Şimdi Ara

TÜRKNET KULLANICI DENEYİMİ (Böyle deneyim olmaz olsun) ''Görseller Eklendi.''

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
1.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknet'e ttnet'ten 4 gün içerisinde geçiş yaptım. 2 haftalık deneyimi yazıyorum bu arada. Telefon hattım hala beklemede. Geçiş aktif gözükse de şuan kullanılmıyor. Yaklaşık 2 hafta oldu. Bu geçiş sürecinde 3-4 gün düzenli internet kullandıktan sonra BAKIN 5 GÜN DEMİYORUM 3-4 gün sonra İnternetim gitti. Bugün tam bir hafta oldu. Kendileri günde 1-2 saat internet hizmeti veriyorlar. Bugün sağolsunlar işte biraz daha fazla internet verdiler. Bir türlü çözüme kavuşmadı. Sanırım ttnet'e 20-30tl daha fazla verip kafam rahat hareket edeceğim.


    Bok atılan ttnetin uzaktan yakından yanından geçemezler. 2006dan beri aynı hatta internet kullanıyorum. Belki yılda 1 kez bilemedin 2 kez sorun yaşadım. Taahhüt bitince para fazla diye türknet deneyeyim dedim. Onda da sağolsunlar 76tl ile rezil Hani derler ya ucuz mal alacak kadar zengin değilim. Sanırım ben zenginim. Neyse daha fatura çıkmadı. Kullanmadığım İnternete fatura çıkarsınlar. Ayrı bir rezillik daha olsun. İnternet gittiğinden beri mobil internete kaldım. An itibariyle o da bitmek üzere. Teşekkürler türknet. Gerçekten teşekkürler, veremediğiniz internet için. Verseniz acaba ne olacak merak ediyorum.

    Bunların hepsini toplayalım. Bizi bunların eline düşürenlerin...

    An itibariyle görselleri ekledim.

    Ayın 12'sinde geçtiğim hattın durumu bu.

    24.11.2019 itibariyle BTK şikayetini gerçekleştirdim.

    Forumdaki Türknetdestek Pm ile bilgilendirdi. Nezaketen dönüş bile yapmadı. Boş bir firma yasal boşluktan yararlanıp milleti taahhütsüz diyerek kendine çekip milletin parasını alma peşinde.

    Geçmeyin geçtirmeyin.



    @TurkNetDestek

    TÜRKNET KULLANICI DENEYİMİ (Böyle deneyim olmaz olsun) ''Görseller Eklendi.''

    TÜRKNET KULLANICI DENEYİMİ (Böyle deneyim olmaz olsun) ''Görseller Eklendi.''

    TÜRKNET KULLANICI DENEYİMİ (Böyle deneyim olmaz olsun) ''Görseller Eklendi.''

    TÜRKNET KULLANICI DENEYİMİ (Böyle deneyim olmaz olsun) ''Görseller Eklendi.''

    TÜRKNET KULLANICI DENEYİMİ (Böyle deneyim olmaz olsun) ''Görseller Eklendi.''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylmzerdal -- 24 Kasım 2019; 20:3:2 >







  • kutruldum ben oris telekoma gectim. 2 evimdede baglattım 1 ayda hediye ettiler turk.net mi. aman aman
  • Merhaba, öncelikle sizi üzdüğümüz için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Müşteri numaranızı bu konu ile birlikte bana iletirseniz ben size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışabilirim.
  • Görseller eklendi. BTK şikayeti yapıldı. Türknetdestek firma yetkisi Pm ile bilgilendirildi. Sağolsun kendisi cevapta vermedi.

    Beni üzdüğü için üzülen firma yetkilisine gerçekten ben daha çok üzüldüm. Bu kadar kulakları çınlayan bir firmada olduğu için.
  • Hizmetinizi bana yazdıktan sonra uzman ekip arkadaşlarıma kontrol ettirdim. Detaylıca durumu yerel operatör tarafı ile birlikte takip ettiler. Şu an bulunmuş olduğunuz bölgenizde genel bir arıza yaşanıyor. Bu arıza 22.11.2019'da başlamış. Bu yüzden hizmetinizi kullanamıyorsunuz. Ne zaman çözüleceğini yerel operatör tarafına sorduğumuzda 27.11.2019'da çözüme ulaşması için işlem gerçekleştirecekleri bilgisini bizimle paylaştılar.

    Ne yazık ki bu gibi genel arızalara bizim bir müdahalemiz bulunmuyor. Bu müdahaleye iznimiz yok. Yerel operatör tarafını beklememiz gerekiyor.
  • O zaman ben de kendi deneyimlerimi yazayım.

    Yaklaşık 10 yıldır Türk Telekom kullanıyordum. Son dört yıldır Türk Telekom altyapısını kullanan Superonline kullanıyordum. Abartmıyorum bu süreçte 50 defa arıza kaydı oluşturmuşumdur.
    14 yılda internet hızım 6 mb üstüne hiç çıkmamıştı. Superonline de arıza kaydı oluşturmak bile faturaya yansıtılıyordu. Madem kalitesiz hizmet alıyorum bari ucuza kalitesiz hizmeti ucuza alayım dedim ve TURKNET e geçtim. Yıllardır hızım 3,5 mb civarı idi. Geçiş yaptıktan sonra bir de bunlara arıza kaydı oluşturayım dedim. Ben öyle bir ilgi görmedim. Müşteri temsilcisi her gün ama her gün mail atarak son durumdan haberdar etti. Türk Telekom ekiplerinin durum ile ilgili raporlarını sundu. 5 gün sonra hızım kaç oldu biliyor musunuz? 11 MB. Ben bu zamana kadar bu hızı görmemiştim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Taahhüt de yok istediğin zaman fesih edebiliyorsun. Bu kaliteyi almama vesile olan TURKNET e TEŞEKKÜR EDERİM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bykardelenn

    O zaman ben de kendi deneyimlerimi yazayım.

    Yaklaşık 10 yıldır Türk Telekom kullanıyordum. Son dört yıldır Türk Telekom altyapısını kullanan Superonline kullanıyordum. Abartmıyorum bu süreçte 50 defa arıza kaydı oluşturmuşumdur.
    14 yılda internet hızım 6 mb üstüne hiç çıkmamıştı. Superonline de arıza kaydı oluşturmak bile faturaya yansıtılıyordu. Madem kalitesiz hizmet alıyorum bari ucuza kalitesiz hizmeti ucuza alayım dedim ve TURKNET e geçtim. Yıllardır hızım 3,5 mb civarı idi. Geçiş yaptıktan sonra bir de bunlara arıza kaydı oluşturayım dedim. Ben öyle bir ilgi görmedim. Müşteri temsilcisi her gün ama her gün mail atarak son durumdan haberdar etti. Türk Telekom ekiplerinin durum ile ilgili raporlarını sundu. 5 gün sonra hızım kaç oldu biliyor musunuz? 11 MB. Ben bu zamana kadar bu hızı görmemiştim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Taahhüt de yok istediğin zaman fesih edebiliyorsun. Bu kaliteyi almama vesile olan TURKNET e TEŞEKKÜR EDERİM.
    Gözünüzü seveyim gerçekten bu hizmetlere dünyanın parasını verip birde üzerine bu kadar teşekkür etmeye gerek yok.




  • Ben kendi deneyimlerimi yazdım kardeşim. İyiye iyi kötüye kötü diyebilmek lazım. Senin deneyimlerin olumsuz olabilir ama ben memnun kaldım.
  • 4 saattir internet bağlantısı var. Bugün bağlantı gider ise türk telekoma geri döneceğim.

    Pişkin cevaplarınızı kendinize saklayın. Gece açılan arıza kaydına verilen cevap. Komiklik seviyeleri...


    TÜRKNET KULLANICI DENEYİMİ (Böyle deneyim olmaz olsun) ''Görseller Eklendi.''

    TÜRKNET KULLANICI DENEYİMİ (Böyle deneyim olmaz olsun) ''Görseller Eklendi.''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylmzerdal -- 28 Kasım 2019; 14:17:34 >




  • bykardelenn B kullanıcısına yanıt
    Bu güzel deneyimlerinizi bizimle paylaştığınız için size teşekkür ederiz Her zaman kullanıcılarımızın isteklerini yerine getirmek ve onları memnun etmek için çalışıyoruz. Tabii genellikle forum sitelerine sorun ve şikayet içerikli paylaşımlar yapılıyoruz. Çünkü sorunu olmayan kullanıcılar neden gelip buradan yazın ki :(

    Size bu davranışınız için tekrar teşekkür ederim. Umarım sorunsuz bir şekilde kullanımınız devam eder. Bir sorun veya sıkıntı yaşamanız durumunda bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar tüm kullanıcılarımıza buradan yardımcı olmaya çalışıyorum. İyi kullanımlar dilerim
  • Yaşamış olduğunuz genel arıza yerel operatör tarafından yapılan ıslah çalışmasından sonra giderilmiş. Bu süre içerisinde size hizmet veremediğimiz için sizin kadar üzgünüz... Daha önce belirttiğim gibi ne yazık ki bizim bu ve buna benzer sorunlarda müdahalemiz yok. Buna iznimiz yok...

