    -BTK'ya şikayet oluşturdum, BTK firmaya gönderdi sanırım BTK'nın ne olduğunu bilmiyorlar.Dönüş dahi yapmadılar.
    -Sanıyorum ki numaranıza "sorunlu müşteri" diye yazıyorlar ve ne kadar ararsam arayayım hatta 5 dk beklemeden bağlanamıyorum.Önceden böyle değildi.
    -Türk telekom, arıza kaydıma 2 saaatte dönerdi,teknik ekibi gerekiyorsa 1 günde yollardı.TürkNet'te maalesef 2 günden önce dönmüyorlar ve teknik ekip gelmiyor. . Servis ücretini vermeyi dahi teklif ettim. Çünkü hatlarla alakalı problemi ben bilemeyeceğim için ekip gelmesi gerekiyor.Türk telekomun ELİTT hizmeti gibi bir hizmet açılabilir.Acil aksiyonlar için.
    -Canlı Chat ekranında görüşme yaparken tartışma hararetli ise 10 saniye gecikseniz suratınıza kapatıyorlar.
    -Sizi dinleyecek bir adet sorumlu yok, istemenize rağmen bağlamıyorlar. Türk telekomda bağlatabiliyordunuz ısrarla söyleyince.


    Artı yönlerine gelecek olursak.
    + Kendi alt yapıları var ve geliştirmeye devam ediyorlar.Aynı zamanda türk telekomu da kullanıyorlar ama işlem yapma hakları var mı ? , bilmiyorum
    + 59.90TL'lik taahhutsuz kampanya tüm İSS firmalarını yerle bir edecek cinsten bir kampanyadır.Herkesin tercihi olur. Kendilerini düzelttikleri takdir de en çok kazanan firması olurlar bu kadar NET söylüyorum. Herkese öneriyorum zaten.
    + Canlı görüşme,chat özellikleri çok güzel bir uygulama. Ama nedense artık sırada bekletiyorlar önceden beklemiyorduk.
    + Alabileceğiniz en iyi hızı almanız ve akk'nin 150gb olması gayet iyi. DAha da iyi olacacağını sanıyorum.
    + Cayma bedelinizin 120 TL'sine kadarını karşılıyorlar. Ama 1 hafta oldu evrakları gönderdim , ben hala dönüş alamadım.( Yine çağrı merkezi sorunları, 12.05 itibariyle döndüler ve faturayıda göndermemi istediler oysa ilk aradığımda sadece dekont yeterli demişlerdi :) yine eksik bilgi. ) ( 24/05/2017 tarihi itibariyle mesaj geldi 6 aya bölünerek faturadan kesileceği söylenmiştir. TEŞEKKÜRLER)

    Sonuca gelecek olursak. Bir süre daha kalacağım hala böyle problemler devam ediyorsa Turkcelli deneyeceğim..Böyleden kastım ise TEKNİK EKİBİN YETERSİZLİĞİ ÇÖZÜM ODAKLI OLMAYAN ÇAĞRI MERKEZİ.Turkcell de güzel bir kampanya sunmuştu 69TL'ye geri çevirmiştim gerekirse onlara dönerim.Şu an düşünmüyorum Genel olarak memnunum.Zaten sürekli sorun yaşamıyoruz TÜRK TELEKOMDA bile neler çektik bunlar mesele değil.Eğer buralarda TürkNet'te yönetici vasfında birileri var ise umarım bu sorunları dikkate alırlar.

    Gerçekten İyi niyetli birisiyimdir ama bunu kötü yönde kullanan firmalarla çok fazla uğraştığım olmuştur.Zevk alıyorum.Şimdilik herkese kolay gelsin. Türk.Net ilk ayında küstürmedi. ara ara güncellemelere devam ederim.

    Taşeron firmayla kesinlikle çalışmamalılar..

    iyi günler.

    22.05.2017 güncellemesi
    Son düzeltmeden sonra hala Herhangi bir problem yaşamıyorum maşallah..

    24.05.2017 güncellemesi

    yine DNS hatası almaktayım yine hata TURK.NET'ten kaynaklı geçen yaşadığım sorunun aynısı HAVUZ İP problemi sıfırlanması gerekiyor. ( 25.05.2017 tarihiyle arızamız giderilmiştir. TEŞEKKÜRLER.)

    Bu arada Cem Beyi dinledim muhteşem bir röportaj olmuş kendisi bu ülkede ender bulunacak insanlardan umarım hak ettiği yeri bulur.

