İlk internet servis sağlayıcım TTNet'ti ilk zamanlar gayet güzel hız alıyordum fakat daha sonradan bulunduğum yerde en yükse 14mbps hız alabiliyordum fakat 2-3mbps gelmeye başladı defalarca tartışmama rağmen hiçbirşey değişmedi.
18 Aralık 2017 günü Turknete başvurdum 1 hafta süren aktivasyon süreci sonunda internetim bağlandı. Telefonda konuştuğum da TurkNet altyapısında olduğumu ADSL2 destekli bir modem ile 16 ila 24mbps arasında hız alacağımı ilettiler fakat bağladıktan sonra 13-14 bazen 8-9 mbsp internet geliyordu, yine de birşey demedim kullanmaya devam ettim.
Fakat internet durup dururken kesiliyor veya bir anda gidiyor, Turknet çağrı merkezi yok, ya destek talebi oluşturacaksınız veya twitter üzerinden iletişime geçeceksiniz ( Hiçbir işe yaramıyor).
Uzun tartışmaların sonucunda 5 Ocak günü SMS gönderdiler 11 Ocak 2018 günü hattınızda iyileştirme yapılacaktır şeklinde, 10 Ocak günü internetim kesildi 12 Ocak sabahı internetim geldi fakat değişen birşey yoktu tekrar şikayet ettim internetim kesildi ve bugün ayın 17'si hala internetim yok. 10larca tweet attım, sistemin destek panelinden yazdım sürekli aynı kalıp cümleler gram müşteri desteği yok. Bimer'e şikayet ettim, dün akşam da BTK ya şikayet başvurusu açtım, bugünde internet gelmeyecek gibi duruyor, 20 sayfalık ekran kayıtlarım ile Tüketici hakem heyetine başvuracağım. Ki güzel internet kullanalım diye 380TL TTNet'e cayma bedeli ödedim.
Geçmeyin, kullanmayın, kullandırtmayın. Herşey müşteri yapana kadar daha sonra hiçbir şekilde size yardımcı olmuyorlar.
Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Size ben yardımcı olmaya çalışacağım. Çağrı merkezimizi kapattık çünkü süreç uzuyordu. Şimdi IVR sistemini kullanarak yaşadığınız sorununuzu daha kısa bir süre içerisinde ulaşabiliyoruz ve gerekli işlemlere başlıyoruz. Yaşamış olduğunuz bu sorununuzu bana PM üzerinden GSM numaranızla birlikte iletir misiniz?
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Size ben yardımcı olmaya çalışacağım. Çağrı merkezimizi kapattık çünkü süreç uzuyordu. Şimdi IVR sistemini kullanarak yaşadığınız sorununuzu daha kısa bir süre içerisinde ulaşabiliyoruz ve gerekli işlemlere başlıyoruz. Yaşamış olduğunuz bu sorununuzu bana PM üzerinden GSM numaranızla birlikte iletir misiniz?
PM üzerinden cevap verilmiştir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme