Şimdi Ara

Turknet'in Müşteri Hizmetlerini Kapatması...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Heralde bu hayatta almış olduğum en kötü kararlardan birisi Turk.net'e geçmiş olmaktı. Hatta dahada kötüsü Türk Telekom'dan şikayet edip taahhütü bozup tekrardan Turk.net'le yaşamış olduğum sorunlardan dolayı Turk Telekom'a geçmem kadar saçma birşey gerçekleştirmedim.

    Gelelim sorunlara.

    1.gün aboneliğim başlatıldı saat 17.30 ve verdikleri modem ve kullanıcı adı çalışmıyor (Haydaaaa) Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım aradım aradım aradım aradım ve aradım artık kafayı yiyeceğim. Müşteri hizmetlerine ulaşamıyorsun, müşteri hizmetlerini daha iyi hizmet vermek adına süslü laflarla kapatmışlar. Aman Allah'ım bir delirdim bir çıldırdım. Kaldım mı internetsiz dımdızlak... Olmayan internetimle adamlar diyor ki internetten online hizmetlere gir ve destek bildirimi bırak. Yahu internetim yok ki size nasıl ulaşayım. Hemen komşudan aldım wifi ile girdim destek talebi oluşturdum ve beklemeye başladım.

    2.gün halen bir firmanın nasıl müşteri hizmetlerinin olmadığının aklım ve tüm beyin hücrelerim almazken adamlardan halen bir geri dönüş olmadığını bilmek beni dahada çıldırttı. Ve Türk telekom'a geri dönmek için başvurdum.

    3.gün Turk.net gözümden tamamen düştü bu firmaya ait ne inancım kaldı ne başka birşey. Adamlar 3.gün yine dönmediler.

    4.gün adamlar bana sonunda döndü bende eğer sorunu çözerlerse Türk Telekom'a geçmem diye seviniyordum ki verdikleri yine kullanıcı adı ve modem bir işe yaramadı bir destek talebi daha oluşturdum ki heralde 3-5 güne döneceklerdi.

    5.gün ben artık Türk Telekom'a resmen geçiş sağlamıştım ve hayatımın hatasını 4-5 gün ile çektim zaten ve Turk.net'ede dilekçe gönderdim. Bu arada Turk.net iptal olmadan aynı hata geri dönemiyorsunuz evinize başka bir aile bireyi ile tekrardan hat çektirebiliyorsunuz.

    6.gün Turk.net beni aradı. Ben heralde müşteri hizmetleri aradı sandım ama arayan iptal dilekçesini alan Turk.net yetkilisi Pınar isimli bir bayan tabiki isim fakedir büyük ihtimal. Neyse bu bayan her hatanın çözülebileceğini, hatasız hiçbirşeyin olmadığını belirtiyor aklı sıra beni Turk'nete geri döndürmeye çalışıyor bana tekrardan modem ve kullanıcı adı bilgilerini göndereceğini söylüyordu. Bende yahu sabahtan beri Türk Telekom'a geri döndüğümü söylememe karşın kadın halen modem ve kullanıcı bilgilerini deneyin diyordu. En sonunda bunu anladığında telefonu iyi günler teşekkürler diyip telefonu kapattı.


    Sinir katsayımı arttıracak extra bonus: 1.gün müşteri hizmetlerine kendi abonelik numaramdan bağlanamadığım için eşimin telefonundan denedim ve karşıma çıkan kişiye sorunu anlattığımda kendilerinin çözemeyeceğini beni birime aktaracaklarını söyledi bende müşteri hizmtlerinin olmadığını bant yayını çıktığını söyleyince XXX Bey sesimi alabiliyor musunuz Xxx bey sesimi alabiliyor musunuz diyip ayak çekerek beni bant yayınına yönlendirdi zaten ilk günden sinir katsayım 2 iken 10 oldu.


    Kesinlikle müşteri hizmetleri olmayan daha internetine bile bağlanamadığım bu firmayı kimseye önermiyorum kimsenin başınada böyle saçma şeylerin gelmesini istemem. Halen aradan 7 gün geçti benim sinir katsayım üst seviyelerde.







  • Sesimi alabiliyor musunuz olayını ben de yaşadım. 3, 5 defa tekrarlayarak evet duyuyorum dedim. Ama dıt dıt sesi gelip görüşme sonlandı. Yıllardır müşteri hizmetleri ile görüşürüm ilk defa böyle bir şey başıma geldi.

    İki ihtimal var.

    -Sorununuzu çözemedikleri için bu taktiğe başvuruyorlar.
    -MH Merkezinde kullanılan teçhizat veya görüşme sistemi sıkıntılı.

    Benim aklıma ilk ihtimal geliyor. Çünkü kendilerinden dolayı sonlanan görüşme sonrası hemen geri aramaları gerekiyordu. Ama hiçbir şekilde aranmadım.

    Kullanıcı yaşadığı sorunlar üzerine aboneliğini iptal etmek istediğinde hemen öncelik verip sorunu çözmeye çalışıyorlar. Kesinlikle böyle bir hizmet anlayışı olmamalı. Aynısını ben de yaşadım.

    Müşteri ilişikileri, iş yürütme mantıkları, kabiliyetleri gerçekten vasatın altında. Ayrıca internetsiz kalmak gerçekten çok kötü. Siz doğru olanı yapmışsınız. Ben şu an bir sorun çıkmaması için dua ediyorum resmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #Ramazan -- 24 Kasım 2017; 17:4:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.