    02/06/2017 güncellemesi
    problem yok maşallah her şey normal. 250 GB AKN falan olacak diyolar hadi hayırlısı.

    07/06/2017 Güncelleme

    şükür sıkıntımız yok. aynen devam.

    08/06/2017
    yine havuz ipsi problemi yaşıyorum sanırım sahurda kayıt oluşturdum. 200 gb olunca akn sapıtıyor bu havuz ipsi bir şeyler oluyor. 2 aydır aynı sorun. kalıcı çözüm bulun dedikçe bulmuyorlar. ÖĞLENE ARADILAR HALLETTİK DEDİLER DÜZELDİ.

    16/06/2017
    AKN 250 GB oldu.

    17/06/2017
    durup dururken Birden PİNG 200'lere vurdu sabahta 20'lerde falandı.şuan hızım 2 megabit yerlebir durumdayız. internete giremiyoruz. Çağrı merkezinde ki hanımefendi ısrarla kendi bildiğini okuyor. SANTRAL SIFIRLANMASI GEREK. HIZIN GERİ 77 MEGABİTE ÇEKİLMESİ LAZIM.
    17/06 akşamı hızımız düzeldi. 18/06 da ping sorunu düzeldi ara ara dns hatası verdi ama problem yoktu 19/06' da ise her şey normaldi.
    Tekrar aradılar EYÜP'te çalışma yapıldığı için bir süre böyle aksaklıklar yaşandığını düzeltmelere devam edildiğini hızımda hala problem olup olmadığı soruldu problem yok.. tşk.

    TürkNet İlk Ay Tecrübeler

    10/07/2017
    Şükür ki büyük bir sıkıntı yaşamadan buralara kadar geldik bakalım bundan sonra yaşayacak mıyız? geçen aydan beri herhangi bir problem yok. maşallah.

    25/07/2017
    son 1 aydır öyle nefes kesecek kadar abartılı şeyler olmamıştı ki dün akşam 24/07/2017 itibariyle , asfalt çalışmasından kaynaklı mı bilmiyorum internet gitti. DSL ışığı ve internet komple yok birden gitti. Kayıt oluşturduk bakalım ne çıkacak.
    26/7/2017
    arıza kaydımız düzeldi diye kapatıldı lakin düzelme yok . problem hala devam ediyor. sürekli düşmeler yaşıyorum. Her ne oldu ise sıkıntı çok büyük belli ki.
    28/07/2017
    Büyük oranda problem giderilmiş olmasına rağmen ara ara kopmaların devam ediyor. modemi kapatıp açmadan hiçbir şekilde internet alamıyoruz. Benden kaynaklandığı söylense de benden kaynaklı değil çalışmalar devam ediyor umarım halledilecek.-- Edilemedi.
    31/7/2017
    Hala sonuç alamadık.Sürekli kopmalar, erişim sınırlaması, dns problemleri bitmek bilmiyor.İnternet gelse dsl gidiyor. Dsl gelse internet gidiyor.ikiside gelse erişim yok diyor. erişim gelse dns problemi veriyor.
    EN SIKINTISI İSE ip aldığım zaman yani bağlantı geldiğinde trafiğin boşaldığında ip alıyorsunuz diyip konuyu kapatıyorlar, üzücü. Bugün; ankastreye kadar gelip bakacağız dediler, Sonra aradılar; vay efendim sizden kaynaklı diye ısrar ediyorlar . "beyefendiyi zor ikna ettim onlardan kaynaklı olduğuna", ekibi tekrar yönlendirelim o zaman dedi. Yani saha ekibini geri çevirmişler şimdi bir daha gönderiyor.Böyle bir şey olabilir mi ya ? Nisandan beri sıkıntılarım var 1 haftadır kabul ettiğiniz alt yapı sorunu var ama çözüm yok. Türk telekom da yaptırım gücünüz yok ise bana söyleyin ceo'larına mail atayım taciz edeyim.. İnsanları mağdur etmenin mantığı yok. Trafiğin yoğun olduğu saatte internetimiz kesiliyor diyorum, ömer bey hayır modemden kaynaklı diyor. Göreceğiz bakalım kimden kaynaklıymış sonra özür iletilecek mi ?

    Online işlemlerde paso şikayet kayıtları kapatılıyor. Yeniden açılıyor, böyle olmaz şikayete dönmek için dönülüyor.

    Cem beye ulaşabilsekte şunları bir görse..

