|
TURKNET Küçükçekmece Kulubü (212. sayfa)
-
-
İlginize tsk ederim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Anlayışınız için ben teşekkür ederim, sağlıklı günler dilerim. -
Suan hala bir dönüş olmadı ,destekte de belırttım özellikle eskıden daha hızlı dönüş olurdu sabah 10 dan beri ekıp gelecek gelen yok gelecegız musaıtmısınız diye arayanda yok suan cok tatsız bir deneyım yaşıyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, sizi anlıyorum. Ekiplerimize şikayetinizi ileteceğim. En kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz. -
Rica ediyorum ,umarım bugün çözülür tskler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ekip geldi binadaki kabloya sinyal gelmiyormuş ki sebebı ztn elli kopan kablolar dünden beri belli ama hiç gelıp kimse bakmıyor suan teshıs kondu bu kopan kablolardan dolayı sinyal gelmiyor bununla ılgılenırsenız sevınırım arıza kaydınıda bu sekılde guncelledım az önce
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, ilettiğiniz güncel bilgiler ile ekiplerimiz sürece devam etmektedir. Gelişme oldukça sizi bilgilendireceğiz. -
Az önce sorun çözüldü ,Süreçteki desteğiniz için tsk ederım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Keyifli kullanımlar dilerim -
Merhabalar, uzun süre önce binamıza 1000 mbps kutusu geldi , sorgulamada altyapının uygun olduğu da gözükmektedir. Fakat dairelere kullanım imkanı hala sunulmamıştır. Bu süreç ne zaman tamamlanacak ? Bu konuda desteklerinizi rica ederiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sorgu sayfasında 1000 mbps olarak GigaFiber bağlantısına ulaşıyorsanız başvuru yapabilirsiniz. Ekiplerimiz kurulumu gerçekleştirecektir. -
Bende türknet fiber 100 mbps üzerinden bağlı fakat diğer gerekli kurulum için destek sağlanmıyor maalesef
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, konunun linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? Kontrol ederek bilgi vereceğim. -
Merhaba sayın @TurkNetDestek yetkilisi,
Alıntı yaptığım mesaja istinaden yazıyorum.
Şuan kesik olan bir internet sıkıntısı yaşıyoruz. Destek Numarası: 67258289 budur.
1 ay önce yaşadığımız bölgedeki bina yıkımı sebebi ile koca gün internetsiz kaldık. Alıntılı mesajı okursanız bu konuyla alakalı düşüncemi belirtmiştim. Yine aynı sıkıntı olmamasını temenni ederim.
Kolay gelsin..
-
Merhaba, kontrol ettiğimde bölgenizde bulunan genel arıza nedeniyle kesinti yaşadığınız ve ekiplerin çalışmaya başladığı bilgisi bulunuyor. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Tekrar Merhaba Sayın yetkili.
Destek kısmına yazdığım mesajı aynen iletiyorum ve sizden bu konuda cevap bekliyorum. Sürekli yaptığınız zamların hizmet kalitesini daha iyi hale getirmek için olmadığı belli. Peki firmanız neden sürekli aynı bahaneye sığınarak zam yapıyor?
Alıntı
metni:Merhaba xxxx temsilci, Bu konuda ne yazık ki anlayış göstermiyorum, sizlerde kaliteli hizmet anlayışından uzak bir tavır gösteriyorsunuz. Her 3-5 ayda bir "hizmet kalitemizi daha iyi hale getirmek için" diyerek sürekli zam yapıyorsunuz ama bu hizmette hiç bir iyileşme göremiyoruz.! Mağdur olan müşteri, her türlü kazanan siz oluyorsunuz. Banane Milletin yıkılan evinden. 1 ay önce de aynı şey yaşandı ve sabah 09:00 dan akşam 17: 30 a kadar kablolar koptu diye İnternet veremediniz. Ben sürekli yıkılan binalar yüzünden beni ilgilendirmediği halde neden parasını ödediğim hizmetten hemde hafta sonu evde olduğum zaman mahrum kalıyorum. Yukarıda da belirttiğim 1 önceki destek numarasına bakarsanız bu soruna bir önlem almanız gerektiğini, aynı sıkıntıyı yaşamak istediğimi belirttim. TürkNet madem her canı istediğinde zam yapıyor, binalar üzerinden taşıdığınız kabloları diğer bütün ISS ları gibi sizde yatırım yaparak yer altına alacaksınız. Ben artık bu duruma tahammül edemiyorum ve bu bina yıkımları esnasında gün boyu giden İnternet kesintisini kabul edemiyorum. Lütfen firmanız bu duruma artık bir çözüm bulsun. iyi çalışmalar. Yine beni ilgilendirmeyen bina yıkımı esnasında kopan kablolar yüzünden ben İnternetsiz kalıyorum.
Bu kaçıncı oldu bilmiyorum ama artık çok fazla can sıktı. Burada 2 3 günde bir bina yıkılsa biz komple İnternetsiz mi kalacağız günlerce. Bu ne mantıksız ve çözümsüz bir tavır.
Ben artık yıkılan binalar yüzünden İnternetsiz kalmak istemiyorum. Firmanız bir çözüm bulsun artık bu saçmalığa.!!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, Küçükçekmece Cennet Mahallesinde Turknet Gigafiber altyapısı ile hizmet alanlar durum hakkında bilgi verebilir mi? Herhangi bir sıkıntı yaşıyorlar mı?
Teşekkürler.
Yukarıda gördüğüm bina yıkımları dışında :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zopheal -- 12 Eylül 2023; 13:52:6 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X