Şimdi Ara

TURKNET Küçükçekmece Kulubü (213. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.346
Cevap
30
Favori
137.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 211212213214215
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zopheal kullanıcısına yanıt

    Bende sıkıntı yok.

  • achfighter kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Upload download hızları ve ping süreleri stabil mi acaba?

  • zopheal kullanıcısına yanıt

    Stabil. Ping geçen aylarda 1ms'den 3ms'ye çıktı. Öyle devam ediyor.

  • achfighter kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.

  • Merhabalar, Küçükçekmece Cumhuriyet Mahallesi yıllardır gigafiber projesi planlama bölgesinde olmasına rağmen bunca zamanda bir çivi bile çakılmadı. Mahallemiz planlamadan çıkarıldı mı acaba. Konu ile ilgili bilgi vermenizi rica ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salihyazicioglu S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, GigaFiber süreçleri gelen taleplere göre şekillenmektedir. Daha önce belli bölgeler için bir listemiz bulunuyordu ancak proje ekipleri hem gelen talepler hem de altyapı uygunluğuna göre sürece devam etmektedir. Dilerseniz PM üzerinden tam adresinizi konu linki ile paylaşın, ekiplerden adres için bilgi alabilirim.
  • 24 Ekim salı gece kesilen hattım, sabah saatleri geldi, yalnız önceleri 70-75 mbit stabil olarak alabildiğim hızım, 30 mbitlere kadar düştü, upload hızı 3-4 mbit olarak değişiyor ama oda çok düşük. Defalarca arıza kaydı ve, uygulamanızdan yazmama rağmen, telefonla geri dönüşte ve perşembe saat 15'e kadar telekom arızası var değip geçiştirdiler, ve kaydı kapadılar, perşembe bırakın saat 15'i, akşam oldu yine düzelmedi, yine kayıt açtım uygulamanızdan bu kez biri aradı güncelleme yaptım normal dedi bu durum için.

    Sonra ne oldu biliyormusunuz, internetim kesildi o gece. Ve bugün 3cü gün evimde İnternet yok, hiçbir bilgi ve geri dönüş yok arıza kaydına ve uygulamadan arıza ve şikayet kayıtlarımada cevap verilmiyor.

    Türknet'in ne kadar büyük bir firma olduğunu, müşteri memnuniyetinin size ne ifade ettiğini anlattınız bana, tebrik ederim!!!!

    Yazıklar olsun,,, ama gelgelelim faturam geldi ne hikmetse, kimse netin arızasına, netin olmamasına cevap bile vermeye tenezzül etmiyor ama 3 gündür hiç kullanamadığım İnternetin faturasını yollarken saniye kaçırmıyorsunuz..

    Destek kaydı numaralarım 68889596---68865722--68865704..

    Evet 3 adet arıza kaydı, hat kesik, internetim yok dedim ama ne hikmetse geri dönen yok..

    Birde hem peşin ödeme, hem Faturaların, mail ve mesajları hiç aksamıyor maşallah..

    @TurkNetDestek sanırım bana ne olduğunu açıklama borcunuz var..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi safak970 -- 29 Ekim 2023; 10:1:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • safak970 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Arıza kaydınızla ilgili çalışmaların önceliği için net uzmanımıza bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecekler. Arıza kaydınızla ilgili çalışmalar tamamlandığı zaman fatura için kayıt oluşturur musunuz? Kullanım yapamadığınız günler için net uzmanlarımız işlem sağlayacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hem perşembe hemde bugün Telekom yetkilileri onardık cevabı vermişler türknete,sorununuz hala devam ediyormu diye sorup, kontrol ettiğimde, dns ışığınızın yanmadığını görüyorum...netinizin olmadığını görüyorum, sorununuz hala devam ediyormu!!!! İlkokul müsameresi gibi değil mi mevzu..

    müş. temsilcisinin verdiği cevap bu, başka ne yapabilirim ki diyede kinayeli bir ekleme yapıyor.. Ben faturamı size ödüyorum, bunun tasası bende değil sizde olması gerekmiyormu. Bu karşılığı almak zorundamıyım, hem para ver, hem netin olmasın, muhatabın da kafa bulur gibi, üstünden atsın sorunu. Ne güzel dünya değil mi...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • safak970 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gün içine ekiplerimizle tekrar iletişime geçeceğim. Detaylı olarak kontrol edilmesi için ilgili birime tekrardan dönüş sağlayacağım.
  • Istasyon mahallesinde yeni yapılan Bizim Mahalle evlerinde oturuyorum, fiber kablolar bile döşenmiş ama maalesef türknet yok, başvuru yaptık arayan yok, herhangi bir planlama var mı ?

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    internetim yine kesildi.

    Harikasiniz,

    1 haftadır, önce yavaşlayan sonra kesilen, son 4 gündür komple kesik olan bağlantım, bugün 12 saatlik bir kullanımdan sonra yine kesildi.

    Bunun sebebini öğrenmek istesem, beni aydınlatma ihtimaliniz varmı, çok şey mi istemiş olurum.

    Merak etmeyin fatura bildiriminiz ve son ödeme tarihini hatırlatma maili ve smsleri sağlıklı bir süreçte devamlı geliyor.

    Kullanmadığım, işimi görmeyen, verdiğiniz

    hizmetten ne kadar memnun olabilirim... Nasıl

    bir yol izlemem gerekiyor sizce,,,, bunu haketmek için ne yaptım size..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • safak970 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 68981609 numaralı kaydınız bize ulaşmıştır ve işleme alındı. En hızlı şekilde sizinle iletişime geçeceğiz.
  • Merhabalar, İstanbul Küçükçekmece ilçesinin çoğu mahallelesinde aktif kullanım başlaldı, birkaç mahallesinde de altyapı çalışması tamamlandı aktif edilmeyi bekliyor fakat Cumhuriyet mahallesine hiç bir çalışma başlatılmadı, benim anlamadığım 3 mahalle yan yana Yenimahalle yıllardır aktif kullanıyor, Kanarya mahallesine de bir yıl önce kutular konuldu, aradaki Cumhuriyet mahallesi neden es geçildi, bu konu ile ilgili açıklama talep ettiğimde de bir açıklama yapılmıyor, devamlı olarak web sitesi üzerinden gigafiber istiyorum formunu dolduruyor hatta eşime dostuma da doldurtuyorum ama bir sonuç alamıyorum, bu duruma tepkimi göstermek amacıyla, fatura kesim tarihinden önce başka bir operatöre geçiş yapacağım hatta şimdiye kadar Türknetli yaptığım arkadaşlarımı da beraberimde taşıyacağım. Bide böyle deniyelim.

  • @ergincokluk adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:

    Merhaba


    01.08.2022 yılında gigabit fiber istiyorum kısmından başvuru yaptım. 1 yıldır ne arayan var ne soran ayrıca sokakta bir çalışmada yok. 12 dairelik binanın yarısından fazlasıda başvru yaptı ancak gelen giden veya arayan geri dönüş yapan bile olmadı. Halkalı merkez mah. Selim sk. Sokağın yarısı inönü mah. Kalan yarısıda halkalı merkez mah Bağlı olduğundan inönü mah. de kalan kısma fiber çekildi ve kullanımı acıldı. Ama halkalıda kalan kısım için bir çalışma yapılmadı. Yan binamda gigabit fiber varken 2 3 metre yanında olan benim binamda bu hizmet yok. Konu hakkında benimle irtibattaa gececek veya brnim arayabilrcrğim kimse yok mu

  • ergincokluk E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, talepler doğrudan proje ekibimize iletiliyor. İlk etapta bölgeden gelen talepler az olabilir. Ancak zamanla bölgeden gelen talepler arttıkça değerlendirme açısından olumlu olacaktır.
  • Gültepe mahallesinde bir saattir internet yok
    Destek kaydı: 70641611

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • isikayhan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınız işleme alındı ve kontrol süreci başladı. Ekiplerimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçip detaylı bilgi verecek ve sorunu çözümlemek için çalışma başlatacaktır.
  • Merhaba,

    Gültepe Mah. Sabah 07:15 gibi evden çıkarken internet vardı fakat 08:00 de yazdılar internet yok. Daha önce de bir çok kez oldu bu hadise. Sabah bu saatlerde internet gidiyor ise, bir yerlerde planlı kentsel dönüşüm sebebi ile bina yıkılıyor, cezasını evde gün boyu olmayan internet ile biz çekiyoruz.!!!


    Umarım kısa süreli basit bir arızadır ve gün boyu internetsiz bırakmazsınız insanları. Çünkü bu yıkılan binaların kimse ile alakası yokken internetsiz bırakmaya hakkınız yok bizleri.


    Defalarca yazdım, reklam yapmak yerine alt yapı yatırımı yaparak şu kabloları örümcek ağı gibi binadan binaya değil, herkes gibi sizde yer altından verin. Kimin umurunda ki.


    Destek No: 70641729


    Bu muhabbet gerçekten aşırı sıktı artık. Bir çare bulun bu duruma.


    @TurkNetDestek

  • 
Sayfa: önceki 211212213214215
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.