    01/08/2017
    itibariyle arandım alt yapıdan kaynaklı bir problem olduğu, portların değiştirildiği sorunların hallolduğu bilgisi verildi. saat : 08.12 de arandım :)) Hayır işin komik tarafı gerçekten benden kaynaklı bir problem olsa anlayamayacağım çünkü sürekli bu problemlerle karşılaşıyoruz.

    04/08/2017
    yine bir dsl ve internet kopma problemleriyle karşınızdayız. trafiğin yoğun olduğu saat ve yine büyük kopuşlardayız.. Takatim kalmadı sanıyorum firma değiştireceğim. çünkü bu sorun her hafta devam edemez, geçici çözümler bitirdi bizi.
    12/08/2017
    Hala sorunum devam ediyor. Israrla ankastreye kadar geldiklerini problemin bende olduğunu söylüyorlar. işin komik tarafı ise 2 gündür kesintisiz giriyorum sorun bende olsa 2 gündür kesintisiz giremem. Derdimi anlatamıyorum. Linkedin üzerinden CENK beye mesaj gönderdim ( CENK TOKER) kendisi dönüş sağladı eksik olmasın gerçekten okuması bile yeterliydi tebrik ederim kendisini. konunun forum linkini, müşteri ve telefon numaramı da verdim, bakalım süreç nasıl işleyecek. Düzelme olmaz ise kesinlikle değiştireceğim, tüm inancım tükenmiştir artık. Bizi turk telekoma mecbur edecekler. Yine linkedin üzerinden Cem beye de mesaj gönderdim inşallah iyi bir sonuç alabiliriz.

    Saat 15.00 civarı arandım, sanırım Cenk beyin yönlendirmesi sonucu arandım.TEŞEKKÜR EDERİM,bu kadar hızlı aksiyon aldırdığı için. Behlül bey ile görüşme sağladık. ısrarla modem kaynaklı olduğunu söyledi. Bense ısrarla onlardan kaynaklandığını benden kaynaklanmadığı konusunda ısrar ettim.Bana kesin verilerle konuştuğunu elinde ki verilerin bu yönde olduğundan bahsetti. Tek tek incelediğini kesinlikle ve kesinlikle benden kaynaklandığını söyledi. İnşallah, umarım benden kaynaklıdır, öyledir. Pazartesi modemi direk götürüp vereceğim garantiye.Hatta gideceğim kabloluları ve splitterı da değiştireceğim, forumda bir sürü aynı sorunu yaşayan arkadaş var göreceğiz bakalım modemden mi değil mi?

    18/08/2017
    Henüz modemi götürmedim ama asus müşteri hizmetleri bağlandı kontrolleri sağladı dedikleri hiçbir hata modemden kaynaklı değil ama istiyorsanız getirin bakalım dediler. Bayramdan sonra kesin götüreceğim. Neyse Ayın 4ünden beri ne düşme ne kopma hiçbir şey yaşamadım taaa ki bugüne kadar nasıl bir talihsizlik ise Türk.net'e geçtiğimden beri ben kesinlikle bilerek yapıldığına inanıyorum artık. Binaya yeni bir hat bağlamışlar komşuya daha doğrusu , benim kabloları kopartmışlar resmen kopmuş kablolar, sabah birbirine dokundurdum internet geldi böyle bir şey olamaz yani resmen dalga geçiyorlar.

    Hhahaha arıza kaydım sorun giderildi diyerek kapatıldı. Akşam eve bi geldim kablolar benim bağladığım gibi duruyor. Neyse bunada şükür net var en azından. Bir de artık aramıyorlar mesaj atıyorlar. Sıkıldılar benden.

    22.09.2017
    Geçen aydan beri problem yok şükür. AKN kalkmış çok sevindim ah bir de benim hızı düşürmeselerdi iyi olacaktı. Neyse bir süre böyle sıkıntılar yaşayabiliriz bunlarda düzelir.

    teşekkürler TÜRK.NET

    29.09.2017
    Günlerdir açılan kayıtlara " Türkiye'nin alt yapısından kaynaklı yeaaaa " diye dönen müşteri temsilcileriyle uğraştım. Adamlara AKN Kalkamadan önce 67 megabit hızımın oldugunu AKN kalktıktan sonra 1 megabite düştüğünü pingin alıp başını gittiğini bir türlü anlatamadım bunlar bu kadar İQ seviyesi ile nasıl yaşıyor bu insanlar anlamıyorum. Yine Cenk Beyi farklı bir sosyal medyadan rahatsız ettim çünkü şikayetlerime çözüm bulabilen bir vasıflı adam yok. sinirden çatlıyorum ya. BİR FİRMA Nasıl olurda hiçbir hatasını kabul etmez. Şuraya bakar mısınız? aylardır güncelliyorum hangisini kabul etmişler ? Bu kadar mükemmel bir müşteri memnuniyeti olamaz ya.