    Arkadaşlarım sorunu yaşadığınız süre içerisinde yerel operatör tarafı ile birlikte arka planda çalışmalarını devam ettirdiler. Sorunun kısa sürede çözülmesi için ciddi anlamda baskı yapıp geri bildirimlerini her gün ilettiler. Sonunda sorununuz çözüldü... Şu an hizmetinizi kontrol ettiğimde sorunsuz bir şekilde kullanım gerçekleştirdiğinizi görebiliyorum.

    Umarım bir daha sorun yaşamazsınız. Ben hep buralardayım. İstediğiniz zaman bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar tüm kullanıcılarımıza yardım ediyorum.

    İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.




  • Sorun çözüldüğünü gördünüz. Akşam 18:30 gibi internet tekrar gitti. 22:00 gibi geldi. Umarım tekrar gitmez. 27'sinde çözüleceği söylenmişti ama işte 28'ine kadar eziyet çektim. Mobil paketim ile yazıp arıza bildirimi yaptım. Umarım rahatça interneti kullanabilirim. Ayın 16'sından bu saate kadar adam akıllı internet kullanamadım. Yeri geldi 12 saatten fazla internet kesildi yeri geldi daha fazla.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Şuan yine internet yok. Arıza bildirimi yaptığımda yeni bir tarih verdiler. Çözüm için hiçbir şey yapılmıyor. Hizmet verdiğiniz altyapı size ait olmayabilir ancak o altyapı üzerinden hizmet vermeyi taahhüt ediyorsanız çözüm için uğraşmanız gerekiyor. Aşağıdaki fotoğrafa göre yine 11 gün internet olmayacak. 1 ay içerisinde 4 gün internet kullanımı sağlayabildiniz. Sorun olduğunda bizim sorunumuz değil, Türk Telekom altyapısı sorunlu o yüzden hizmet veremiyoruz deyip işin içinden sıyrılıyorsunuz. Bu kadar kolay olmamalı.
    TÜRKNET KULLANICI DENEYİMİ (Böyle deneyim olmaz olsun) ''Görseller Eklendi.''




  • Bu konu başlığı altında TURKNET ten çok memnun olduğumu yazmıştım. Doğruya doğru yanlışa yanlış demek gerek. Sonraki süreçte internet bağlantım kesildi. Tam 30 gün internetim yoktu. Sorunun TürkTelekom dan kaynaklandığını söylemişlerdi. O günden sonra bir türlü internetim olmadı. Bugün TURKNETten mesaj geldi 30.04.2020 tarihine kadar internet verilemeyecekmiş. Türk Telekom ekipleri ile bizzat görüştüm. Adamlar benim müşterim değilsin onarmıyorum diyorlar. Buna karşı TURKNET in hiçbir yaptırımı yok. Sonuç olarak eğer farklı bir operatörün altyapısını kullanıyorsanız TURKNET tercih etmeyin. Sonuç olarak pişman mısın deseler PİŞMANIM!
  • bykardelenn B kullanıcısına yanıt
    kapat gitsin bosa para odeme. Bu arada ttnet kullanan komsuna vs sor bakalım onlarda net var mı ?
  • Zaten ilk işim TURKNET iptal etmek olacak. Tüm komşularda internet var.
  • bykardelenn B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aynı bina da hizmet alan aboneliğe ait sabit numarayı GSM numaranız ile PM üzerinden iletmeniz durumunda sorunu çözümlemek için yardımcı olacağım.
  • Bende netspeed e geri döneceğim henüz adsl bile bağlayamadılar 24 saat içinde çözeceklermiş ya da çözüm için bilgi vereceklermiş.
  • ltendymion L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunu giderdik. Şu an VDSL hız veriyoruz. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • 4 5 aylık Turknet kullanicisiyim ilk ay kopma olmadan hız düşmeden kullandım ikinci aydan itibaren bir çok sıkıntı yaşadım tt ekibi eve geldi sorun modemden denildi sitenizde ki önerilen asus modemden aldım ama gene Sıkıntı sorun yaşıyorum dün sabah 10 11 gibi net gitti akşam geldi 64 dakika sonra tamamen gitti dsl ışığı yanmıyor oim den gelen mesaj da aorun giderildi yazıyor inşallah şakadır ve hala internet yok bağlantı sağlayamıyorsanız olmuyor yapamıyoruz diye cevap verin başımın çaresine bakayım
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.