Yaklaşık 3-4 hafta evvelinde Netspeed fiyat zammı açıklayınca 10 lira daha verir TurkNet'ten düşük pingli internet alırım demiştim. Elim kırılaydı da almasaydım. Yahu bu kadar sorumsuz bir firma ben görmedim. Yıllarca Türk Telekom kullanmak zorunda kaldım ama memnuniyetsizliğim maksimum 3 saat sürdü. Geçiş işlemi yaparken bin takla attırdılar. Yok Netspeed red verdi, sistemde hata çıktı, manuel olarak ilettik falan filan bin tane bahane. En son bağlandı kullanmaya başladık. İnternetten memnunduk. Ta ki ayın 20'sine kadar. Sabah kalktığım da DSL ışığı yanıp sönüyordu. Şu an o da yok. TurkNet'in canlı desteği olmadığını bilmiyordum. Yemin ederim ki geçmezdim bilseydim. Online işlemlerden destek kaydı oluşturdum önce otomatik mesajlar geldi daha 6 saat sonra da bir personel mesaj atmış. Şaka gibi 6 saat sonra dönüş aldım :) Türk Telekom'a arıza bildiriminde bulundular. Kimse geri dönüşte yapmadı. Ben zahmet edip müdürlüğe gidip öğrendim binaya gelen kablonun sorunsuz olduğunu iç tesisat da sorun olduğunu. Bu bilgiyi ben kendim TurkNet verdim şaka gibi. Bana bilgi vermeleri gerekirken! Kendim elektrikçi çağırıp kontrol ettirdim iç tesisat da bir sorun yok dedi. 200TL para da oradan verdim. 160TL'ye 10GB internet almak zorunda kaldım. Daha sonra aradılar beni. İç tesisat da sorun olması halinde 300 lira bedel alınacaktır diye. Ki sorun olmadığına da eminim dün hiç sorunsuz 75Mbit kaldıran hat bugün tık diye gitmiş olamaz. İtiraz etmem üzerine ücretsiz bir ekip yönlendirmesi yaptık dediler. Şu an sorunun 48. saatindeyim ve hala daha elle tutulur bir aksiyon alınmış değil. Netspeed'e geri gitmek istedim kanunlardan dolayı 3 ay sonra geçiş yapabiliyormuşuz. İptal ettirmem gerekirmiş. Öyle de portu kaybetme riskim var. Geçmeyi düşünen arkadaşlara sesleniyorum. Sakın. |
Bildirim