    AKN ÖNCESİ

    TürkNet İlk Ay Tecrübeler


    AKN SONRASI

    TürkNet İlk Ay Tecrübeler

    Ek'te paylaşıyorum.. Bu da mı gol değil ?

    06.10.2017
    Birkaç gün önce pcye bağlanıldı tüm kontroller her şey yapıldı ve sorunun yoğun TRAFİKTEN kaynaklandığı ortaya çıktı. Yani bölgemde hat çok yoğun kullanılıyor bundan dolayı bana hız kalmıyor. İlerleyen zamanlarda güncelleştirme işlemleri yapılabilir ama maliyetli olduğu için bekleyeceğiz sıkıntı yok . Yeri geliyor 1 megabit yeri geliyor 67 megabit çekiyoruz bunlarda geçecek.

    24.12.2017

    Allah'a şükür ki sıkıntılarımız sıfıra yaklaştı başta yöneticiler ve teknik ekibe teşekkürlerimi borç bilirim. ileride çok iyi yerlerde olacaklarından eminim.

    teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilge1DeliAdam -- 24 Aralık 2017; 12:45:5 >







  • Ben 2 ocakta geribildirim için mail atmışım, bana 3 ocakta geri dönmüşler.
    Bence sen çok yanlış bir zamana denk gelmişsin, büyük ihtimalle bu ara çok fazla yeni müşteri alıyorlar ve mevcut MH bu konuda yetersiz kalmış.

    Adamlar sizi taahhüte sokmamak ve sizin üzerinizden başkalarına komisyon verip bunu her ay 10 tl size itelememek için vodafone gibi superonline gibi hatta ttnet gibi fiziki bayilerle çalışmıyor, işini online görüyor.

    Taahhüt olmadığı için müşteri potansiyelinin ne kadar kalıcı olduğu meçhul. 24 ay taahhütlü olsa aboneleri, adamlar önünü görür ona göre MH kapasitesini büyütür filan.

    Sizin görüşleriniz biraz fazla subjektif geldi bana. Ayrıca elma ile armutu karıştırmışsınız. ttnet saha ekibi tabikide gelecek, altyapı ve bakır kablo bedavaya onlara devredildi özelleştirmeden sonra!




  • Bende bu seneki ilk deneyimlerimi yazayım bari. Köyevine internet bağlattım bende daha yeni.
    Pazartesi günü abonelik sözleşmesini çıktı alıp kargo ile Türk.net e kargoladım
    Salı günü evraklar ulaşmış, email aldım kullanıcı adı şifre geldi OIM için.
    Çarşamba sabahı yerel türktelekom görevlisi beni aradı, iyiki cep telefonunu kaydetmişim geçen sene hemen tanıdım adamı. Onaylıyorum dedi onayla dedim.
    Bugün sms geldi aktivasyon tamam diye, adsl kullanıcı adı şifresi geldi.
    Yarın köyevine gidip modem ayarlarını yapıcam o kadar.

    Bulunduğunuz yerdeki tt saha ekibi öküz değilse işiniz kolay yani anlayacağınız.
  • Haklısınız.Ben zaten türk telekom ile kıyaslamıyorum kıyaslarsam türk.net'i seçerim hız ve taahhut konusunda , fiyat konusunda.. Benim tek meselem çağrı merkezinin kalitesiz olması ve dns ile ilgili problemimi çözmemeleri. Fatura da artısı olsun mesele değil illa ki çözülür süreç uzaması sıkıcı oluyor..Onun haricinde memnunum. Ben taahhütte verebilirim yeter ki mağduriyet giderilsin. köyde yaptıgınız testleri paylaşırsanız arkadaşlar da fikir sahibi olurlar. Firma büyütülmesi ve el üstünde tutulması gerekiyor aslında bu sorunlar çözülemeyecek şeyler değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilge1DeliAdam -- 11 Mayıs 2017; 13:25:46 >
  • söylediklerinize kesinlikle katılmıyorum 8 yıl tt kullanmış birisi olarak tt deki mh türknettekilerin çeyreği bile olamaz türknet mh şimdiye kadar sorunlarımı sanki kendi sorunlarıymış gibi davranıp çözüme kavuşturdu çok kibarlar hiçte öyle semt ağzıyla konuştukarını duymadım. saha ekipleri tt nin o yüzden pek ilgilenmiyor diğer iss kullananlarla ama şikayet kaydından 1 gün sonra geldiklerini biliyorumki yeterli süre tt deykende öyle geliyorlardı.

    tek katıldığım konu mh lerindeki kişiler biraz bilgisiz ama tt la karşılaştırınca bi fark yok. bütün işi teknik ekip hallediyor ki yeterince bilgiye sahip şuana kadar herhangibir sorunumu çözümsüz bırakmadılar.

    hızımı 50 den 75 e yükseltmelerini istedim tek kelime etmeden yükselttiler tt de olsa 2 saat hikaye dinlerdik

    upload hızımın 2 den 4 e çıkarılmasını istedim ondada aynı görüşme max 30 sn sürdü ve up 4 mb şuan

    benim deneyimlerim bunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratai

    Ben 2 ocakta geribildirim için mail atmışım, bana 3 ocakta geri dönmüşler.
    Bence sen çok yanlış bir zamana denk gelmişsin, büyük ihtimalle bu ara çok fazla yeni müşteri alıyorlar ve mevcut MH bu konuda yetersiz kalmış.

    Adamlar sizi taahhüte sokmamak ve sizin üzerinizden başkalarına komisyon verip bunu her ay 10 tl size itelememek için vodafone gibi superonline gibi hatta ttnet gibi fiziki bayilerle çalışmıyor, işini online görüyor.

    Taahhüt olmadığı için müşteri potansiyelinin ne kadar kalıcı olduğu meçhul. 24 ay taahhütlü olsa aboneleri, adamlar önünü görür ona göre MH kapasitesini büyütür filan.

    Sizin görüşleriniz biraz fazla subjektif geldi bana. Ayrıca elma ile armutu karıştırmışsınız. ttnet saha ekibi tabikide gelecek, altyapı ve bakır kablo bedavaya onlara devredildi özelleştirmeden sonra!


    taahüt yok diye insanların kaçacağına şahsen ihtimal vermiyorum.
    artık insanlar kendilerini biryere bağlamak istemiyor ve bunu yapan bir iss ile çalışmak demek istediğimiz zaman çıkar gideriz anlamına gelmemeli.
    bunları bıraksak 24 ay birine bağlanacağız.
    esaret altında kalmamak için bile olsa çoğu müşteri gitmez Türknet den.




  • eren16 E kullanıcısına yanıt
    Sanırım demek istediğimi tam anlatamadım.
    Şimdi siz firmasınız ve 24 ay size köpek gibi bağlı 2 milyon müşteriniz var diyelim, önünüzü görmek ve yatırım yapmak daha kolay olmaz mı?
    Öte yandan her an hattını iptal edip kaçabilecek 3 milyon aboneniz olsun, 1 milyon fazla abone var ancak kalacaklarının garantisi yok.

    ben Banka olsam, 2 milyon taahhütlü abonesi olan firmanın kredi notu gözümde daha yüksek olur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1nteacome20

    söylediklerinize kesinlikle katılmıyorum 8 yıl tt kullanmış birisi olarak tt deki mh türknettekilerin çeyreği bile olamaz türknet mh şimdiye kadar sorunlarımı sanki kendi sorunlarıymış gibi davranıp çözüme kavuşturdu çok kibarlar hiçte öyle semt ağzıyla konuştukarını duymadım. saha ekipleri tt nin o yüzden pek ilgilenmiyor diğer iss kullananlarla ama şikayet kaydından 1 gün sonra geldiklerini biliyorumki yeterli süre tt deykende öyle geliyorlardı.

    tek katıldığım konu mh lerindeki kişiler biraz bilgisiz ama tt la karşılaştırınca bi fark yok. bütün işi teknik ekip hallediyor ki yeterince bilgiye sahip şuana kadar herhangibir sorunumu çözümsüz bırakmadılar.

    hızımı 50 den 75 e yükseltmelerini istedim tek kelime etmeden yükselttiler tt de olsa 2 saat hikaye dinlerdik

    upload hızımın 2 den 4 e çıkarılmasını istedim ondada aynı görüşme max 30 sn sürdü ve up 4 mb şuan

    benim deneyimlerim bunlar

    İşte şikayetim bundan bana teknik ekip oldugunu söyleyen kişiler müşteri hizmetleri ile aynı yöntemleri sunuyor. benmde aynı şekilde 75megabite yükseltmeleri oldu kesinlikle o konularda haklarını yiyemem. Ama bu dns olayında ve google twittera ulaşamadığım zaman MT'ler ile aynı işlemleri yaptılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratai

    Sanırım demek istediğimi tam anlatamadım.
    Şimdi siz firmasınız ve 24 ay size köpek gibi bağlı 2 milyon müşteriniz var diyelim, önünüzü görmek ve yatırım yapmak daha kolay olmaz mı?
    Öte yandan her an hattını iptal edip kaçabilecek 3 milyon aboneniz olsun, 1 milyon fazla abone var ancak kalacaklarının garantisi yok.

    ben Banka olsam, 2 milyon taahhütlü abonesi olan firmanın kredi notu gözümde daha yüksek olur.

    Bu konuda çok haklısınız.
  • Bence güzel bir konu olmuş. Deneyimi paylaşmak karar verecekler için oldukça önemli bencede.

    Teknik konularda bilgim pek olmadığı için yorum yapmam doğru olmaz. Diğer konulara değinecek olursam,

    Hallederizli bakarızlı bir konusmaların geçtiği bir ortam olmamalı. Ancak yüzlerce kişi çalışıyor bu şekilde bir ortam yaşandı ise özelden bana görüşme süresini ve zamanını atarsan hemen aksiyon alır ilgili ekip

    Ödenen faturayı 2. kez ödenmesi teknik olarak mümkün değil :) mesela ayın 16 sında abone oldu iseniz takip eden ay faturanız olusurken 16-31 tarihleri arasındaki kullanım ve önümüzdeki ayın faturası kesiliyor. Eğer oldu da ayın ortasında iptal ederseniz, kullanmadığınız günlere ait tutarlar hemen iade ediliyor. Yani kesinlikle kullanılmayan günlerin tahsilatı yapılmıyor. Ödemeler hasssas konular olduğu için orada sıfır hata var

    Sosyal medya da TurkNet aktif :( niye böyle bir izlenim oluştu.? baksana burada bile varız :)

    TurkNet inovasyon yeri. Mesela az önce bir arkadaşımız gelen maillerdeki bir hatayı tespit edip giderilmesini sağladığı için Müşteri Deneyimi ve Süreç Geliştirme Ekibiniden 1 ay bedava tanımlandı hattına :)

    Site kullanışlı değil yorumunu pazarlama görmesin çok kızarlar :)

    Umarım uzun süreler TurkNet'de kalırsın.




  • doominsert kullanıcısına yanıt
    bence siz ilçe ilçe bilgisayarcılar veya elektrikçiler ile anlaşın
    KAblo hizmeti isteyen müşteriler için iyi olur.
    Satış yine internet üzerinden olsun yani bayi girmesin araya ama teknik destek konusunda milletin canı sıkılıyor birde ilçede sizin bir elemanınız olunca taşeron firma her istediğini yapamaz diye düşünüyorum
    fiyat olarak da kablo + 30 tl hizmet ücreti kablonun metreside 75 krş olur genelde :)
    Sadece bir fikir olumsuz durumlar da olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Bence güzel bir konu olmuş. Deneyimi paylaşmak karar verecekler için oldukça önemli bencede.

    Teknik konularda bilgim pek olmadığı için yorum yapmam doğru olmaz. Diğer konulara değinecek olursam,

    Hallederizli bakarızlı bir konusmaların geçtiği bir ortam olmamalı. Ancak yüzlerce kişi çalışıyor bu şekilde bir ortam yaşandı ise özelden bana görüşme süresini ve zamanını atarsan hemen aksiyon alır ilgili ekip

    Ödenen faturayı 2. kez ödenmesi teknik olarak mümkün değil :) mesela ayın 16 sında abone oldu iseniz takip eden ay faturanız olusurken 16-31 tarihleri arasındaki kullanım ve önümüzdeki ayın faturası kesiliyor. Eğer oldu da ayın ortasında iptal ederseniz, kullanmadığınız günlere ait tutarlar hemen iade ediliyor. Yani kesinlikle kullanılmayan günlerin tahsilatı yapılmıyor. Ödemeler hasssas konular olduğu için orada sıfır hata var

    Sosyal medya da TurkNet aktif :( niye böyle bir izlenim oluştu.? baksana burada bile varız :)

    TurkNet inovasyon yeri. Mesela az önce bir arkadaşımız gelen maillerdeki bir hatayı tespit edip giderilmesini sağladığı için Müşteri Deneyimi ve Süreç Geliştirme Ekibiniden 1 ay bedava tanımlandı hattına :)

    Site kullanışlı değil yorumunu pazarlama görmesin çok kızarlar :)

    Umarım uzun süreler TurkNet'de kalırsın.


    +Valla harika teşekkür ederim anlayışınız için ve beni kırmadığınızdan dolayı.
    Teknik ekip az önce aradı santrali sıfırladığını problem kalmadığını havuz ip ile ilgili problemden oldugunu söyledi tekrar olursa aramam gerektiği konusunda sözleştik. akşam eve geçtiğimde kontrol edeceğim, Aslında sorun bu şekilde çözüldüyse daha öncede çözebilirdik ve ya çözülmediyse üstüne daha çok gidilmeli çünkü bana olan şey binlerce insana olabilir geçiştirilmemesi gerekiyor.

    +Konuşmanın ne zaman olduğunu hatırlamıyorum ama önemli olan geribildirim de kontrol edilmesi :)

    +Fatura konusunda ise. 16/04 tarihinde bağlattım 18/04de 30.45 TL ödeme yaptım. 01/05 tarihinde 2 adet fatura çıktı biri ödenmiş görünüyor diğeri ödenmemiş görünüyordu. 30.45 TL ve 59.90 TL. Sistem bunların ikisinide çekmiş. Az önce mesaj geldi iade edilmiştir diye banka sisteminde göremedim aradım böyle böyle bir problem var sanırım diye 15 gün içinde iade edilir dedi. mesela mesajda iade edilecektir diye dönmeleri daha mantıklı bir hareket olacaktı aslında.

    +sosyal medyada şöyle aktif değiller sadece müşterilerine hitap ediyorlar. Farklı bir reklam aracı olarak kullanılabilir. Ben tesadüfen görmesem hiç haberim olmayacaktı daha aktif olabilirler :)

    +İnovasyona gelince site üzerinden bir sürü öneri bildiriminde bulundum ama dönmediler farklı bir yer var ise oradan da bulunurum.

    +Pazarlama ekibine ise selamlar :))))

    +Uzun süre kalacağımı düşünüyorum. Çünkü rekabetin artması ve böyle işletmelerin gelişip istihdamı arttırmasını isterim. yeter ki çözüm odaklı olalım.




  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Sanrıım bir 6 ay önce gündem olmuştu. Ancak gerçekten büyük bir proje.

    O firmalar ile anlaşmak demek her elektirikçiyi yada bilgisayarcıyı eğitmek anlamına geliyor. TurkNet markası ile hareket ediyorsa ona göre etmeli vs. Onun için arkada büyük bir operasyon kurmak gerekiyor.

    Şuan turkTelekom'un elit hizmetini satın alma olanağı diğer ISP ler için de açılsa rekabet için daha mantıklı olur.
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    aslında komple Türkiye bazında değilde birim birim olabilir .
    Yani en çok başvuru gelen bölgelerden başlanır. Ankastreye kablo çakmak çok kolay zaten de kabloyu adamların nereye çakacağını bilmesi lazım.
    Belki online belge hazıranabilir ve buradan öğrenebilir. Eğitim online verilirse firma açasından uzun vade de çok uygun olur. (internette meslek liseleri için mebin kaynağı vardı)
    Bazı sorular online cevaplanır sonra belkide bir yetenek sınavına alınır bakalım el becerisi nasıl diye.
    Şuanda o telekomun çalışanlarıda bir şey bilmiyor adam benim kabloyu çakarken yanlış çaktı ben de aldım elinden aleti düzelttim .
    Birde kablo olarak sürekli UTP türünde 5. kategori yada 6. kategori kullanıyorlar ( cat5 cat6) bu kabloların outdoor verisiyonunu da kullanmıyorlar kablo 1 senede eskiyor ve problem oluyor.
    Outdoor 3 telli kablo kullansanız hem arıza sorunları hemde kablo maliyeti azalır diye düşünüyorum ekleyim .




  • Türknetin çağrı merkezi çok iyi hocam, kötüsüne denk gelmişsiniz :)
  • Bende ilk 15 tecrübemi yazayim. Turknete gecmeden internet sitesinden kontrol ettim altyapiyi ve 75 mb hiz cikti, mh aradim teyid ettim 75 mb alabilirsiniz dedi, tamam dedim geciyorum. Gectik 29 nisanda aktivasyon yapildi hiz testi yaptim 8 mb cikti. Hemen aradim mh ve ogrendim ki adsl ye gecis yapilmis ve altyapi en fazla 16 mb destekliyor dediler. Cildirmamak elde degil. Neymis, ben gecene kadar vdsl portu dolmus. Dort gun once vdsl portu acilmis hemen aradilar hizinizi 75 mb'e yuksletelim dediler tamam dedim. Hiz testi yaptim max 45 mb alabildim, bunada sukur dedim. Ama 4 gundur insan gibi kullanamadik interneti, gunduzleri surekli kopmalar oluyor ikidebir ariza kaydi biraktik ama cozum yok. Geceleri ise 2-3 mb'e dusuyor hiz ve sayfa dahi acilmiyor. Suan bile internet yok. Gectigim gune lanet mi etsem yoksa sukretsemmi bilemedim. Turktelekomdan da sıkıştırıyorlar bize gecin uyguna fiyata vs. Bir hafta daha beklicem eger duzelmezse gececem turktelekoma, 3 yil turktelekom kullandim ama inanin kopma vs. bukadar olmadi o 3 yil icinde. Kafam rahatti en azindan. Bakalim turknet duzelteckmi bu sorunu. Turknete gecmek isteyenler bir daha dusunsunler derim. Firma yeni yeni gelismeye basladi, altyapi ve yatirim yapiyor eyvallah ama biraz daha zamani var diye dusunuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thewhitewolf -- 11 Mayıs 2017; 18:54:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULTILIX

    aslında komple Türkiye bazında değilde birim birim olabilir .
    Yani en çok başvuru gelen bölgelerden başlanır. Ankastreye kablo çakmak çok kolay zaten de kabloyu adamların nereye çakacağını bilmesi lazım.
    Belki online belge hazıranabilir ve buradan öğrenebilir. Eğitim online verilirse firma açasından uzun vade de çok uygun olur. (internette meslek liseleri için mebin kaynağı vardı)
    Bazı sorular online cevaplanır sonra belkide bir yetenek sınavına alınır bakalım el becerisi nasıl diye.
    Şuanda o telekomun çalışanlarıda bir şey bilmiyor adam benim kabloyu çakarken yanlış çaktı ben de aldım elinden aleti düzelttim .
    Birde kablo olarak sürekli UTP türünde 5. kategori yada 6. kategori kullanıyorlar ( cat5 cat6) bu kabloların outdoor verisiyonunu da kullanmıyorlar kablo 1 senede eskiyor ve problem oluyor.
    Outdoor 3 telli kablo kullansanız hem arıza sorunları hemde kablo maliyeti azalır diye düşünüyorum ekleyim .

    Hocam kabloyu ankastrede nereye çakacağın önemli mi? Ben türknette yeni aboneyim ve adsl sinyali bekliyorum hala. Aktivasyon olalı 3-4 gün oldu. Elektrikçi getirdim ve telekomun adıma etiketledigi kabloyu ankastreye çaktı yanımda. Nereye bağlantı yaptığın önemil mi dedim yok gibi bir şeyler dedi sanki bana, ya da çok soru sorduğum için öyle demiş olabilir bilemiyorum. Ayrıca apartmana gelen hatta voltaj olmadığını da söyledi, bu yüzen adsl sinyali yokmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSert_

    Haklısınız.Ben zaten türk telekom ile kıyaslamıyorum kıyaslarsam türk.net'i seçerim hız ve taahhut konusunda , fiyat konusunda.. Benim tek meselem çağrı merkezinin kalitesiz olması ve dns ile ilgili problemimi çözmemeleri. Fatura da artısı olsun mesele değil illa ki çözülür süreç uzaması sıkıcı oluyor..Onun haricinde memnunum. Ben taahhütte verebilirim yeter ki mağduriyet giderilsin. köyde yaptıgınız testleri paylaşırsanız arkadaşlar da fikir sahibi olurlar. Firma büyütülmesi ve el üstünde tutulması gerekiyor aslında bu sorunlar çözülemeyecek şeyler değil.

    yazı tipini düzeltirmisiniz.okurken gözleri bozulacak forumdaşların
  • paxal kullanıcısına yanıt
    anakstrede nereye çakacağın tabi önemli :D elektrik kablosu mu bu .
    Saha görevlilerinden renkleri sorun onların söylediği çifte bağlanması lazım
  • Digerinden daha rahat okunuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.